Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie heeft er voor mij een witte takshita te koop of te huur

Pagina's : [1] 2

ambitiontje
07-02-2005, 23:25

Ik wil alleen een jurk van de laatste mode (s) dus geen jurk die langer dan een jaar oud is, liefst wit of gebroken wit :) Is namelijk voor een verlovingsfeest, heb je sieraden erbij dan ben ik helemaaaal tevreden! Prijs onderhandelen we wel over en we komen er insha Allah wel uit :D Laat me weten, je kan me pmme of gewoon hier reageren :) Wa shokran

dolfijntje1978
08-02-2005, 12:56
Ik wil alleen een jurk van de laatste mode (s) dus geen jurk die langer dan een jaar oud is, liefst wit of gebroken wit :) Is namelijk voor een verlovingsfeest, heb je sieraden erbij dan ben ik helemaaaal tevreden! Prijs onderhandelen we wel over en we komen er insha Allah wel uit :D Laat me weten, je kan me pmme of gewoon hier reageren :) Wa shokran tg wanneer wil j'm??

yasminstyle
09-02-2005, 21:47
Ik wil alleen een jurk van de laatste mode (s) dus geen jurk die langer dan een jaar oud is, liefst wit of gebroken wit :) Is namelijk voor een verlovingsfeest, heb je sieraden erbij dan ben ik helemaaaal tevreden! Prijs onderhandelen we wel over en we komen er insha Allah wel uit :D Laat me weten, je kan me pmme of gewoon hier reageren :) Wa shokran Yasmin-Style heeft hierin veel te bieden, echt geweldige en zeker exclusieve jurken. Op het moment word er hard gewerkt aan de modeshow die gehouden word op 26 FEBR. Er word danveel getoond op gebied van bruidskleding....O ja ook sieraden hebben we

ambitiontje
11-02-2005, 23:18
:o tg wanneer wil j'm?? het is voor mei aanstaande en ik wil niet meer dan 200 euro kwijt zijn :( Wa salam Nog andere dames met aanbiedingen? :o

teselhijt_22
12-02-2005, 08:35

Ik heb een hele mooie bij noeha gezien. helemaal,doorzichtige mouwen, met een hele lange sleep bewerkt met hele kleine pareltjes met een eselhem bij.echt prachtig en deze heeft ze pas een maand

ambitiontje
12-02-2005, 21:55
Ik heb een hele mooie bij noeha gezien. helemaal,doorzichtige mouwen, met een hele lange sleep bewerkt met hele kleine pareltjes met een eselhem bij.echt prachtig en deze heeft ze pas een maand Lieverd, mag ik vragen waar zij is gevestigd??? :o Shokran alvast... Please laat me weten :(

caftan
14-02-2005, 13:49
he ik heb een hele mooie te huur voor 250 euro. Het is een creme kleurige takchita. De onderste stof is helemaal bewerkt met een wat kraaltjes en dezelfde structuur als de bovenste stof (moeilijk uit te leggen). De stof heet el mog in het arabisch op zijn nederlands hersens. meer weten mail me nesrine_bouchta@hotmail.com

dolfijntje1978
14-02-2005, 15:18
:o het is voor mei aanstaande en ik wil niet meer dan 200 euro kwijt zijn :( Wa salam Nog andere dames met aanbiedingen? :o Zeg zoet, kheb de mijne 3 weken geleden laten naaien. ik heb er in totaal 520 Euro voor neergeteld... Je begrijpt ook da tik die NOOIT voor 200 Euro ga verkopen.... Hij is beschikbaar vanaf mei. Ik zal'm effe beschrijven: ecru model, onderkleed satijn met spaghettigbandjes, voile langs de zijkanten. Bovenkleed voile, doorschijnende mouwen met prachtige parelmoer witte pareltjes. De ceintuur is heel breed en prachtig. Heeft een sleep van 1.75m. Heel apart kleed..... Als je wil kan ik'm ook verhuren.... Groetjes,

visagist
14-02-2005, 16:10
meid, ik begin als negafa inshaAllah en dan zal ik dus ook jurken verhuren voor vanaf 50 euro per jurk en sierraden verhuur ik voor 40 euro per set.Ook doe ik make-up en kapsels.Dus ik hoor het wel van je.

teselhijt_22
14-02-2005, 17:24
Lieverd, mag ik vragen waar zij is gevestigd??? :o Shokran alvast... Please laat me weten :( In A´dam Lodewijk van Deyselstraat dan zie je het gelijk voor je

cheba_zina
14-02-2005, 18:02
hey meid,ik heb begrepen dat ej een jurk zoekt je kan bij zauharra boutiq kijken ze hebben prachtige jurken maar ik denk niet dat ze net voor 200 euro verkopen maar ja je kan ook op www.zauharra.nl kijken alvast sucses met zoeken

cheba_zina
14-02-2005, 18:03
hier heb je adres croesselaan 242-3521 CL Utrecht

cheba_zina
14-02-2005, 18:04
ze verkopen van alles sieraden tasjes schoentjes jurken

Toulia
14-02-2005, 18:56
Hoi meid, Ik heb een hele mooie voor je te koop. Hij is van afgelopen zomer en is maar 1 keer gedragen. Mijn zus had hem als 1 van haar jurken gedragen op haar bruiloft. Als je interesse heb pm me dan. Groetjes Toulia

tarifasht
15-02-2005, 12:27

aloee, ik heb een prachtige takshita. -onderkant is en creme van kleur -bovenkant is bruin. doorzichtig dus de creme is zeergoed te zien. -met bijbehorende riem en heb ook schoenen en accesoires als je wil hij is van dit jaar en nog nooit gedragen. pm me voor interesse

Pagina's : [1] 2