Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoe lang nog??

roefaida
08-02-2005, 22:08

Wie heeft ook altijd probleme met haar moeder??? ik kan het niet meer aanzien. ze kwetst me zo vaak en onnodig.. ik voel me opgesloten en dat is et ook.. ik kan maar een iets doen en dan heb ik et weer gedaan.. allah wie heeft dit ook??? :( ik voel me zo ellendig.... :kwaad:

Faatje4
08-02-2005, 22:18
Meid ik leef met je mee!!! WOLLAH IK HEB PRECIES HETZELFDE. Alles wat ik doe is fout of ze moet commentaar leveren!! maar ja het leven is nou eenmaal hard.

roefaida
08-02-2005, 22:53
pff maar et word steeds erger.. heb je msn?? dan praten we verder als je wil..

NABILA2004
09-02-2005, 11:07
Ik Leef Ook Met Jullie Mee Ik Snap Het Ook Niet Of Ze Is Super Lief Of Ze Is Super Kwaad (net Een Heks) En Roept Ze Dingen Die Mij Kwetsen ....af En Toe Snap Ik Haar Wel Maar Af En Toe Snap Ik Haar Echt Niet! Maakt Niet Uit Wat Je Doet Het Is Toch Fout.... Ik Kon Goed Met Haar Opschieten Maar De Laatste Tijd Echt Niet... Ik Kan Over Van Alles En Nog Wat Met Haar Praten Maar Nu Doe Ik Het Niet Meer .. Ik Word Er Moe Van Maar Af En Toe Heb Ik Schijt Maar Af En Toe Pffffffffffffff...

Atlas_Gebergte
09-02-2005, 11:22

Hey meiden, jullie moeten respect voor jullie moeder hebben, ze bedoelt het goed, praat hier over met je moeder. De meeste marokkaanse jongeren (ik zeg niet dat jullie ook zo zijn), luisteren niet meer tegenwoordig naar de ouders, en dan krijg je die conflicten. Met praten bereik je meer. Hamdoulillah ik heb een schat als moeder, en nu ik getrouwd ben, is onze band nog sterker geworden.

marocloubna
09-02-2005, 11:39
Heb sbar, het is en blijft je moeder. Af en toe kan mijn moeder er ook wat van, maar dat is heel normaal. Maar trek het je niet al te veel aan en zorg goed voor haar, het is je kostbaarste bezit....

Juice
09-02-2005, 16:51
Wie heeft ook altijd probleme met haar moeder??? ik kan het niet meer aanzien. ze kwetst me zo vaak en onnodig.. ik voel me opgesloten en dat is et ook.. ik kan maar een iets doen en dan heb ik et weer gedaan.. allah wie heeft dit ook??? :( ik voel me zo ellendig.... :kwaad: Hoi.. Mag misschien weten hoe oud je bent....? is niet negatief bedoeld hoor....

Faatje4
09-02-2005, 17:01
Hey meiden, jullie moeten respect voor jullie moeder hebben, ze bedoelt het goed, praat hier over met je moeder. De meeste marokkaanse jongeren (ik zeg niet dat jullie ook zo zijn), luisteren niet meer tegenwoordig naar de ouders, en dan krijg je die conflicten. Met praten bereik je meer. Hamdoulillah ik heb een schat als moeder, en nu ik getrouwd ben, is onze band nog sterker geworden. Ik respecteerr mijn moeder ook!! Maar dan magf je nog wel met mensen praten dat je soms GEK van haar wordt omdat alles wat je doet fout is. Het paradijs ligt onder je voeten van je moeder. Dat zal ik nooit vergeten

roefaida
09-02-2005, 23:26
Hey meiden, jullie moeten respect voor jullie moeder hebben, ze bedoelt het goed, praat hier over met je moeder. De meeste marokkaanse jongeren (ik zeg niet dat jullie ook zo zijn), luisteren niet meer tegenwoordig naar de ouders, en dan krijg je die conflicten. Met praten bereik je meer. Hamdoulillah ik heb een schat als moeder, en nu ik getrouwd ben, is onze band nog sterker geworden. ik weet wat je bedoeld maar soms gaat et te ver.. maar soms lukt et en soms nie... en ik doe mijn best om et altijd goed te laten gaan.. dank je meid

roefaida
09-02-2005, 23:27
Hoi.. Mag misschien weten hoe oud je bent....? is niet negatief bedoeld hoor.... 16 :confused:

Ouissam
10-02-2005, 10:04
Geniet van jullie moeders zolang het kan meiden. Want voor je het weet, is het te laat. We leven niet voor eeuwig in deze wereld. Wat ze ook zegt en doet, ze willen alleen maar het beste voor je en daar kom je pas achter wanneer je haar niet meer hebt, en wanneer jezelf moeder bent.

faatje73
10-02-2005, 11:05
heel mooi gezegd zuster :goedzo:

el_hoceima_lady
10-02-2005, 11:54
meid ik weet precies waar je het over hebt.ze kan niet wachten tot ik het huis op een normale manier verlaat.elke dag zoekt ze ruzie om de meest kleine onzin dingetjes.ze word boos om niks en slaat graag waneer het haar uit komt.toch is hetje moeder en moet je respect voor haar hebben ookal is het soms moeilijk.het leven kan soms ze moeilijke tijden hebben.zoals je weet ligt het paradijs onder je moeder haar voeten.en ze is toch diegen die jou heeft verzorgd en gemaakt tot wie je nu bent.ik weet hoe je je voelt maar je moet gewoon sterk zijn en als ze ruzie zoekt probeer dan zomin mogelijk er op in te gaan.geef haar gewoon gelijk en doe wat ze vraagt dan word het misschien wat minder.als je verder wilt praten moet je het maar laten weten.beslama