Bekijk volle/desktop versie : Waarom christenen in Brazilië tot islam bekeren (video)



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32

13-10-2013, 12:09
Dan neem ik die koffie wel.

13-10-2013, 12:12



Citaat door Leonidas:
Wat doe JIJ hier?
Ik lig in bed met hete koffie en zonder ingewikkelde teksten

13-10-2013, 12:13

Citaat door Big.Brother.:
Als ik een keuze zou moeten maken tussen een hete koffie of een hete vrouw dan is de keuze snel gemaakt. Ik lust namelijk geen koffie
Lust je geen koffie? ik kan niet zonder

Lekker hoor Biggie

13-10-2013, 12:14

Citaat door _Dramaqueen_:
Ik lig in bed met hete koffie en zonder ingewikkelde teksten
Maar dan toch in ieder geval ook met je lappie!

Voor mij zijn dit geen ingewikkelde teksten!

Kijk je uit met die hete koffie? Ineens een hik of niesbui en voor je het weet ben je een roodborstje

Overigens heb ik net maar weer eens een latte machiato aan de machine ontrokken.

13-10-2013, 12:17



Citaat door Leonidas:
Maar dan toch in ieder geval ook met je lappie!

Voor mij zijn dit geen ingewikkelde teksten!

Kijk je uit met die hete koffie? Ineens een hik of niesbui je kunt je velletje verschroeien!


Jij bent dan ook een slimmerd Leo maak je maar geen zorgen lieverd

Steek je energie ergens anders in

13-10-2013, 12:22
Leo is geen hater hoor, alleen een beetje heel erg gedreven door zijn ''gelijk''

13-10-2013, 12:27

Citaat door ClassyZina:
Dramaqueen... wat is het dat jij met al die niet-moslims hebt?? ben je der zelf ook eentje?? want ik zou het niet kunnen geloven dat jij zelf een moslima bent...
Zolang jij maar een goede moslima bent, lieverd wat kan jou, wat ik ben schelen

Mooie ava en ondertekening heb je trouwens

13-10-2013, 12:35

Citaat door ClassyZina:
jij bent een goede googler... zoek het antwoord maar eens even op waarom de Profeet dit toegestaan had want het antwoord is echt te vinden... ik weet dat wanneer ik hier 4 pagina's aan bewijs ga leveren... ik weer veel vragen moet beantwoorden... voor jou is het niet uit nieuwsgierigheid... was dat wel het geval dan zou ik mijn best hebben gedaan... maar ik ga niet als een slaaf voor jou al het werk doen terwijl jij vol haat zit jij bent gek.... zoek maar op islamitische sites het antwoord naar het originele idee achter elke militaire en politieke actie van de Profeet.... ik weet dat je dat toch niet gaat doen, en jij denkt dus dat ik echt zin heb om weer pagina's lang te gaan discussieren terwijl het onderwerp Braziliaanse bekeerlingen zijn??

get the fuck out.... hater..
Wat is het leven makkelijk voor gelovigen. Zodra wetenschappers (onbedoeld) aantonen dat beweringen in bijbel/koran niet juist zijn, dat zijn die wetenschappers gekken, gebruiken paddo's gewoon hun bewijzen in de prullenbak gooien.

Als mensen hier in discussies laten zien op basis van argumenten en bronnen dat beweringen van gelovigen niet juist zijn, dan zeg je gewoon dat het haters zijn. Dan valt het ook niet zo op dat je met je mond vol tanden staat.

Ook een goeie om af te leiden dat men geen weerwoord heeft, altijd weer beginnen over kopieren en plakken, google.
Terwijl juist gelovigen hier NOOIT iets anders doen dan snel wat kopieren en plakken van moslimpropaganda webstekken!
Zodra ik ze gerichte vragen stel, waarop ze het antwoord niet zo snel kunnen vinden op die webstekken afhaken, of dan ineens wel eerlijk zeggen, dat ze zelf geen idee, hebben ik maar moet vragen aan een korangeleerde!

