Bekijk originele versie : Powell komt vandaag met "bewijs"!
Wat denken jullie? Komt ie met iets bijzonders of gaat ie weer wat verzinnen! Sorry hoor maar ik vertrouw die amerikanen niet!
Nou ik ben benieuwd wat we te zien krijgen!
Liefs,
Oogje :zwaai:.
Bewijs....?? Dus dan gaat ie zn dikke vette ass laten zien met niet afgeveegde stront van gister??
Dat is namelijk het Amerikaanse bewijs waar je op wacht:
BULLSHIT
En sorry dat ik zo groot typte...moest er even uit :D
Want nu zie je in koeieletters BULLSHIT en daaronder je jouw schattige naampje en een schattig oogje...past niet he :D
Ali Z
Origineel gepost door MissOogappeltje
Nee hoor maar ik kan je boosheid wel begrijpen!
Iwa nu je je excuses hebt aangeboden is ALLES VEGEVEN EN VERGETEN! :D
Liefs,
Oogje :zwaai:
PS. wat denk je dat ze op tv laten zien? Wat voor beelden?
Kwee niet......Powell en een powerpoint -presentatie?? Volgens mij helemaal geen beelden....alleen een hoop gelul dat wordt ingepakt in nog meer gelul.....zoiets.
Ali Z
Het zullen naar alle waarschijnlijkheid,beelden worden die in israel zijn opgenomen,waar je vage figuren het een en ander ziet verstoppen.
Of ze komen natuurlijk met het sterkste bewijs dat ze achter hebben gehouden;irakese machtsgeile ballingen die alles hebben gezien en gehoord,ook al hebben ze Irak al 20 jaar niet gezien.
Sjemmelia
05-02-2003, 12:48
ja dat zeiden ze vorige week al, dat ze "bewijzen" hadden. Ze hadden ff tijd nodig om alle beelden op de juiste plaatsen te knippen en te monteren en nog een paar vage leugens erbij te verzinnen en tetteretaaa........BEWIJS!
Ik heb elhemdoelilah mijn eigen verstand gekregen om mijn eigen conclusie te trekken, want de amerikaanse regering is zo achterbaks en kennen niks anders behalve het woordje "wij"(amerika).
hardtodrive
05-02-2003, 17:42
IK HEB GEHOORD DAT HIJ MET EEN PAAR FOTO'S VAN ZIJN MOEDER HEEFT MEEGEBRACHT. DAAR IS DUIDELIJK TE ZIEN HOE ARM DE FAMILIE POWEL WAS. ZIJN MOEDER WAS MET VERGROOTGLAS OP ZOEN NAAR RIJST IN DE ACHTERBUURT WAAR ZIJ WOONDEN.
Powell komt vandaag met het bewijs dat ze eigenlijk geen bewijs hadden.Ze komen weer met dezelfde sateliet-beelden van 1991,waarvan een groot deel van de journalisten(objectieve) het idee heeft dat het landschap zich in israel bevind.Ze hebben zogenaamde telefoongesprekken waarop het een en ander is te horen,wederom 1991 materiaal.
Al moet ik toegeven dat ze wel een aparte beredenering hebben namelijk;0+0+0+0+0=1.
Ze zullen wel weer met bewijzen komen die ze zelf daar neer gelegd hebben. :confused: omdat ze natuurlijk niks kunnen vinden.
Sadam heeft alles goed verstopt :hihi: terwijl die stelletjes mongolen zich suf aan het zoeken zijn naar bewijzen.
:D
Origineel gepost door Defender
Ze kunnen niets vinden maar hij heeft het wel?
Uit je mond geoordeeld, Powell heeft dus gelijk.
Rot toch op met je powell.
Sjemmelia
06-02-2003, 10:31
Origineel gepost door pista
Wat een lieverdjes toch, ze zij n allemaal voor de menselijkheid.
Haten Bush en vereren Saddam.
Nu begrijp ik wat Pim bedoelde met dat achterlijke. :D
Pista, waarom zet je weer een beledigende opmerking neer waar je mee naar moslims verwijst? Waarom reageer je niet gewoon met een tegenopmerking betreffende de discussie? Laag niveau hoor, takes a small man to make a BIG mistake.
Ik weet niet of je joods bent ofzo en dat je daarom zulke achterlijke opmerkingen maakt, maar dat rechtvaardigt jouw bekrompen houding hier op het forum totaaaal niet.
sol_y_mar
06-02-2003, 10:42
Dames en Heren wat een vertoning gisteren heb me dood gelachen :haha:
Wat een grap was al die informatie gisteren, niet te geloven dat ze dit hebben uitgezonden. (1 ding: was wel beter dan mijn power point presentatie *uhum* : vraag Powell straks ff tips :giechel: )
Maar willi was dat bewijs? Wat een onzin, geheimzinnige telefoongesprekken-----> net of de Iraki's niet weten dat ze 24/7 worden afgeluisterd, ja dan gaan ze alles over de telefoon bespreken :lekkerpuh
Dan die zogenaamde satelietfoto's :gniffel: :verdomme: Net of je die niet zelf kunt maken met een of ander pc programma !!!
Alles was netjes onderstreept (telefoongesprekken) en je kreeg er nog een samenvatting van :giechel: Echt grappig
Het leukste vond ik die geleerde mannen/vrouwen die serieus luisterden en het nog geloven ook.... :aftel: WAKE UP!!!
Ik vond het gisteren echt een top conferentie :hoedaf: voor Powell hij wist iedereen echt goed te overtuigen.
:wijs: Volgende keer ben ik ook aanwezig, aangezien elke idi00t het kan volgen :D
Het allerleukste was nog wel die pijp,net zo een als je hebt voor de waterleiding.Die werden zogenaamd alleen maar gebruikt voor het centrifugeren van uranium :giechel: :giechel: :giechel: .
Nog even en ze vertellen ons ook nog dat irak achter de crasch van het ruimteveer zat,daar zijn trouwens ook beelden van waarop te zien is dat iraakse soldaten het isolatie materiaal verwijderen.
sol_y_mar
06-02-2003, 11:39
Origineel gepost door klonbyz
Het allerleukste was nog wel die pijp,net zo een als je hebt voor de waterleiding.Die werden zogenaamd alleen maar gebruikt voor het centrifugeren van uranium :giechel: :giechel: :giechel: .
Nog even en ze vertellen ons ook nog dat irak achter de crasch van het ruimteveer zat,daar zijn trouwens ook beelden van waarop te zien is dat iraakse soldaten het isolatie materiaal verwijderen.
:D :goedzo:
Origineel gepost door Defender
Ze kunnen niets vinden maar hij heeft het wel?
Uit je mond geoordeeld, Powell heeft dus gelijk.
Israel heeeeeeft nog veeeeeeeeeeeeeel meer massavernietigingswapens dus ik zou zeggen wees consequent en dat land ook ontwapennen en Amerika zelf niet te vergeten en al die andere landen ook !
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.