Bekijk originele versie : Nederland? Wat is dat..kun je dat eten?
Zelfs op de Marokkaanse voetbalvelden wordt Nederland niet genoemd. Dat terwijl er toch een stuk of 5 spelers in het Marokkaans elftal spelen afkomstig uit Nederland.
Alle landen uit Europa werden genoemd, totaan Rusland, behalve Nederland.
Enne ter informatie: Het werd 5-1 voor Marokko.
Mister_Ferrari
09-02-2005, 22:40
wallen drugs en kaas. vies dus
Zelfs op de Marokkaanse voetbalvelden wordt Nederland niet genoemd. Dat terwijl er toch een stuk of 5 spelers in het Marokkaans elftal spelen afkomstig uit Nederland.
Boulahrouz was outstanding !
Bron: BBC :D
Boulahrouz was outstanding !
Bron: BBC :D
Heb je Maroc-Kenya gezien?
Zairi was outstandingderderderder. :hihi:
Heb je Maroc-Kenya gezien?
Zairi was outstandingderderderder. :hihi:
Maar dat knulletje van het grote Real Madrid Owen werdt wel weggespeeld en gedegradeerd tot een sprietje gras door Boulahrouz.
:D
Als je Nederland niks vind en Marokko fantastisch, waarom ga je hier dan wonen? En niet in Marokko, als je je marokkaan voelt??
Niet beledigend of racistisch bedoelt, maar waarom niet? Mij een raadsel.
Iedereen praat hier wel over teruggaan, maar niemand gaat (feit).
Maar dat knulletje van het grote Real Madrid Owen werdt wel weggespeeld en gedegradeerd tot een sprietje gras door Boulahrouz.
:D
Jah dat joch van Sochauw (Zairi) heeft in alle 5 doelpunten een aandeel gehad.
Jammer dat je het niet gezien hebt. Nep-Marokkaan. :ego:
Als je Nederland niks vind en Marokko fantastisch, waarom ga je hier dan wonen? En niet in Marokko, als je je marokkaan voelt??
"Iedereen praat hier wel over teruggaan, maar niemand gaat (feit)"
Praatjes vullen geen gaatjes :D
Hey stadsgenoot :D,
Waar lees jij dat ik Nederland niks vind?
Jah dat joch van Sochauw (Zairi) heeft in alle 5 doelpunten een aandeel gehad.
Jammer dat je het niet gezien hebt. Nep-Marokkaan. :ego:
Komt het nog op TV, een herhaling of zo ?
Ik heb geen schotel :D
Komt het nog op TV, een herhaling of zo ?
Ik heb geen schotel :D
:eek:
Misschien morgen op RTM, maar aangezien je geen schotel hebt, ben ik bang dat je hem niet zal zien.
:jammer:
:eek:
Misschien morgen op RTM, maar aangezien je geen schotel hebt, ben ik bang dat je hem niet zal zien.
:jammer:
Geeft niet, jouw wedstrijdverslagen doen het ook wel :D
Kropotkin
09-02-2005, 23:39
Wat is Nederland? Ik zou zeggen: het land waar ik geboren ben, en m'n vader ook.Maar Nederland is een land dat zo'n 1500 jaar lang door degenen die er gewoond hebben meter voor meter uit de zee en het moeras is gewonnen. Meter voor meter zijn de meeste dijken die zorgen dat het land ook land blijft met de hand opgebouwd, steen voor steen, schep aarde voor schep aarde.
Tientallen generaties van het volk dat hier woont zijn niet ouder geworden dan hooguit 25 tot 30 jaar doordat ze non-stop bezig waren dit land te maken met enorm zwaar werk. Als de zee weer grote stukken land terugnam, begon alles weer bij het begin. Maar de mensen gaven niet op, ze gingen gewoon verder.
De dijken zijn opgebouwd uit stukken basalt van 30 kg tot 400 kg, de meesten met de hand (en meerdere handen) in de dijken gezet. Duizenden zeilschepen en -scheepjes zijn honderden jaren lang, van generatie op generatie, naar het noorden gevaren en met de hand geladen met die stukken basalt.
Uiteindelijk is Nederland het enige land ter wereld dat werkelijk door de Nederlanders zélf gemaakt is, en niet met moord, zwaard, kanon, oorlog of wat anders op anderen veroverd of van anderen gestolen. Dat geldt voor IEDER ander land ter wereld wél!!
Het feit dat we óók 350 jaar lang koloniën gehad hebben doet deze prestatie niet teniet! Zoals ik zei, hoe komen al die andere volken aan hun land... Nederland geeft per hoofd van de bevolking nog altijd het meeste uit aan ontwikkelingshulp van álle landen ter wereld. En nu niet aankomen met: jullie hebben gestolen ook! Nogmaals: hoe komen álle andere volken aan hun land...
Nederland is ook jarenlang het meest gastvrije land ter wereld geweest, tot in de geschiedenis ver terug! Portugese Joden, Hugenoten en wat al niet meer konden in het verleden op een voor die tijd ongewoon gastvrije wijze zich hier vestigen. Vrijheid van godsdienst werd 400 jaar terug al gepredikt door veel gematigde mensen! Alleen de Romeinen en de Ottomanen waren daarin gelijk.
Ik denk dan ook dat het respect dat veel mensen EISEN van de Nederlanders ook best wel eens teruggegeven mag worden in dit door de Nederlanders zélf gebouwde land...
Groeten Kropotkin
Kropotkin
10-02-2005, 00:36
JAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En nu ze het hier aan verpesten zijn voorzichzelf is het onze schuld.
Op zich denk ikzelf niet zozeer in "wij" en "zij" termen, ik denk meer in individuen, doch er worden hier toch wel veel dingen gezegd die kant nog wal raken en zéker niet getuigen van enige vorm van respect. Of iemand moet willen dat ik respect heb voor gebrulde kreten...
Ik zou dan ook graag willen weten van de grootste brullers, zowel allochtoon alswel autochtoon, waar ik nu eigenlijk respect voor moet hebben volgens hen.
1 - Afkomst? Dat is dus totaal geen eigen verdienste.
2 - Huidskleur? Idem dito.
3 - Goed kunnen schelden? Er zijn 7 miljard mensen die dat kunnen, in vele talen.
4 - Godsdienst? Zal mij een worst wezen wat iemand gelooft, als hij/zij mij maar vrij laat van zijn/haar religieuze regels.
5 - Frustratie? Dat is er ook op de hele wereld, wees een vent/vrouw en doe er wat aan! Verlang niet van anderen dat ze je bende oplossen.
6 - Een grote auto? Ligt eraan hoe je die betaald hebt.
7 - Onafgemaakte opleidingen? No way!
8 - Een goede vader zijn? OK!
9 - Een goede moeder zijn? OK!
10 - Een knap koppie? Eén jeugdpuistenaanval en je ziet eruit als de maan...
11 - Groepsgeweld? Teken van grote angst en lafheid, en écht niets anders.
12 - Discriminatie? Idem dito.
13 - Verzin er zelf maar wat bij zeg ik tegen degene die dit waard vindt om te lezen. Zal wel niet, kankeren en schelden over Hollanders, Marokkanen, Turken, negers, Amerikanen, Duitsers, Berbers, Belgen en al die anderen die ik uitgekakt heb zien worden hier is leuker denk ik. Respect... :hadj:
Groeten Kropotkin
Waar heb je het in godsnaam over?? Ik zit niet in het onderwerp, dus wees eens even duidelijk. Wanneer en door wie werden er nationaliteiten genoemd in deze wedstrijd? Denk eens even wat beter na voordat je een post plaatst.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.