Bekijk originele versie : marokkaanse mannen, ziekelijk jaloers en bezitterig!!!
Salaam,
Even het volgende ter discussie: Waarom vertonen (de meeste) marokkaanse mannen in het eerst jaar van hun huwelijk een ziekelijk jaloers gedrag waardoor ze hun vrouwen zo ver krijgen dat die hun hele eerder opgebouwde levensstijl opgeven en zich aan zo' n man onderwerpen.
Dit is niet zomaar een vraagstelling het is werkelijkheid die ik om mij heen zie gebeuren bij veel marokkaanse meisjes. Wie heeft hier ervaring mee? en wie kan dit gedrag voor mij verklaren..?.
MevrBinladen
05-02-2003, 17:16
Jaah ik d8 dat het alleen bij mij omgeving zo aan de gang ging maar het komt dus vaker voor Jah zal niet weten waarom eerste jaartjes is dus gewoon even zure appel doorbijten;)
Nounousa
05-02-2003, 17:20
Ligt er niet aan of het een arabier of berber is, het gaat om zijn eigen nija, en hoe de persoon zelf is en hoe hij is opgevoed...
Zoek iemand die zich helemaal verdiept in de islam, en zo goed mogelijk de profeet vzmh probeert te volgen, dan kom je het inshallah minder vaak tegen...
Origineel gepost door Suraya14
Salaam,
Even het volgende ter discussie: Waarom vertonen (de meeste) marokkaanse mannen in het eerst jaar van hun huwelijk een ziekelijk jaloers gedrag waardoor ze hun vrouwen zo ver krijgen dat die hun hele eerder opgebouwde levensstijl opgeven en zich aan zo' n man onderwerpen.
Dit is niet zomaar een vraagstelling het is werkelijkheid die ik om mij heen zie gebeuren bij veel marokkaanse meisjes. Wie heeft hier ervaring mee? en wie kan dit gedrag voor mij verklaren..?
ja he maar ik heb een vraagje
waarom zit een 14jarige hier mee :confused:
abdoel6666
05-02-2003, 18:12
Origineel gepost door Momi
medi , trouw met een arabier dan heb je dat minder !!!!!!!!!!!!!!!
f.u.c.k. you en alle zielige arabieren met jouw!!!
Arabieren schijnen ook in te zijn voor triootjes in het eerste huwelijks jaar.
Origineel gepost door Vin
ja he maar ik heb een vraagje
waarom zit een 14jarige hier mee :confused:
:giechel:
Als je goed kijkt in haar profile zie je dat ze 25 is...
annee het ligt aan je zelf
Trebendo
05-02-2003, 20:19
Abdoel wat is er met jou e mafkees?!?!?!
Waar heb je die praatjes nou weer vandaan???
E3la mafkees!
BentShawiya
06-02-2003, 16:44
Origineel gepost door abdoel6666
Taaazzzzzz 3leek je kan nog niet eens aan hun tippen jonge, dus hou die opmerking maar bij je!!!!
MarocStar
06-02-2003, 16:47
Tot nu toe nog steeds geen zinnige antwoord van de jongens gehoord........
Wat moet ik daar op zeggen?
Er zijn altijd wel mensen die niet zo zijn. Het ligt gewoon aan iemands karakter. Zo een persoon zou je in principe moeten kennen, maar ik zeg altijd dat je niemand moet vertrouwen met uitsluiting van je ouders. Je kunt er geen aanleiding voor vinden dat mensen zo zijn. Het gebeurt gewoon.
Verder word ik ook weer moe van die saaie en domme opmerkingen betreffende arabieren en berbers verhoudingen. Verdomme we zijn toch marokkanen?
DEUGNIET
06-02-2003, 16:47
Origineel gepost door tbchick
mannen willen de vrouwen allen zodat ze gaan schoonmaken en eten voor hun maken vind ik. de meeste mannen denken dat hun vrouwen slaven zijn en eigendommen van hun.xxxxxxxxxxxxxx maroua
het jaar 2003
het tijdperk van de slaven.
Origineel gepost door abdoel6666
Jij bent grappig en triest in een...
666 die teken gebruiken duivelaanbidders...
je bent bezeten zonder dat je het weet
Salaam,
Dit is niet zomaar een vraagstelling het is werkelijkheid die ik om mij heen zie gebeuren bij veel marokkaanse meisjes. Wie heeft hier ervaring mee? en wie kan dit gedrag voor mij verklaren..?
Niet alle mannen vertonen zulke gedrag!!
En natuurlijk zijn er mannen die zulke gedrag vertonen
Dat komt omdat ze willen laten zien dat hun de man in huis zijn en de tevens de baas
een man wil alleen laten zien dat een vrouw lager staat dan een man
maar zoals ik al zei niet alle mannen zijn zo
er zijn ook mannen die het juist leuk vinden om met hun vrouw iets leuks te doen
en die mannen moeten we natuurlijk hebben!!!
bousa
MarocStar
06-02-2003, 17:28
Dat noem ik een zinnige antwoord, vooral je laatste opmerking.
Het is alleen namelijk zo dat jongens voor het huwelijk zich anders gedragen en na het huwelijk worden ze zeg maar paranoiaaaaaaaaa.......het vertrouwen bestaat als het ware niet meer.
Ja ik begrijp je wel, maar er is denk ik geen verklaring voor te vinden waarom dat zo is. Iemand kan heel lief zijn van tevoren en als er getrouwd gaat worden ineens compleet veranderd. Je moet dus eigenlijk van geluk spreken dat je dat niet overkomt. ;)
Ik ben niet voor niets gescheiden..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.