Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe NoeMen Jullie Je SchoOnMoeDeR????...

Pagina's : [1] 2 3

Zin_Rabat
05-02-2003, 14:59

Nou MenSen Hoe NoeMen Jullie ,Je Schoonmoeder???? Vaak Zie je meisjes of jongens die de schoonmoeder Bij haar naam of ze zeggen haziestie of lella of galtie Ik Ben Wel benieuwd Hoe Jullie dat doen Of Hoe jullie denken later je schoonmoeder te gaan roepen Bij Ons Roept mijn schoonzus Mijn Moeder gewoon bij haar naam En me moeder doet daat niet moeilijk over! Maar opzich vind ik wel dat Je het anders moet doen hoe denken jullie daat over???....... :strik:

Chaimae
05-02-2003, 15:00
Mijn schoonzus noemt mijn moeder gtiti. En mijn zus haar schoonma ook zo. :D:D

-xxx-Rachida
05-02-2003, 15:04
Ik heb nog geen schoonmoeder.......en ik heb ook geen schoonzussen die mijn moeder een naam kunnen geven.....maar mijn moeder noemt mijn oma Redzja (berbers voor tante).........

Noesajbah
05-02-2003, 15:04
Ik noem haar gewoon geltie!En dat vindt zij ook goed. Noesje :zwaai:

kellie
05-02-2003, 15:08

Ik noem mij schoonmoeder geltie , dat is bij ons de gewoonte. groetjes

Meknessia_warda70
05-02-2003, 15:09
ik heb er gene :D:D

SweetRose
05-02-2003, 15:11
Mijn (stupid) schoonzussen noemen mijn moeder getchi (tante) omdat het ook hun tante is :rolleyes: en mij noemen ze Queen of the world :bril: :p

Vin
05-02-2003, 15:14
ik noem haar TRUT ze begrijpt het toch niet :D:D

BentShawiya
05-02-2003, 15:15
Origineel gepost door zin 'n midar Mijn (stupid) schoonzussen noemen mijn moeder getchi (tante) omdat het ook hun tante is :rolleyes: en mij noemen ze Queen of the world :bril: :p hahaha dan word je wel veel verwend door je schoonzussen ;)

Meknessia_warda70
05-02-2003, 15:17
Origineel gepost door Vin ik noem haar TRUT ze begrijpt het toch niet :D:D hey hey :zweep: is mijn ma he :kwaad:

Zin_Rabat
05-02-2003, 15:25
Origineel gepost door Vin ik noem haar TRUT ze begrijpt het toch niet :D:D :zweep: Heb jij Het even getroffen dan je mijn man niet bent anders Was je Nog Lang niet jarig geweest trust me Mezjan Tbarke Allah :auw: :stout:

Zin_Rabat
05-02-2003, 15:28
Origineel gepost door zin 'n midar Mijn (stupid) schoonzussen noemen mijn moeder getchi (tante) omdat het ook hun tante is :rolleyes: en mij noemen ze Queen of the world :bril: :p Mijn Schoonzus mag wel eens een voorbeeld nemen van de jouwe Ik Mag van geluk spreken als ze mijn niet afsnauwt Laat staan Queen Of The World :o :jeweetog:

SweetRose
05-02-2003, 15:31
Origineel gepost door BentShawiya hahaha dan word je wel veel verwend door je schoonzussen ;) verwend? :eek: euhm..Eigenlijk wel een beetje..maar dan nog..ze mogen de hoogste boom in kruipen van me :o Origineel gepost door Zin_Rabat Mijn Schoonzus mag wel eens een voorbeeld nemen van de jouwe Ik Mag van geluk spreken als ze mijn niet afsnauwt Laat staan Queen Of The World :o :jeweetog: als ze me afsnauwt... dan krijgt ze :zweep: van me...:D snel opgelost :D

Safia21
05-02-2003, 15:36
Ik noem mijn schoonmoeder ramti en mijn schoonvader rami (maar tis geen familie) Liefs Safia

yasminne
05-02-2003, 15:40

Mn moeder noemt mn oma gewoon gelti

Pagina's : [1] 2 3