Bekijk originele versie : klaark*m*n
stel je bent getrouwd en je gaat met je vrouw naar bed de eerst dag he huwelijksnacht mag je dan ook klaarkomen of is het echt alleen onmaagden en klaar..
sweet_honnepon
05-02-2003, 20:33
Origineel gepost door mohammed12345
stel je bent getrouwd en je gaat met je vrouw naar bed de eerst dag he huwelijksnacht mag je dan ook klaarkomen of is het echt alleen onmaagden en klaar. wat denk je zelf
Bent_Fes
05-02-2003, 20:36
Nee je moet alleen je werk doen......a man has the do what a man has the do..... :D :D
:zwaai:
Moderator
05-02-2003, 22:47
Zouden jullie hier niet wat serieuzer mee om kunnen gaan. Wat die jongen zegt daar zit namelijk wel wat in, in tegenstelling tot wat velen denken, de "goede tijden slechte tijden" generatie.
Moderator
Moderator
05-02-2003, 22:51
De huwelijksnacht hoort namelijk niet te gaan zoals in bijv. GTST ;)
Ik zal me niet teveel mengen in deze discussie, alleen het verzoek wat serieuzer en minder kinderachtig om te gaan met dergelijke vragen.
Moderator
Origineel gepost door Moderator
De huwelijksnacht hoort namelijk niet te gaan zoals in bijv. GTST ;)
Ik zal me niet teveel mengen in deze discussie, alleen het verzoek wat serieuzer en minder kinderachtig om te gaan met dergelijke vragen.
Moderator
dat vind ik nou ook, hij stelt hier een serieuze vraag en kijk wat jullie doen jullie trappen hem de grond in lekkere broeders en zusters zijn jullie!!
ik weet trouwens geen antwoord op jou vraag....succes.
Toufik19
05-02-2003, 22:59
trouw eerst en maak je er dan pas druk om.
minous21
05-02-2003, 23:24
stel je bent getrouwd en je gaat met je vrouw naar bed de eerst dag he huwelijksnacht mag je dan ook klaarkomen of is het echt alleen onmaagden en klaar.
Als het zover is, volg dan gewoon je gevoel en alles komt goed!
Liefs Me
stel je bent getrouwd en je gaat met je vrouw naar bed de eerst dag he huwelijksnacht mag je dan ook klaarkomen of is het echt alleen onmaagden en klaar.
Wat ik gehoord heb is dat je veel beter gewoon moet ontmaagden en klaar. Het zit namelijk zo dat tijdens het ontmaagden kans is dat het meisje bloedt en als daarbij ook nog het mannelijke ''zaad'' bij komt is dat nogal een beetje onhygienisch en vies.
Nogmaals dit heb ik van iemand en er zit natuurlijk wel wat in.
p.s mensen probeer de volgende keer een beetje volwassen te reageren, want misschien is de jongen wel van plan om binnekort te gaan trouwen.
ja, inderdaad.........wat een kinderachtig zootje hier!! :kwaad:
Ik heb me t ook weleens afgevraagd en ik weet t antwoord ook niet, want de een zegt dit en de ander dat..... en als je hier al niet met zo'n vraag terecht kunt zonder dat daar weer zo flauw op gereageerd wordt........ :jammer:
jeetje he...kinderachtiger kan inderdaad niet!!!!!
Doe toch ff normaal mensen..het is een hele normale vraag..... al zou ik het antwoord op de vraag niet weten.
Wel denk ik dat het voor het meisje dat toch al nerveus is het beste is als je het simpel houdt tijdens de huwelijksnacht.
Jongens zijn denk ik wat minder nerveus dan meisjes..dus keep it simpel!!!
Maar het belangrijkste ...zorg ervoor dat jullie beiden je op je gemak voelen.....
groeten!
Essalamo alaykom.
Als de vrouw vergaart van de pijn hoef jij niet klaar te komen natuurlijk.
Jij moet zuinig doen op je vrouw.
maar aan de andere kant er zijn sommige mensen uit marokko, die beweren dat volgens de ervaring is beter om niet klaar te komen want zo vermijd jij de permanent nattigheid van de vrouw.
niet klaar komen bij het ontmagten impliciet altijd strakke... ( woord van 3 letters) dus beter sex in de toekomst
Origineel gepost door House
Wat ik gehoord heb is dat je veel beter gewoon moet ontmaagden en klaar. Het zit namelijk zo dat tijdens het ontmaagden kans is dat het meisje bloedt en als daarbij ook nog het mannelijke ''zaad'' bij komt is dat nogal een beetje onhygienisch en vies.
Nogmaals dit heb ik van iemand en er zit natuurlijk wel wat in.
p.s mensen probeer de volgende keer een beetje volwassen te reageren, want misschien is de jongen wel van plan om binnekort te gaan trouwen.
ik geloof dat House helemaal gelijk heeft, klinkt erg logisch...in mijn oren.
voer de daad ( :o ) daarna kun je er van genieten...
Salaam alaikum,
Mijn hemel???!!!!! Of eigenlijk hel!
Welke idioot denkt dat je op de 1e nacht gemeenschap MOET hebben??? Het is geen wedstrijd of een verplichting dat je ff gedaan moet hebben!
En dan al die fabeltjes... hoe kun je nou met alle respect zonder dat je ooit eerder met elkaar om bent gegaan, denken dat je het huwelijk meteen moet consumeren?
Beetje sick dit!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.