Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Lastig vallen

Pagina's : [1] 2 3

LZN
05-02-2003, 22:56

Girls; worden jullie ook wel eens via pmmetjes of wat dan ook lastig gevallen door gedrochten hier op yasmina? Ik word er namelijk niet goed van dat sommige mensen zich als het ware ontwikkelen als stalkers... en niemand doet er wat aan! Ik hoor van meerdere mensen op msn dat dit vaker voorkomt als dat men denkt.. Ze sturen je eerst pmmetjes en via via komen ze aan je nummer of je denkt ze wel te kunnen vertrouwen en geeft je nummer bijvoorbeeld wel weg en dan komen ze ineens aan je werkadres, je woonadres, allerlei gegevens... Wat doen jullie hieraan.. en wat doe je als het hier op yasmina gebeurd?.

chicamaroquia
05-02-2003, 22:59
Origineel gepost door BaByCaKe Girls; worden jullie ook wel eens via pmmetjes of wat dan ook lastig gevallen door gedrochten hier op yasmina? Ik word er namelijk niet goed van dat sommige mensen zich als het ware ontwikkelen als stalkers... en niemand doet er wat aan! Ik hoor van meerdere mensen op msn dat dit vaker voorkomt als dat men denkt.. Ze sturen je eerst pmmetjes en via via komen ze aan je nummer of je denkt ze wel te kunnen vertrouwen en geeft je nummer bijvoorbeeld wel weg en dan komen ze ineens aan je werkadres, je woonadres, allerlei gegevens... Wat doen jullie hieraan.. en wat doe je als het hier op yasmina gebeurd? ik negeer pm'tjes van mensen waar ik niks mee heb, vooral als ze zo zelfingenomen beginnen met 'dit is de kans van je leven' 'zullen we een dealtje sluiten' 'ik zag je naam en las je berichten en weet zeker dat jij de ware bent'!!!!!!!!!!!!!!!!! ziek is het, echt waar!!!!!!!!!!!! gewoon negeren die handel! :kwaad:

_MaJesTeiT_
05-02-2003, 23:00
Origineel gepost door BaByCaKe Girls; worden jullie ook wel eens via pmmetjes of wat dan ook lastig gevallen door gedrochten hier op yasmina? Ik word er namelijk niet goed van dat sommige mensen zich als het ware ontwikkelen als stalkers... en niemand doet er wat aan! Ik hoor van meerdere mensen op msn dat dit vaker voorkomt als dat men denkt.. Ze sturen je eerst pmmetjes en via via komen ze aan je nummer of je denkt ze wel te kunnen vertrouwen en geeft je nummer bijvoorbeeld wel weg en dan komen ze ineens aan je werkadres, je woonadres, allerlei gegevens... Wat doen jullie hieraan.. en wat doe je als het hier op yasmina gebeurd? Hoi meid, Zulke mensen lopen inderdaad rond hier.....en daarom is het belangrijk, dat je nooit of aan wie dan ook zomaar je emailadres moet geven, echt... Men denkt, ach het is maar een naam, maar mensen kunnen zo vervelend doen en rare streken uithalen en voor je het weet, weten ze alles over je..... Met alles bedoel ik dan, je gegevens....... daarom is het ook belangrijk, dat je berichten gewoon verwijderd, als je ze krijgt en negeert, echt......... Sterkte ermee en zou zeggen, kijk goed uit....groetjes..... ;)

Lady_Cazawia
05-02-2003, 23:00
ja man ik krijg ook heel vaak van die pm'tjes van zo'n rare gasten, maar ik kan kan ze wel aan hoor eerst aardig doen, en als ze aardig terug doen begin ik ze helemaal verrot uit te schelden en ze komen niet meer terug.....dus stuur ze maar door naar mij ik weet er goede raad mee..met mij valt niet te f.ucken absolutely not!! :bril:

mimi_tangaouia
05-02-2003, 23:01

Origineel gepost door Kadir JA, ik word er f*cking ziek van, die mimi_tangougia of hoe ze ook heet, valt me nu lastig, en heel veel, tfoeeeeeeeee, kword er echt ziek van HEEY KADIR :zwaai:

saidaaatje
05-02-2003, 23:06
ik heb afgelopen dagen wazige pm's ontvangen:( van en wanneer gaan we afspreken en al die bull shit:(

chicamaroquia
05-02-2003, 23:07
Origineel gepost door BaByCaKe Soms negeer je ze.. maar ineens hebben ze je email.. opeens hebben ze je nummer en blijven ze je achtervolgen.. zulke aliens heb je ook girlie! Wat dang?! dan schakel je de politie in :D of een van mijn 33 broers :hihi:

kickboxgirl
05-02-2003, 23:09
hmmmmmmm dat is nog nooit overgekomen ik denk gewoon negeren of email veranderen of wat dan ook en zeker geen aandacht geven dat komt insha alah wel goed

saidaaatje
05-02-2003, 23:09
hmmmmm was jij dat kadir:(:(

Lady_Cazawia
05-02-2003, 23:12
KADIR!!!!! :kwaad:.......wacht jij maar jongeman!! don't f.uck with me :D

Lady_Cazawia
05-02-2003, 23:14
Origineel gepost door BaByCaKe Leave Sharky alone!! :D..don't worry about it ;)

Lady_Cazawia
05-02-2003, 23:15
Origineel gepost door Kadir whahahahaha je weet toch;) :cool: ja kweet :cool: ;)

Lady_Cazawia
05-02-2003, 23:17
Origineel gepost door BaByCaKe Goed zo.. want wie aan mijn Sharky komt, komt aan mij! En wie aan mij komt, komt aan mij :kwaad: :D

Lady_Cazawia
05-02-2003, 23:21
Origineel gepost door Kadir en wie aan mij komt, komt aan babycake:Den aan jou en aan Rob Oudkerk:D hahaha :giechel:...shut up kadir...:D :D

Lady_Cazawia
05-02-2003, 23:25

ik ga ook slapen ben moe man en moet vroeg op!!! :D welterusten allemaal!!!!!!! :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3