Bekijk originele versie : 11/09
Beelden (http://www.muchosucko.com/flash/pentagonlies.html#Main)
Mooie beelden, ik heb maar meteen onder favorieten gezet. Ik zet ze ook op andere forums. Mensen ontwaak? dit is de realiteit.
Mooie beelden, ik heb maar meteen onder favorieten gezet. Ik zet ze ook op andere forums. Mensen ontwaak? dit is de realiteit.
De waarheid mag en moet gezegd worden. :)
De waarheid mag en moet gezegd worden. :)
:) wel moedig dat je dit durft te plaatsen. Ik zou echt moe worden van al dat "ja maar......".
Wat een onzin, hebben jullie die bewakings camera beelden niet gezien? Dat was toch duidelijk een vliegtuig.
En die 2 vliegtuigen in het WTC waren ook alleen maar zinsbegocheling.
En die 2 vliegtuigen in het WTC waren ook alleen maar zinsbegocheling.
Ze hebben ogen, maar zien niets
Ze hebben oren, maar horen niets
De ware aard van 'occulte' kennis is niet dat het 'geheim' is, maar integendeel open en bloot is, maar desondanks voor de meesten onkenbaar is... :)
http://www.asile.org/citoyens/numero13/pentagone/erreurs_en.htm
ik zag toch echt een vliegtuig
Ze hebben ogen, maar zien niets
Ze hebben oren, maar horen niets
De ware aard van 'occulte' kennis is niet dat het 'geheim' is, maar integendeel open en bloot is, maar desondanks voor de meesten onkenbaar is... :)
Tja dat verklaard alles :confused:
ik zag toch echt een vliegtuig
Ik heb een replay gedraaid en de link van zo net gezien van boss, maar ik zie toch echt GEEN vliegtuig. Ik zie een klein voorwerp ongeveer net zo groot als een rakket. en de link van Boss van zonet kun je ook heel duidelijk het bewijs zien. Waar blijft het vliegtuig en waarom zijn de vleugels niet ingeboord.
Een Boeing is veel groter en veroorzaakt een veel grotere inslag.
Het is mij al zo'n 2, 5 jaar geleden al duidelijk dat het een inside job is. bewijzen genoeg voor wie het wil inzien.
autlochtoon
08-02-2005, 19:41
Ik heb een replay gedraaid en de link van zo net gezien van boss, maar ik zie toch echt GEEN vliegtuig. Ik zie een klein voorwerp ongeveer net zo groot als een rakket. en de link van Boss van zonet kun je ook heel duidelijk het bewijs zien. Waar blijft het vliegtuig en waarom zijn de vleugels niet ingeboord.
Een Boeing is veel groter en veroorzaakt een veel grotere inslag.
Het is mij al zo'n 2, 5 jaar geleden al duidelijk dat het een inside job is. bewijzen genoeg voor wie het wil inzien.
Ongelooflijk dat er dombo's als jij bestaan.
Ik wist het al, maar het blijft verbazingwekkend...
:maf:
Ongelooflijk dat er dombo's als jij bestaan.
Ik wist het al, maar het blijft verbazingwekkend...
:maf:
Ach het resultaat van informatie absorberen die je welgevallig is en datgene negeren dat je niet past. Bovendien is het het gevolg van wishfull thinking, sommigen willen niet erkennen dat extremistische elementen binnen de eigen geloofsgroep hiertoe in staat zijn. Zelfs niet wanneer de verantwoordelijkheid reeds door de grote voorganger is opgeeist.
Wat doe je dan? Dan pak je elke debiele ontkrachting wat niet in je straatje past aan om aan te tonen dat de grote duivel ten alle tijde de schuldige is. Het probeem is echter dat de grote duivel niet in washington zit maar in Pakistan en omstreken.
TatTwamAsi
08-02-2005, 20:03
Stalin, Hitler, Ma Ze Dong, Kim Il Sung, kortom dictatoren hebben de macht om alle media te controleren en een vals beeld van de werkelijkheid te geven. Ook Bush zal zeker macht hebben om de media te beïnvloeden, maar niet om totaal te controleren. In democratieën zijn er altijd mogelijkheden (zoals op deze site blijkt) afwijkende informatie te geven.
