Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stelling: De monarchie moet worden afgeschaft??

Pagina's : [1] 2

Salaama
05-02-2003, 22:01

De monarchie moet worden afgeschaft?? Wat vinden jullie????

Salaama
05-02-2003, 22:19
Origineel gepost door bezoeker99182 ONMIDDELIJK !! Verklaar je antwoord,,want hier hebben we natuurlijk niks aan...

nurdin
06-02-2003, 08:09
Ik ben niet voor of tegen... Wat ik wel weet is: De monarchie zorgt voor STABILITEIT in Nederland...

Salaama
06-02-2003, 19:05
Origineel gepost door pista Stomme stelling, het is niet eens een stelling. Kan je iets uitgebreider zijn. Waar slaat dit nu op, tracht jij intelligent te doen? Lukt je niet hoor. Maar soit, om jou een plezier te dooen. Neen, daarom niet. :D Wat een sukkel zeg,,of moet ik je sukkeling noemen.. Deze stelling verzin ik niet zomaar. Deze stelling is me gegeven door school, om er over na te denken, en wat erover te zoeken,,Aangezien dit onderwerp ver van mijn bed show is,,Dacht ik: ''Ik maak er een topic van, eens effe zien, wat andere erover denken..Zo te zien ben ik niet de enigste die deze topic niet boeiend vind.. P.S Het is de bedoeling dat wij over deze onderwerp gaan debatteren..En nog iets het is een stelling die door HBO leraren is verzonnen, dus zo stom kan de stelling niet zijn..

Salaama
06-02-2003, 19:20

Origineel gepost door bezoeker99182 de juiste volgorde :D 1. geld afgeven aan de behoeftigen 2. koningshuis opheffen 3. naar de sociale dienst sturen Ha ha grapjas, daar moet ik zeker niet mee komen. :D

Salaama
06-02-2003, 19:22
Origineel gepost door MrCharme he luister, je bent nog lang niet van me af!! Kan je niet wat aardiger doen tegen Marokkaanse leden of zijn we dat al gewend van jouw? Maar ter verbetering voor Salaama: je zal wel de koninklijke monarchie bedoelen. En waarom zou het haar niet lukken om intelligent over te komen, jouw lukt het al helemaal niet met de reactie hierboven. Aha dus die PISTA staat al bekend, om zijn domme uitspraken :D Ja, inderdaad ik bedoel de Koningklijke monargie, wat anders. En bedankt :D

Salaama
06-02-2003, 19:33
Origineel gepost door MrCharme Bekend?? Deze is de Michael Jackson hier... bekend om het onnodige te zingen en om zijn daden natuurlijk... :hihi: Je weet wel, op een gegeven moment kan ie niet tegen de volwassenen op en zoekt ie jongere slachtoffertjes... waarvan ie het een het ander wijs probeert te maken.... Thanks, dat je hem hebt voorgesteld..Alltijd fijn om te weten..Maarre het is en blijft een vage type..Enné,, mij krijgt hij niet klein,,en jouw zo te zien, ook niet ;) Groetjes Salaama

Zelfkritiek
07-02-2003, 00:06
Welke monarchie wordt hier bedoeld? De Nederlandse? De Marokkaanse? Of misschien die van Jordanie? Ach, wat zitten we toch te zeuren... Moet je eens een dergelijke stelling op straat of zelfs op internet verkondigen in Marokko. Dan zijn je vrije / levende dagen geteld...

nurdin
07-02-2003, 12:15
Origineel gepost door bezoeker99182 waar heb je het over ? de stabiliteit van de politiek ? de stabiliteit van de zee ? de stabiliteit van het weer ? of de stabiliteit van hun eigen portemonnee ? is frankrijk instabieler dan nederland ? is duitsland instabieler dan nederland ? LAHOEL NIET UIT JE NEK ! Hee vriend: rustig aan man... Okee ga dan een actie starten en ga met een vlag in Den Haag zwaaien... Kijk dan of veel mensen je zal volgen... Succes...

Salaama
07-02-2003, 14:50
Origineel gepost door Zelfkritiek Welke monarchie wordt hier bedoeld? De Nederlandse? De Marokkaanse? Of misschien die van Jordanie? Ach, wat zitten we toch te zeuren... Moet je eens een dergelijke stelling op straat of zelfs op internet verkondigen in Marokko. Dan zijn je vrije / levende dagen geteld... Nog zo'n sukkel,,Heb je mij horen zeggen dat ik er voor ben?? Natuurlijk bedoel ik de Nederlandse..Wat hebben de andere lander er mee te maken...En terecht vind ik het dat mensen er niet zo een punt van moeten maken.