Eeuwen lang schreven moslimhistorici en zo ook bukhari en Muslim zonder enig probleem al dat geweld van Mohammed met zijn moslim legers tegen niet-moslims triomfantelijk op! Niet alleen was het de waarheid, maar TOEN werd het ook nog als de plicht van de moslims gezien (9:29) niets om je voor te schamen, nee om trots op te zijn!

Zoals ook de moslimvorsten 700 jaar lang hun roof en moordtochten nauwkeurig hebben vermeld, alle afgeslachte ongelovigen, als seksslavinnen afgevoerde ongelovige vrouwen en meisjes, verwoeste tempels en geroofde buit, altijd gevolgd met ter ere van Allah!

Die waarheid proberen moslim spindocters te verdoezelen, komen met leugens om alles goed te praten.
Want op enig moment viel al dat geweld en vrouw onvriendelijkheid niet meer zo goed!
En hun taak mbt de moslims is heel eenvoudig, hoe krankzinnig die smoezen, leugens ook zijn, hoe doorzichtig, hoe goed ook door moslims zelf te controleren dat zij de boel belazeren, het overgrote deel van de moslims doen niets van dat alles, willen niets liever dan in die sprookjesverhalen en leugens blijven geloven.

13-10-2013, 12:48

Citaat door ClassyZina:
jij bent een Marokkaanse en jij hoort een moslima te zijn... maar dat jij nu zegt dat het mij niets zou moeten schelen weet ik genoeg... ook de liefde richting niet-moslims toe...

waar is het misgegaan meis?? waren je ouders TE streng of gaven ze je TE veel vrijheid?? hoe dan ook... jij zal voor eeuwig branden in de hel...

13-10-2013, 12:51

Citaat door ClassyZina:
jij bent een Marokkaanse en jij hoort een moslima te zijn... maar dat jij nu zegt dat het mij niets zou moeten schelen weet ik genoeg... ook de liefde richting niet-moslims toe...

waar is het misgegaan meis?? waren je ouders TE streng of gaven ze je TE veel vrijheid?? hoe dan ook... jij zal voor eeuwig branden in de hel...
Anders gaan jullie toch gezellig samen ? Ik kan mij niet voorstellen dat een vrome moslima zich kleedt als op de foto in jouw onderschrift. Je hebt bijna inkijk en dan heb ik het niet over je "cleavage" Heb je regelmatig last van blaasontsteking

13-10-2013, 12:57

Citaat door ClassyZina:
serieus... waar is het mis gegaan?? zeker wilt geen enkele Marokkaan iets met jou te maken hebben en nemen ze allemaal verre afstand van jou
Ja

13-10-2013, 12:58
Nieuwe soort internet imams, The sexy lady's

Biggie

13-10-2013, 13:02



Citaat door _Dramaqueen_:
Nieuwe soort internet imams, The sexy lady's

Biggie
Kusje voor Dramaqueen Denk goed na voordat je hem accepteert want voor je het weet zit je in de hel


13-10-2013, 13:02

Citaat door ClassyZina:
je vergelijkt appels met kanonskogels... voor zondes ga je niet eeuwig de hel in... voor het twijfelen aan ons geloof... of er een GOD bestaat... en voor het ongeloof wel


Citaat door ClassyZina:
serieus... waar is het mis gegaan?? zeker wilt geen enkele Marokkaan iets met jou te maken hebben en nemen ze allemaal verre afstand van jou
Wat een bak ellende, dat geloof.

13-10-2013, 13:03

Citaat door _Dramaqueen_:
Ja
De heilige ClassyZina heeft op deze dag des oordeels haar oordeel over je uitgesproken..

De heilige ClassyZina doet wat God Mohammed nadrukkelijk heeft verboden in de koran, als de mensen zich van Mohammed afkeerden - niet de boodschap van God volgenden - boodschapper jou rest geen enkele taak dan slechts het overbrengen van de boodschap, de verrekening is aan alleen aan MIJ voorbehouden.

Mensen we hebben een heilige onder ons! Op de knietjes!

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32