Kijk maar naar dit onderwerp. Je kunt de gekste zgn. feiten proberen te onderbouwen. Niemand die je tegenhoudt. Natuurlijk kun je dan ook wederwoord verwachten, zoals van mij en TheStef.
Dit is al een bewijs dat de media in een democratie niet te controleren zijn. Dacht je dat die mishandelingen en wantoestanden in de Al Graib gevangenis de media hadden gehaald? Of dat gelukte aanslagen op Amerikaanse doelen de media hadden gehaald? Dit is ècht een bewijs dat OOK negatieve publiciteit de media kan bereiken.
Dus hiermee heb ik je poging om ons zand in de ogen te strooien (videobeelden kunnen worden gemanipuleerd: je kunt beelden verdraaien, weglaten, juist door een sequentie een indruk proberen te wekken) doorgeprikt.
Mensen in het Pentagon, vanuit de Twin Towers, zelfs vanuit de vliegtuigen, hebben hun naaste familieleden gebeld, de vliegtuigen zijn ècht van de aardbodem verdwenen (hun unieke code is door spotters makkelijk te traceren, 3 vliegtuigen met een waarde van honderden miljoenen dollars). Zo'n 3000 mensen die omgekomen zijn, zijn van de aardbodem verdwenen. Weet je hoe moeilijk het is als persoon in de vergetelheid te geraken? En dat 3000 keer.
Natuurlijk zijn er brokstukken van de vliegtuigen (ook in het Pentagon) teruggevonden. Alleen is er nooit iemand zo idioot geweest om bewijslast te vragen van de aanslagen die zijn gepleegd, behalve jij, idioot.
Wat mij betreft mag je opgesloten worden in een gat onder de grond, zoals Saddam Hoessein, een paar ton beton er op, iedereen gelukkig. :D
Ach het resultaat van informatie absorberen die je welgevallig is en datgene negeren dat je niet past. Bovendien is het het gevolg van wishfull thinking, sommigen willen niet erkennen dat extremistische elementen binnen de eigen geloofsgroep hiertoe in staat zijn. Zelfs niet wanneer de verantwoordelijkheid reeds door de grote voorganger is opgeeist.
Wat doe je dan? Dan pak je elke debiele ontkrachting wat niet in je straatje past aan om aan te tonen dat de grote duivel ten alle tijde de schuldige is. Het probeem is echter dat de grote duivel niet in washington zit maar in Pakistan en omstreken.
Hetzelfde kan je over jezelf zeggen, je bent nooit kritisch tegen over informatie die uit amerika komt. Je negeerd feiten die je na kan chekken: Bin laden heeft zelf gezegd niets mee te maken te hebben.
ten eerste: bin laden heeft kort na de aanslagen gezegd dat hij er niets mee te maken had http://www.cnn.com/2001/US/09/16/inv.binladen.denial/index.html
en de leider van de Taliban heeft de dag zelf gezegd dat bin laden er niets mee te maken kon hebben.
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/south_asia/1552483.stm
hier in een lang interview van 28 september met het Pakistaanse blad Umma benadrukt bin laden nog eens zijn onschuld: http://www.khilafah.com/home/category.php?DocumentID=2392&TagID=2
Waarom stond geen enkele van de zgn daders op?de passagierslijsten (http://www.cnn.com/SPECIALS/2001/trade.center/victims/AA11.victims.html). en hoe kan een paspoort een vliegtuigcrash, een kerosinevuurbal van duizenden graden en een instorting van de toren overleven.
Waarom zijn de zwarte dozen nooit getoond?
Waarom heeft geen enkele piloot langs de stuurknuppel signaalcode 7700 aan het grondstation doorgeseind?
Waaropm leefden er 7 van de zgn kapers na de aanslagen nog?
In de jaren 70 hebben de amerikanen een techniek ontwikkeld waarmee je gekaapte vliegtuigen door een ingreep in de computerbesturing kunt redden. Waarom werd deze techniek niet gebruikt?
http://www.911-strike.com/remote.htm
Graag inhoudelijk reageren.
Waarom negeren jullie dan deze feiten.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.