Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoe kan ik zeggen...?

feRrynadOria
07-02-2005, 23:44

hoe kan ik iemand vertelle dat ik zielsveel van hem hou..!! maar op een hele aparte manier...!! help me eens wil beetje romantich doen... :o :) :nijn: geen standaard dingen please..:D

hijo_delaluna
07-02-2005, 23:52
hoe kan ik iemand vertelle dat ik zielsveel van hem hou..!! maar op een hele aparte manier...!! help me eens wil beetje romantich doen... :o :) :nijn: geen standaard dingen please..:D voor het laast dat ik romatisch deed stond ik voor mijn mannetje.. keek hem diep in zijn ogen..terwijl hij me vast hield..met een muziekje er bij.. daarin vertelde ik hem hoeveel ik van hem hou.. dat hij me leven is..dat ik mijn leven niet zonder hem zou kunnen voorstellen.. dat ik zijn vrouw wil worden .. en hoe ik mijn leven in de toekomst met hem zie.. hoe het zou zijn als ik zijn vrouwtje zou zijn..ik vertelde hem precies wat ik voelde.. en dat ik hem nog steeds op dat momente miste...we bleven elkaar aankijken.. terwijl ik een hele verhaal hield.. stilletjes.. begon ik tranen in mijn ogen te krijgen.. tranen gleden van mijn wangen... en hij ving ze op met zijn duim.. en zette ze op mijn lippen en kuste mijn lippen..alleen stilte om ons heen ..en ik als zijn kleine meisje tegen hem aan.. :traan1: je hoef het niet altijd te vertellen.. als je echt van hem houd.. dan leest hij dat zo .. door alleen maar in je ogen te kijken..

zeeparel
07-02-2005, 23:57
voor het laast dat ik romatisch deed stond ik voor mijn mannetje.. keek hem diep in zijn ogen..terwijl hij me vast hield..met een muziekje er bij.. daarin vertelde ik hem hoeveel ik van hem hou.. dat hij me leven is..dat ik mijn leven niet zonder hem zou kunnen voorstellen.. dat ik zijn vrouw wil worden .. en hoe ik mijn leven in de toekomst met hem zie.. hoe het zou zijn als ik zijn vrouwtje zou zijn..ik vertelde hem precies wat ik voelde.. en dat ik hem nog steeds op dat momente miste...we bleven elkaar aankijken.. terwijl ik een hele verhaal hield.. stilletjes.. begon ik tranen in mijn ogen te krijgen.. tranen gleden van mijn wangen... en hij ving ze op met zijn duim.. en zette ze op mijn lippen en kuste mijn lippen..alleen stilte om ons heen ..en ik als zijn kleine meisje tegen hem aan.. :traan1: je hoef het niet altijd te vertellen.. als je echt van hem houd.. dan leest hij dat zo .. door alleen maar in je ogen te kijken.. WOW WAT EEN MOOIE DROOM! :nijn:

hijo_delaluna
08-02-2005, 00:01
WOW WAT EEN MOOIE DROOM! :nijn: dacht ik ook.. maar de volgende dag .. zag ik in.. dat het geen droom was.. :) want kreeg de volgende dag als smsje.. ''jou tranen vergeet ik nooit''

zeeparel
08-02-2005, 00:11

dacht ik ook.. maar de volgende dag .. zag ik in.. dat het geen droom was.. :) want kreeg de volgende dag als smsje.. ''jou tranen vergeet ik nooit'' alleen de trane vergeet ie niet !wat een schoft en de rest dan van de nacht dan? ik kon de hele nacht niet slapen door het lawaai! ;)

hijo_delaluna
08-02-2005, 00:14
alleen de trane vergeet ie niet !wat een schoft en de rest dan van de nacht dan? ik kon de hele nacht niet slapen door het lawaai! ;) we waren de volksdans aan het oefenen :confused:

zeeparel
08-02-2005, 00:19
we waren de volksdans aan het oefenen :confused: en ik mocht niet mee doen?ik had me er de hele dag op verheugd :(

hijo_delaluna
08-02-2005, 13:03
en ik mocht niet mee doen?ik had me er de hele dag op verheugd :( :D volgende keer oke.. kreeg prive lesse