Bekijk originele versie : Grote Coalitie tegen het Groene Fascisme
crescendo
08-02-2005, 15:42
Veel islamisten vertonen alle trekjes van groene fascisten en dito nazi's. Deze groepen vormen de grootste bedreiging van de vrijheid sinds WOII.
Het zou een goede zaak zijn, als alle landen die door deze groene nazi's bedreigd worden, zich onder Amerikaanse leiding verenigen tot een Grote Coalitie tegen het Groene Fascisme. Denk hierbij aan Rusland, India, Europa, Zuidelijk Afrika etc.
Doelen:
* afzetten van de door en door corrupte islamitische regimes
* uitschakelen moslimterroristen
* de-nazificeren groene nazi's
* invoeren democratie
* verminderen invloed van ayatollahs en andere gevaarlijke fanaten
In feite hetzelfde programma wat de VS na WOII zo succesvol uitvoerde in Duitsland, Italiƫ en Japan.
De succesvolle verkiezingen in zowel Irak als Afghanistan zijn moedgevend: ook Arabieren zijn, met Westerse hulp, heel goed in staat om een democratische en vrije samenleving op te bouwen.
Ben jij soms een witte (neo)-nazi?
Beetje aan het doordraaien, drukke dag gehad?
maymi la
08-02-2005, 16:07
Peej en Deliana vertel me eens wat er mis met de genoemde doelstellingen :
Doelen:
* afzetten van de door en door corrupte islamitische regimes
* uitschakelen moslimterroristen
* de-nazificeren groene nazi's
* invoeren democratie
* verminderen invloed van ayatollahs en andere gevaarlijke fanaten
Ik ben toch wel erg benieuwd waarom jullie niet achter deze stellingen staan.
De kruistocht in aantocht. Die verwerpelijke regimes zijn juist door de westerse landen opgericht en in stand gehouden.
crescendo
08-02-2005, 16:52
De kruistocht in aantocht. Die verwerpelijke regimes zijn juist door de westerse landen opgericht en in stand gehouden.
Opvallend dat alle 57 islamitische landen zonder uitzondering corrupt, dictatoriaal, onderdrukkend, en armoedig zijn.
Mensen uit die landen die hier naar toe komen, zijn vaak ook niet blij met onze vrijheid, maar bewonderen het moslisterrorisme en snakken naar herstel van het (slaven)kalifaat De dictatuur lijkt wel in hun genen te zitten....
crescendo
08-02-2005, 16:55
Dan moet je Irak en Afghanistan toch als een vooruitgang ervaren: vernietiging van twee vervloekte regimes (Taliban en Satan Hoessein) en, voor het eerst in hun droevige geschiedenis, invoering van de democratie.
Wie nog steeds sympathiseert met de islamisten en baathisten is wel heel verkeerd bezig en moet wel geinfecteerd zijn door het groene fascisme...
maymi la
08-02-2005, 17:28
Ik zit niemand te beschuldigen of een bepaalde kant te kiezen. Ik kan je wel meegeven dat niet alles zwart of wit is.
Ik constateer dat het opvallend is dat nu alles gelinkt wordt naar de religie, terwijl de verderfelijke regimes, alle regels van die religie aan hun laars lappen, om aan de macht te komen en te blijven. En de zogenaamde democratiebrengers gebruiken de religie, de christelijke liefde voor de medemens, om hun belangen (meer van materiele aard) te verdedigen.
Vertel me niet dat Irak bevrijd is vanwege de hunkering naar democratie. Dit argument werd pas gebruikt toen de eerdere gehanteerde argumenten leugens bleken te zijn (maar ja, alleen simpele zielen onder ons geloven daarin want die zijn doorvoed door een bepaalde mate van aversie tegen bevolkingsgroepen waardoor elke onzinnige argument wordt omarmd als de zijne). Ik zie ze niet ingrijpen in de Congo of een nog groter crimineel aan de macht t.w. de dictator in Zimbabwe, de koning van Nepal die even geen zin had in de democratie of deze week nog de coup nav overlijden dictator van Togo.
Ik zou zeggen, doe wat in de grondwet staat en hou de religie en politiek gescheiden en beoordeel de materie van alle kanten om je een weloverwogen mening te vormen. Jullie kramen dezelfde onzin uit als een aantal gefrustreerde Marokkaantjes hierzo die naarstig op zoek zijn naar een uitlaatklep.
maymi la
08-02-2005, 17:40
slaap maar verder.
Liever slapen dan dan onderbuikgespui.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.