Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : 25 duizend euro schuld , wat kan ik doen ,woon nog bij me ouders

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

ussername
25-10-2013, 20:09

Beste dames en heren ik heb een totale schuld van 25000 euro ik woon nog bij me ouders en studeer nog op dit moment wat kunnen jullie me adviseren om te doen iemand die meer weet van de wetgeving om hier uit te komen niemand weet er van , van mijn familie ik ben echt kapot graag serieuze reacties ma3a salama

pippaa
25-10-2013, 20:14
Beste dames en heren ik heb een totale schuld van 25000 euro ik woon nog bij me ouders en studeer nog op dit moment wat kunnen jullie me adviseren om te doen iemand die meer weet van de wetgeving om hier uit te komen niemand weet er van , van mijn familie ik ben echt kapot graag serieuze reacties ma3a salama Zoek een maatschappelijk werker die je verder op weg kan helpen. Wordt sowieso schuldhulpverlening. Gair insha allah

ussername
25-10-2013, 20:21
Zoek een maatschappelijk werker die je verder op weg kan helpen. Wordt sowieso schuldhulpverlening. Gair insha allah Dank je wel dacht er ook aan hoe kan ik zo een maatschappelijk werker bereiken , gaat dat via de gemeente ? shokran voor je advies ghair inshallah

Ifone
25-10-2013, 20:24
Beste dames en heren ik heb een totale schuld van 25000 euro ik woon nog bij me ouders en studeer nog op dit moment wat kunnen jullie me adviseren om te doen iemand die meer weet van de wetgeving om hier uit te komen niemand weet er van , van mijn familie ik ben echt kapot graag serieuze reacties ma3a salama Bij wie heb je de schuld staan?

pippaa
25-10-2013, 20:26

Dank je wel dacht er ook aan hoe kan ik zo een maatschappelijk werker bereiken , gaat dat via de gemeente ? shokran voor je advies ghair inshallah Als je een buurthuis in de wijk hebt waar je woont dan moet je een keer binnenlopen en daar een afspraak maken met maatschappelijk werk hebben ze dat niet vraag dan naar sociaal raadslieden ( mensen die Sociaal juridische dienstverleners zijn) deze kunnen jou ook helpen. Shokran 3ala wajib

ussername
25-10-2013, 20:31
Bij wie heb je de schuld staan? 2 jaar geleden zat ik nog goed , me leven op orde en het ging lekker geen euro schuld laat ik het zo zeggen , ik ben 2 jaar terug opgelicht en ja van het een kwam het ander , en is middels opgelopen tot ongeveer 25 duizend euro meer hierover wil ik niet kwijt omdat ik dan steeds terugdenk aan die ene dag shokran voor je reactie

ussername
25-10-2013, 20:33
Als je een buurthuis in de wijk hebt waar je woont dan moet je een keer binnenlopen en daar een afspraak maken met maatschappelijk werk hebben ze dat niet vraag dan naar sociaal raadslieden ( mensen die Sociaal juridische dienstverleners zijn) deze kunnen jou ook helpen. Shokran 3ala wajib bedankt voor je reactie ik dacht ook na het behalen van mijn diploma , om uit te schrijven en dan hulp zoeken ik weet het echt niet meer shokran

pippaa
25-10-2013, 20:36
bedankt voor je reactie ik dacht ook na het behalen van mijn diploma , om uit te schrijven en dan hulp zoeken ik weet het echt niet meer shokran Dan is de schuld nog groter en wie zegt dat je snel een huisje krijgt? Ga gewoon naar de sociaal raadslieden die kunnen je echt helpen vooral omdat je opgelicht bent. Misschien kan je daar juridisch iets tegen doen? Sbar insha allah.

Ifone
25-10-2013, 20:42
2 jaar geleden zat ik nog goed , me leven op orde en het ging lekker geen euro schuld laat ik het zo zeggen , ik ben 2 jaar terug opgelicht en ja van het een kwam het ander , en is middels opgelopen tot ongeveer 25 duizend euro meer hierover wil ik niet kwijt omdat ik dan steeds terugdenk aan die ene dag shokran voor je reactie Schakel zo snel mogelijk schuldhulpverlening. Je gaat 3 jaar paar tientjes betalen (als je geen werk hebt) en dan wordt alles kwijtgescholden....

ussername
25-10-2013, 20:43
Dan is de schuld nog groter en wie zegt dat je snel een huisje krijgt? Ga gewoon naar de sociaal raadslieden die kunnen je echt helpen vooral omdat je opgelicht bent. Misschien kan je daar juridisch iets tegen doen? Sbar insha allah. juridisch heb ik al , alles geprobeerd , advocaat genomen , rechtszaak verloren sindsdien probeer ik wel af te betalen , maar de schulden lijken alleen maar groter te worden als ik geen hulp vraag maar ik ga binnenkort een afspraak maken met de gemeente voor schuldhulpverlening ik wil weer rust in me leven en me hoofd maar ja dit is el mekteb en een beproeving ik probeer altijd positief te blijven bedankt nog voor je advies

ussername
25-10-2013, 20:46
Schakel zo snel mogelijk schuldhulpverlening. Je gaat 3 jaar paar tientjes betalen (als je geen werk hebt) en dan wordt alles kwijtgescholden.... Daar dacht ik ook aan , maar maakt het iets uit dat je nog bij je ouders woont of heeft het geen invloed,bij schuldhulpverlening en hoe snel wordt je toegelaten tot zo een traject bedankt voor je advies

Ifone
25-10-2013, 20:49
Daar dacht ik ook aan , maar maakt het iets uit dat je nog bij je ouders woont of heeft het geen invloed,bij schuldhulpverlening en hoe snel wordt je toegelaten tot zo een traject bedankt voor je advies Er is een wachtlijst. Maar hoe eerder hoe beter.

Monarch
25-10-2013, 20:52

mijn gunst 25 kop hoeeeeeeeeeeeeeee

Nisrientje_
25-10-2013, 21:02
Moge Allah je bijstaan. Lijkt me echt zwaar f*cked up.

Cestlaviee
25-10-2013, 21:37
Ga naar schuldhulpverlening bij gemeente! InshAllah komt het goed. Wacht er niet meer mee anders wordt het erger.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7