Salaama
07-02-2003, 14:53
Origineel gepost door pista Dus heb jij toch wat geleerd op school en nu mogen wij jou wijsheid delen. Maar helaas salama ben je hier niet op school. En boeiend, waar zie jij dat iemand dit boeiend vindt? Aan de uitgebreide replieken op jou stelling! Indrukwekkend. :D Maar nogmaals mijn mening, neen en daarom niet. :D Dat kan ik me wel voorstellen dat je daar geen mening over hebt..Hersenloze kwal..Als je het niet zo boeiend vind,,Rot dan op naar een andere topic..

nurdin
07-02-2003, 15:34
Origineel gepost door pista Salaam salaama, Wat sukkels betreft hoef je niet zo hoog van de toren te blazen. Je heb inderdaad niet gespecificeerd over welke monarchie het ging. Er zijn er meerdere hoor. Uit jou stelling maak ik op dat je bedoelt DE monarchie in zijn geheel. En wie is dan de sukkel. :rolleyes: Hallo meneer Pista, Salaama bedoelt de Nederlandse monarchie. Je bent slim genoeg dus je begrijpt het wel. Geef nou aub je mening dan weten we direct hoe je over de monarchie in Nederland denkt. Of zeg je hebt geen mening, is ook goed...

Zelfkritiek
07-02-2003, 17:51
Origineel gepost door nurdin Hallo meneer Pista, Salaama bedoelt de Nederlandse monarchie. Je bent slim genoeg dus je begrijpt het wel. Geef nou aub je mening dan weten we direct hoe je over de monarchie in Nederland denkt. Of zeg je hebt geen mening, is ook goed... Mijn mening over de Nederlandse monarchie? Ik vind het helemaal prima! Het hoort bij de Nederlandse historie en cultuur, net als de Elfstedentocht bijvoorbeeld. Maar goed, als Marokkaan zou ik het best kunnen begrijpen dat je kritischer kijkt naar het koninklijk huis. Zeker na alle koninklijke ellende in Marokko.... :zwaai:

Salaama
07-02-2003, 22:21
Origineel gepost door pista Hallo mijnheer nurdin. Wat ze bedoelt is niet het belangrijkste, wat ze neerpent is belangrijk. "De monarchie moet worden afgeschaft" laat vele deuren open, weet ik wat ze bedoelt? Als we al moeten raden wat iemand bedoelt! :rolleyes: Daarom, duidelijk zijn is duidelijk genoeg. En dan zet ze het nog in de vragende vorm. Dan had ze eigenlijk moeten zetten " Moet de Nederlandse monarchie afgeschaft worden?" Dat is duidelijk mijnheer nurdin. Uit haar stelling kan men opmaken dat het de monarchie in zijn totaliteit betreft. Toch niet moeilijk, of wel soms? En nog steeds neen en daarom. :D En dan iemand een sukkel noemen omdat ie de vraag stelt over welke monarchie het gaat, is wel het toppunt van domheid en arrogantie. Simpel. :D Hello meneer, mevrouw Pista. Als je iets niet begrijpt kan je dat ook normaal vragen..Maar dat doe je niet. Om mij nou, als iemand te noemen die 'intressant' probeert te doen. Volgens mij, probeer jij 'intressant' te doen. Maar kennelijk lukt het je niet. Je maakt jezelf alleen BELAGELIJK. Het is duidelijk dat je TE laag van berip bent, aangezien je meer duidelijkheid eist...Voortaan zal ik DUIDELIJK zijn voor jouw. En nog iets ik heb het debbat gewonnen vandaag :D Ik heb onder anderen de volgende argumenten gebruikt.. Tegen: - Nederlandse Monarchie is een symbool voor Nederland. - Het gaat van generatie tot generatie, dus men heeft ervaring. - Het dreigt geen gevaar voor de samenleving. - Het zou ontzettend veel geld kosten om dit te veranderen, aangezien het in de grondwet staat, en moeilijk te veranderen is. - 70% van de bevolking is er tegen, dus democratisch gezien zou het zo, ie zo niet kunnen. - Het zorgt voor de stabiliteit, wat Nurdin al zei....Thanks Nurdin ;) Is het nou zo moeilijk om een mening over te geven..Sorry Pista, Je bent en blijft een sukken/sukkeling voor mij? P.S Mag ik je trouwens vragen waarom je zo geheimzinnig doet over je geslacht..???

Salaama
07-02-2003, 22:30

Origineel gepost door Zelfkritiek Mijn mening over de Nederlandse monarchie? Ik vind het helemaal prima! Het hoort bij de Nederlandse historie en cultuur, net als de Elfstedentocht bijvoorbeeld. Maar goed, als Marokkaan zou ik het best kunnen begrijpen dat je kritischer kijkt naar het koninklijk huis. Zeker na alle koninklijke ellende in Marokko.... :zwaai: Jeetje zeg, waarom denk je nou dat ik dit zeg, omdat ik Marokkaans ben...Nogmaals de stelling is gegeven door school, om er over na te denken, en vervolgens gaan we er een debbat mee voeren op school..Daarom heb ik deze stelling op Jasmina gezet, zodat zehme mijn landgenootjes MEE DENKEN, en ik met betere argumenten, zou gaan komen..WAAROM ALTIJD ER WAT ACHTER ZOEKEN..jeetje miena.

Pagina's : [1] 2