Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : HelP Ik Ga Volgende Week Al Trouwen...

Bni_touzina
08-02-2005, 18:00

Salam aleikoum dames, Ik vraag me af hoe jullie voor de nederlandse wet zijn getrouwd, daarmee bedoel ik eigenlijk wat jullie aan hadden. :rolleyes: Ik ga inscha Allah volgende week dinsdag trouwen bij het gemeentehuis, maar weet bij god niet wat ik aan moet! :maf: Dus hebben jullie ideeën of suggesties...laat t me dan aub weten... :( Wa aleikoum salaam

Hmimisa
08-02-2005, 18:48
Sallamou 3alaiki Ik ben zelf in september voor de gemeente getrouwd. En wij hadden ook een kosteloze dag uitgekozen. Het duurde echter geen 5 minuten. Het was leuk, we hebben een hele ceremnonie gehad van een half uur iedereen van de familie was er bij. Zelf wilde ik in jellaba gaan, maar heb daar vanaf gezien. Ik heb uiteindelijk een creme rok en creme colbert...creme hoofddoek..en mooi bruidsboeketje. Mijn man ging netjes in pak..mouhiem was echt een te gekke dag... mooie toespraak gehad heel erg leuk.... en het is zeker speciaal....de gang naar de consulaat dat is pas rampzalig... veel geluk!

Ahlem_19_84
08-02-2005, 18:58
Hahahaha yeh marokkanen, is er ook een versie dat je moet betalen dan??

slimblondje
08-02-2005, 19:08
me verloofde en ik willen insallah over 1 of 2 maanden ook voor de nl wet trouwem.weet ook niet wat ik aan moet trekken:(

Hmimisa
08-02-2005, 19:39

Hahahaha yeh marokkanen, is er ook een versie dat je moet betalen dan?? ja...een normaal huwelijk kost tussen de 300 en 500 euro :) voor het geval je niet wist

henna_tangawia
08-02-2005, 19:56
mijn twee nichten in belgie hadden dat ook gedaan de een was in haar witte jurk geweest. De dag dat ze was geweest was ook haar verlovingsdag en ze gingen daarna naar een mooie plaats waar ze allemaal fotos lieten maken heel leuk allemaal............... en mijn andere nicht was in een wit kostuum geweest ook heel mooi zo een soort kostuum kan je trouwens bij zara kopen............... groetjes......................:zwaai:

thamza_riffia
08-02-2005, 20:13
Mijn nicht had een witte rok aan net onder de knie en een witte colbertje. Ze had een mooie kapsel met van die witte bloemetjes erin , en een mooie boeket bloemen in haar handen. ;)

Bni_touzina
08-02-2005, 21:06
Oh :schrik: Wat een leuke ideeen allemaal... Ik draag een hoofddoek dus haar opsteken, wordt m niet... Ik zat eerst te denken aan een djalaba ofzo, maar eigelijk vind ik een colbertje met een rok ook een heel leuk idee...alleen waar vind ik nou een mooie beige/creme lange rok!!? Hooooooo ik ben ook altijd zo kortdag met dit soort dingen...:hammer:

miss_bakoia
08-02-2005, 23:27
of een leuke jabador, mijn vriendin had een gebroken witte jabador aangedan helemaal bewerkt met kant en zijde, kei mooi!! :love:

MissyR
08-02-2005, 23:52
Gewoon netjes.. is t mooist