Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Ziekenhuisdieet



Pagina's : [1] 2

03-11-2013, 22:06
Hallo allemaal,


Ik ben vandaag begonnen met het ziekenhuisdieet. Vanochtend woog ik 700gr meer dan net.
Wie heeft er nog meer ervaring mee?

En wie heeft er zin om mee te doen hihi

04-11-2013, 07:04


Lijkt mij niet zo gezond. .kom je dan weer niet aan als je weer normaal gaat eten?

04-11-2013, 11:58

Citaat door Oreootje:
Lijkt mij niet zo gezond. .kom je dan weer niet aan als je weer normaal gaat eten?
Als je het opbouwt en gezond eet niet

05-11-2013, 10:17
Vanochtend gewogen -2kg

05-11-2013, 12:12


super ongezond

06-11-2013, 00:50

Citaat door Freyaa:
super ongezond
Overgewicht hebben is ook ongezond.

06-11-2013, 09:59

Citaat door MotherToBe:
Overgewicht hebben is ook ongezond.
En het kwijtraken op zio'n manier is ook ongezond

de enige juiste manier is keihard sporten en gezond eten EN genoeg eten. Veel eiwitten, minder koolhydraten.
Niet een dieet van paar dagen waar je haast niks eet, zo dom dat mensen daar nog steeds in geloven, alsof je de kilo's in een week erbij heb gegeten.


En als het jouw om gezondheid gaat en niet enkel om kilo's verliezen zou je dit NOOIT doen

06-11-2013, 11:06
Ik ben gister begonnen met dieeten ik probeer per dag 500 tot 700 calorien per dag te eten.

4 manderijntjes
1 broodjegezond met 1 plak kaas
paar gekookte aardappelen met beetje vlees en brokkeli

06-11-2013, 11:07

Citaat door Vandetoekomst:
Ik ben gister begonnen met dieeten ik probeer per dag 500 tot 700 calorien per dag te eten.

4 manderijntjes
1 broodjegezond met 1 plak kaas
paar gekookte aardappelen met beetje vlees en brokkeli
veel te weinig, aanslag op je lichaam

06-11-2013, 11:19

Citaat door Freyaa:
En het kwijtraken op zio'n manier is ook ongezond

de enige juiste manier is keihard sporten en gezond eten EN genoeg eten. Veel eiwitten, minder koolhydraten.
Niet een dieet van paar dagen waar je haast niks eet, zo dom dat mensen daar nog steeds in geloven, alsof je de kilo's in een week erbij heb gegeten.


En als het jouw om gezondheid gaat en niet enkel om kilo's verliezen zou je dit NOOIT doen
Ik vind t niet weinig wat je mag eten.. Ik eet overdag nu meer dan voorheen alleen s avonds wat minder en dat is juist de bedoeling. Ik volg het ziekenhuisdieet niet zoals op t internet. Mijn dieet bestaat uiy kolydraatarm eten en veel groente en fruit!
En avond eten kleine portie.

06-11-2013, 11:20

Citaat door Vandetoekomst:
Ik ben gister begonnen met dieeten ik probeer per dag 500 tot 700 calorien per dag te eten.

4 manderijntjes
1 broodjegezond met 1 plak kaas
paar gekookte aardappelen met beetje vlees en brokkeli
500 cal is echt weinig

06-11-2013, 11:23

Citaat door MotherToBe:
Ik vind t niet weinig wat je mag eten.. Ik eet overdag nu meer dan voorheen alleen s avonds wat minder en dat is juist de bedoeling. Ik volg het ziekenhuisdieet niet zoals op t internet. Mijn dieet bestaat uiy kolydraatarm eten en veel groente en fruit!
En avond eten kleine portie.
Je moet de kcal tellen en dan zul je schrikken. Onder 1000 is echt een aanslag op je lichaam en hartstikke slecht, dan mag je wel vermageren maar breng je wel je lichaam naar de knoppe. Maar goed, meeste doen het ook absoluut niet voor gezondheid, het gaat slechts om de verpakking.

10-11-2013, 19:53


Ik ga ook morgen beginnen
Inschallah, ben jij al bezig? En hoeveel afgevallen?

13-11-2013, 17:49
In 5 dagen 3,6kg afgevallen

19-11-2013, 16:12
zo weinig mag je nu ook weer niet eten met het ziekenhuisdieet,ik vind dat het zeer goed meevalt, als je kijkt nr het menu vind je er alles groenten, fruit, vis, vlees enz maar het is gewoon met mate.
ik heb dat lang geleden eens gedaan en was er 7 kilo mee afgevallen in 3 weken (in het weekend at ik wel normaal) , de 1ste week 3 kilo en dan 2 keer 2 kilo. De kilo's waren er niet aangekomen nadat ik gewoon terug normaal at, omdat het ziekenhuisdieet niet echt zeer extreem is. Met het soepdieet eet je nog minder.

dus succes

Pagina's : [1] 2