Bekijk originele versie : Slechte zaak
In New York red een fors gebouwde jongeman een klein kind uit de klauwen van een dolle hond en dood het beest daarbij, een journalist vraagt aan deze jongeman : 'Zal ik in de krant schrijven , "Amerikaanse Held redt het leven van een kind ?'
De man antwoordt:'Ik ben Pakistaans'
De volgende dag kopt de New York Times:
"Fundamentalistische moslim vermoordt hond in Central Park . De FBI onderzoekt het verband met Al Qaida'
chicamaroquia
05-02-2003, 20:59
:jammer: is dit fake of is dit echt?
Origineel gepost door miuccia
ewa jay, hoe zit het nou?
hi lieverd :D :D
jah gaat z'n gangetje hoe is het met jou
greetzz Jay
minous21
05-02-2003, 21:04
Het maakt niet of het fake is of niet! Zulke dingen zijn helaas tegenwoordig aan de orde!......het ziet er niet goed voor ons Moslims.
We krijgen overal de schuld van, de tijd van de kruistochten zijn terug, alleen dan een moderne versie............
We zijn de nieuwe vijand ipv het communisme, er wordt koude oorlog tegen ons gevoerd....
Bedankt Bush en de rest van zijn zionistische regering!
Liefs Minousje
Origineel gepost door Kadir
Is dit echt, of is t ze3ma een van die dingen, wat je tot denken aan moet zetten:rolleyes:
Het had ook een turk kunnen zijn :D :D
;) je weet toch
greettzz Jay
ik heb niets aan minous21 d'r reactie toe te voegen
zij snapt het
minous21
05-02-2003, 21:16
Origineel gepost door jay
ik heb niets aan minous21 d'r reactie toe te voegen
zij snapt het
Soekran, dat je het snapt!
Het is helaas de waarheid, er zullen erge tijden aankomen voor ons, maar het is allemaal een beproeving van Allah (swt), het falen van de mensheid!! :(
Thalla.......dag ......Jay :zwaai:
Origineel gepost door minous21
Soekran, dat je het snapt!
Het is helaas de waarheid, er zullen erge tijden aankomen voor ons, maar het is allemaal een beproeving van Allah (swt), het falen van de mensheid!! :(
Thalla.......dag ......Jay :zwaai:
;) :zwaai:
T KON OOK EEN KAOLO MOKRO ZIJN, DIE IK ZOU NEERKNALLEN EN DAN DE HOND HEM LATEN OPETEN:cool:
die hond heeft liever een turk :D :D
minous21
05-02-2003, 21:40
T KON OOK EEN KAOLO MOKRO ZIJN, DIE IK ZOU NEERKNALLEN EN DAN DE HOND HEM LATEN OPETEN:cool:
je berijpt het niet, dan mag je nog zo'n leuke stem hebben :D maar..........eh.......
Laat maar, het gaat er niet om of het een TURK, MAROKKAAN, OF IRAKEES was, het gaat om het FEIT dat ALLE MOSLIMS als TERRORISTEN worden gezien....
SNAPPIE...
Liefs Me
Origineel gepost door Jebli-Tangaoui
:D Ik zou een döner vergiftigen en aan je voeren.....
zonde van die döner :D
minous21
05-02-2003, 22:29
was maar fa2, je moet hier echt niks serieus nemen wat door mij gepost word:D
Is goed, wij weer vrienden? :D
Bye :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.