Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zalen in utrecht

Pagina's : [1] 2

LZN
09-02-2005, 11:21

Hallo allemaal Ik wilde vragen of iemand zalen kent in utrecht waar je vrouwen en mannen kan scheiden, het moet niet al te duur zijn. ik hoop dat iemand mij kan helpen ik heb het nodig voor een vriendin voor mij die binnenkort gaat trouwen. :).

blondinie
14-02-2005, 13:18
jah en te gelijker tijd zouden jullie mij ook kunne helpen. Zoek namelijk ook een zaal omgeving utrecht. Ik ken er een in nieuwegein. En die gaan we misschien nemen als er in utrecht niks is, maar die is wel 2000 euro.

tangerzwiena
14-02-2005, 22:36
hallo waar in nieuwegein blondine zijn het 2 aparte zalen. of niet ben ook op zoekkkkkk magik het nr van je

pascha
14-02-2005, 23:19
De Boeg een Centrum voor culturele minderheden, zij hebben verschillende zalen, beneden een leuke zaal en boven een zaal voor de mannen. Ik heb er afgelopen weekend een reportage gemaakt. Succes

maissae
15-02-2005, 14:10

hoi imama, bij de cartesiusweg heb je een zaal genaamd Oasis, de zaal is erg ruim je hebt aparte ruimtes en een keuken beschikbaar. De zaal is recent in mei gerenoveerd. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Het is dus gelegen achter het Julianapark (amsterdamsestraatweg)

pascha
15-02-2005, 18:58
hoi imama, bij de cartesiusweg heb je een zaal genaamd Oasis, de zaal is erg ruim je hebt aparte ruimtes en een keuken beschikbaar. De zaal is recent in mei gerenoveerd. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Het is dus gelegen achter het Julianapark (amsterdamsestraatweg) Bovenstaand is corect, dit is dezelfde instantie als van De Boeg. Als het ik het goed heb is dit een alleenstaand pand met tuin. Leuk voor buitenopnames.

pascha
15-02-2005, 21:39
Boeg Stichting de Tjalkstraat 20, 3534PA UTRECHT 030 2439638 Zaal waar mannen boven zitten en beneden de dames. De dameszaal kan niet gezien worden door de heren, ook niet de ingang van deze zaal.

Sabira23
15-02-2005, 21:47
Wat is de prijs van die zalen in De Boeg dan?

pascha
16-02-2005, 17:20
prijzen zijn bij mij onbekend, ik schrijf alleen wat ik zie en hoor

serenity
17-02-2005, 12:57
Cultureel Centrum Oog in Al, Händelstraat 3, 3533 GG Utrecht, 030-293 49 65 Openbaar vervoer: Vanaf NS-station Utrecht Centraal met bus 5 richting 'Kanaleneiland'. Uitstappen bij halte 'Beethovenlaan'. Ca. 200m dóórlopen. In parkje aan linkerhand. Met eigen vervoer: - Vanaf Amsterdam (A2): afslag 8 Centrum/De Meern. Volg richting Centrum/Jaarbeurs. Bij eerste rotonde 3/4 linksaf. U rijdt het Ibis hotel voorbij . C.a 200 meter schuin tegenover het hotel komt u bij de Händelstraat. - Vanaf Breda/Den Bosch: richting Amsterdam volgen, daarna Ring Utrecht (West)/Centrum volgen. Verder als Vanaf Amsterdam (A2). - Vanaf Rotterdam/Den Haag (A12): knooppunt Oudenrijn, richting Utrecht (West)/Amsterdam (A2). Verder als Vanaf Amsterdam (A2). - Vanaf Amersfoort (A28): Ring Utrecht (Zuid)/Den Haag/Rotterdam, tot op A27. Verder als Vanaf Hilversum (A27). - Vanaf Hilversum (A27): Ring Utrecht/Nieuwegein, tot op de A12. Verder als Vanaf Arnhem (A12). - Vanaf Arnhem (A12): Ring Utrecht/Nieuwegein, vervolgens Ring Utrecht/Amsterdam A2. Verder als Vanaf Amsterdam (A2).

serenity
17-02-2005, 12:59
hier is trouwens een link naar hun website, mocht je meer info willen; http://www.partyzaal.nl/ Ik weet verder niks over die zaal, weet alleen waar die ligt, omdat ik er elke dag langs rijd.

xxrachidaxx
20-02-2005, 19:44
Ik Heb Denk Ik Iets Allees Is Het Niet Egt Een Zaal Speciaal Voor Feesten. Maar In Kanaleneiland Op De Australielaan Heb Je Een. Wij Hadden Hem Toender Tijd Voor 1200 Gehuurd Met Twee Zalen En Een Ruimte Waar Je Alles In Kan Zetten En Een Keuken. De Zaal Is Best Wel Groot Heeft Een Grote Podium. En De Zaal Waar De Mannen Zaten Die Heb Ik Niet Gezien Daar Kan Ik Jullie Niets Over Zeggen

Rachidaa5
20-02-2005, 21:02
Die zalen van stg. de Boeg zijn ongeveer 600,- huur en 200,- borg. De goedkoopste die ik tot nu toe ken.

maissae
22-02-2005, 12:36
De zaal die gevestigd is aan de australielaan, vind ik persoonlijk niet geschikt voor bruidloften, de zaal is te donker en er kunnen maximaal honder personen in de zaal als de zaal beneden gebruikt, de bovenste zaal heb ik niet gezien, de zaal is ook erg warm, er zijn geen ramen die open kunnen, ik ben er geweest op een bruidloft, het leek echt een sauna, en dit is zeer vervelend voor de gasten en helemaal voor het bruidspaar.

Pagina's : [1] 2