Bekijk originele versie : Bruidspaar gezocht!
Hallo allemaal!
Mijn is Karin, ik werk bij Multiculturele Televisie Nederland (van o.a. de programma's Sahbie&Kardes en Boter, Kaas en Eieren). Voor ons nieuwe programma Hoe doen ze het bij de buren' ben ik op zoek naar een bruidspaar!
In het programma gaan we naar een feest / gebeurtenis en nemen daar iemand mee naartoe die daar niets van af weet, maar wel nieuwsgierig is (bijvoorbeeld je Surinaamse buurvrouw, je Turkse collega, je Hollandse klasgenoot)!
We zouden het heel leuk vinden een keer op een Marokkaanse bruiloft te filmen, om te laten zien hoe dat feest er aan toe gaat.
Dus: wie gaat er binnenkort trouwen, of kent iemand die binnenkort gaat trouwen (in Nederland) en vindt het leuk om mee te doen? Reageer dan!
Karin.
Oke..;)
Ik kan je niet helpen... mijn man is nog niet geboren...:(
marocina
07-02-2005, 12:13
ik denk niet dat er meiden zijn die willen dat het uitgezonden wordt vooral bij marokkanen dus ben bang dat je iets anders zult moeten verzinnen. maar toch succes
Ik zou het met alle pleizier dien hoor.
Ik heb je een pm gestuurd
marocina
07-02-2005, 15:54
Hoi,
waarom denk je dat mensen dat niet willen ? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar!
nou sowieso omdat marokkaanse vrouwen die er aanwezig zullen zijn bijna nooit gefilmd willen worden stom eigenlijk maar goed. En negen van de 10 keer zijn de filmers voor zulke programmas mannen en dan kom je dus niet binnen bij de bruid vooral als vbruidje hoofddoek draagt en die avond niet
marocina
07-02-2005, 20:59
nou ik ga ook bijna verloven het zou me wel leuk lijken maar draag hoofddoek en die avond niet en wil niet zonder hoofddoek in beeld sorry :(
Oh ja ok, dat laatste kan ik begrijpen en daar kunnen we natuurlijk rekening meehouden; we hebben ook cameravrouwen!
Maar waarom vinden Marok. vrouwen dat vervelend denk je? zou jij het ook vervelend vinden bijvoorbeeld?
Karin Dat maakt toch geen verschil...het programma wordt toch bekeken door mannen... dus wat maakt een cameravrouw nog uit dan...
Je hebt 3 verschillende bruiloften bij Marokkanen...
1) gemengd mannen en vrouwen zitten samen/dansen samen :(
2)mannen en vrouwen gescheiden(wel DJ/band enz......
3)De Islamitische bruiloft... Mannen en vrouwen zitten apart...geen muziek/geen camera/ en andere zaken enz... Dit is niet voor niks want deze vrouwen willen niet bekeken worden door mannen en dus zeker niet op de TV komen denk ik...
marocina
07-02-2005, 21:15
ja dus zou je iemand moeten vinden die het gemengd doet verder
succes ieder geval
supersoesje
07-02-2005, 21:22
Madame Karin wens je veel suc6 met het vinden van een geschikte bruidspaar,,,,,
Blijf zoeken, denk wel dat er iemand zal zijn die t wel wil laten filmen:D
ps: zoals een dame eerder zei, mijn man is ook al nog niet geboren, anders mochtje wel komen filmen:D:D
marocina
08-02-2005, 10:51
je kan verder zoeken hier, er zullen best aantal mensen zijn die het gemengd houden, zodra ik iemand ken in mijn omgeving zal ik het je doorgeven. Succes in ieder geval
Het is nu Marokkaanse bruiloften komkommertijd... In de zomer zijn er veel bruiloften, maar in deze periode is dat wat minder...
SoussiaN
11-02-2005, 12:38
Hallo allemaal!
Mijn is Karin, ik werk bij Multiculturele Televisie Nederland (van o.a. de programma's Sahbie&Kardes en Boter, Kaas en Eieren). Voor ons nieuwe programma Hoe doen ze het bij de buren' ben ik op zoek naar een bruidspaar!
In het programma gaan we naar een feest / gebeurtenis en nemen daar iemand mee naartoe die daar niets van af weet, maar wel nieuwsgierig is (bijvoorbeeld je Surinaamse buurvrouw, je Turkse collega, je Hollandse klasgenoot)!
We zouden het heel leuk vinden een keer op een Marokkaanse bruiloft te filmen, om te laten zien hoe dat feest er aan toe gaat.
Dus: wie gaat er binnenkort trouwen, of kent iemand die binnenkort gaat trouwen (in Nederland) en vindt het leuk om mee te doen? Reageer dan!
Karin
De kans dat iemand dat doet is nihiel, Karin.
Persoonlijk zou ik het ook niet doen.
-Er zullen mensen op het feest aanwezig zijn die niet in de belangstelling willen komen voor heel (of gedeeltelijk) van NL, we geilen niet op de media aandacht zoals vele, tegewoordig.
- Een beetje mijn dag op laten filmen door een cameraploeg voor een tv zender, wetend hoe de media alles verdraait. Als jullie zo'n videomateriaal in handen hebben hebben jullie daar de rechten voor verkregen om te doen wat jullie er mee willen. Een beetje 'bewijsmateriaal' op tafel brengen voor de mensen die hun beroemdheid, macht en geld willen over de rug van Marokkanen:jammer:
Karin......Als de Nederlands (jij of wie dan ook) zo graag willen weten hoe het er toe gaat met de buurman, dan hoort hij zich open te stellen zodat het contact tussen hun beide beter wordt....geloof mij..dan komt hij er vanzelf achter hoe het er bij de buurman er toe gaat, omdat hij dan persoonlijk uitgenodigd zou worden op het feest. Echt weer iets van deze tijd he....je wil weten hoe het er bij je buurman er aan toe gaat (op de buis/tv) maar in het dagelijkse leven kijk je de andere kant op. Ewa hoeft niet, Karin :ego:
Asmaetje
11-02-2005, 13:16
Dag Karin,
Ik zou het best voor je willen doen, ik trouw op 7 mei dit jaar.
Ik moet allen nog even overleggen met mijn verloofde. Wij houden alles in 1 zaal, maar scheiden de dames en heren van elkaar door een wand. Beide hebben wel dezelfde entertainment.
Ik heb daarbij wel een aantal eisen m.b.t. filmen.
Ik ga even overleggen en eerst maar zien of dit doorgaat.
P.s je mag mij mailen: Asmaetje@yahoo.com dan geef ik je mijn zakelijke e-mail.
Groetjes,
Asmae
Oh ja ok, dat laatste kan ik begrijpen en daar kunnen we natuurlijk rekening meehouden; we hebben ook cameravrouwen!
Maar waarom vinden Marok. vrouwen dat vervelend denk je? zou jij het ook vervelend vinden bijvoorbeeld?
Karin
Omdat er marokkaanse vrouwen zijn met een hoofddoek en die dragen ze niet altijd op de bruiloft
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.