Bekijk originele versie : Hebben jullie ook van Ziet (Olie) Hebat Albaraka gehoord?
ItsIslam
08-02-2005, 12:36
Salaam O3alaikom,
Ik heb laatst van een familie lid gehoord dat er een Ziet bestaat die heel erg goed schijnt te helpen bij haar uitval, namleijk Ziet Hebat Sauda en nu is mijn vraaf of Ziet Hebat Albaraka het zelfde is als Ziet Hebat sauda.
Graag jullie reacties hierover.
Wasalaam,
girlforlive
08-02-2005, 12:40
salaam dame,
ik zelf maak gebruik van zit habat sauda en het is goed voor alles en ook voor haar uitval en zelfs voor mensen die kanker hebben is de ziet habat sauda heel goed en helpt echt als je de nia er voor hebt dan zal allah je helpen met wat je wilt InschAllah. Ziet albaraka heb ik nog nooit van gehoord, want ziet habat sauda stamt af van de tijd waar in de profeet mohamed s.a.w leefde......
Maar goed ik hoop dat je er achter komt of het hetzelfde effect heeft of niet.
ItsIslam
08-02-2005, 12:47
Djazaka Allaoho geiren zuster,
Hoe ziet Ziet hebat Sauda (kleur) eruit en hoe ruikt het?
Ik heb namelijk ziet Hebat albaraka thuis en ruikt naar Zembo en is pikzwart van kleur, Ik vroeg me af of het niet het zelde is, Ziet hebat elbaraka en Sauda.
girlforlive
08-02-2005, 12:54
salaam zuster,
ik heb me vergist ziet elbaraka is hebat sauda ik zie nu pas het doosje liggen in mijn kamer echt toevallig.....er staat ziet habat albaraka is habat sauda dat staat op de verpaking heb, het is een groene verpakking met erop albaraka in het groot toch????..
en trouwens ik heb twee flesjes een kleine en een grote maar die kleine heeft een licht bruine kleur en wat er in dat grote fles zit is dus weer pik zwart...ik gebruik het voor mijn haar en het is echt lekker voor je haar want dan wordt ie heel zacht.......
ik hoor nog van je.
wa salaam
ItsIslam
08-02-2005, 13:35
Dat dacht ik dus ook.
Maar ruikt die van jou naar ZAMBO ik neem aan dat je wel weet wat dat is, het is een heel sterk geur je ruikt het twee dagen daarna nog. Heb jij dat ook.
hoor nog van je
fadila28
09-02-2005, 10:06
salaam dame,
ik zelf maak gebruik van zit habat sauda en het is goed voor alles en ook voor haar uitval en zelfs voor mensen die kanker hebben is de ziet habat sauda heel goed en helpt echt als je de nia er voor hebt dan zal allah je helpen met wat je wilt InschAllah. Ziet albaraka heb ik nog nooit van gehoord, want ziet habat sauda stamt af van de tijd waar in de profeet mohamed s.a.w leefde......
Maar goed ik hoop dat je er achter komt of het hetzelfde effect heeft of niet.
je zegt dat het goed voor haaruitval is, hoe gebruik je het en waar is het verkrijgbaar, is het ziet (olie) of hebat (korrels)
groetjes
HoneyBee
09-02-2005, 10:15
De olie van heba sauda is echt goed. Ik gebruik het voor de haar van mijn dochtertje. Het is er langer en sterker door geworden. Die andere olie heb ik nooit van gehoord.
groetjes Rotterdamse
mirjam22
09-02-2005, 10:19
waar kun je het kopen mensen?
OumYAssine
09-02-2005, 11:14
Salaam Aleikoem ,
Ik heb een beetje van mijn moeder gekregen in een flesje maar die van mij komt uit Mekka.
Je moet oppassen want er word vaker neppe siet habat sauda verkocht.
Ik weet niet of de originele verkrijgbaar is in Nl.heb wel een site voor je in Nl gevonden waar ze het verkopen (origeneel???) hier is de link http://www.islam-boek.nl/index.html?lmd=38301.062292 kijk aan de linkerkant bij overige en daarna weer bij overige.
Ik heb in Marokko ook zeep gekocht van habat sauda is dus ook goed bij huiduitslag en zo en ook tegen haaruitval.
Maar moet eerlijk zeggen dat ik het nog niet heb geprobeerd.
veel succes
Wa aleikoem assalam wa rahmatallah wa barakatuh OumYAssine
girlforlive
09-02-2005, 19:04
Salaam Its Islaam,
Het ruikt inderdaad een beetje naar zambo en ja je ruikt het 2 dagen nog steeds als je het in je haar doet maar het wordt wel minder...Maar het is goed en die mijne komt ook uit Mekka...dus het is een aanrader.....Maar het is aan jou voor wat je het wil gebruiken....
wasalaam
girlforlive
09-02-2005, 19:09
je zegt dat het goed voor haaruitval is, hoe gebruik je het en waar is het verkrijgbaar, is het ziet (olie) of hebat (korrels)
groetjes
Salaam fadila,
ik heb het ook mee gekregen dat het goed is voor haar uitval en goed is voor andere dingen... Ik gebruik het omdat het goed is en je krijgt er mooi haar van en het is goed voor je gezicht....
als je meer wilt weten kun je het gerust vragen....
groetjes girlforlive
ItsIslam
10-02-2005, 09:36
Salaam Its Islaam,
Het ruikt inderdaad een beetje naar zambo en ja je ruikt het 2 dagen nog steeds als je het in je haar doet maar het wordt wel minder...Maar het is goed en die mijne komt ook uit Mekka...dus het is een aanrader.....Maar het is aan jou voor wat je het wil gebruiken....
wasalaam
Ziet hebat albarakah is het zelfde als ziet hebat sauda!
dat is wat ik wilde weten, ik schrok toen ik op het flesje ziet hebat albaraka las, want ik had alleen van ziet hebat sauda.
nogmaals djazaka allaho geiren.
ItsIslam
10-02-2005, 09:38
waar kun je het kopen mensen?
Salaam zuster,
ik zelf heb het bij een islamitische winkel bij de hoefkade gekocht?
wasalaam
fadila28
11-02-2005, 11:18
Salaam fadila,
ik heb het ook mee gekregen dat het goed is voor haar uitval en goed is voor andere dingen... Ik gebruik het omdat het goed is en je krijgt er mooi haar van en het is goed voor je gezicht....
als je meer wilt weten kun je het gerust vragen....
groetjes girlforlive
nu weet ik welke jullie bedoelen ik heb ook zo'n flesje thuis wist niet dat het tegen haaruitval was, maar nog bedankt voor je reactie. Je zegt dat het goed voor het gezicht is hoebedoel je dat
groetjes fadila
sal_doenja
12-02-2005, 15:59
Dat dacht ik dus ook.
Maar ruikt die van jou naar ZAMBO ik neem aan dat je wel weet wat dat is, het is een heel sterk geur je ruikt het twee dagen daarna nog. Heb jij dat ook.
hoor nog van je
Het stinkt in ieder geval....Ik kan die stank niet plaatsen.
Maar het helpt zeker tegen haaruitval, zeker als je het een beetje verwarmt.
Succes ermee
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.