Bekijk originele versie : Waarom zoveel polls partijdig?
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Het valt me op dat mensen op dit forum het kennelijk nogal moeilijk vinden om een objectieve poll op te zetten.
Ik zie hier regelmatig polls voorbijkomen als:
'Keer jij later terug naar land van herkomst?
- Ja
- Nee, ik ben een slijmbal'
'Waarom haten Nederlanders de Islam?'
Etc. Wat heb je nou aan dit soort subjectieve polls waarin het antwoord al vast ligt en wordt gestuurd door de schrijver van de poll? Hier kan je toch geen serieus antwoord op geven? Het leuke van een poll is juist dat je goed kunt meten wat de bezoekers vinden..
RECHTUIT
06-02-2005, 16:21
Het valt me op dat mensen op dit forum het kennelijk nogal moeilijk vinden om een objectieve poll op te zetten.
- Ja
Etc. Wat heb je nou aan dit soort subjectieve polls waarin het antwoord al vast ligt en wordt gestuurd door de schrijver van de poll? Hier kan je toch geen serieus antwoord op geven? Het leuke van een poll is juist dat je goed kunt meten wat de bezoekers vinden.
Ik weet niet waarom .Maar ik vind dat niet partijdig.
Massaal stemmen voor een neonazi homo (Pim)als grootste Nederlander allertijden.
Dat noem ik pas partijdig.
Thomas001
06-02-2005, 16:23
Dat maakt het voor de mensen die de polls maken wat makkelijker om zichzelf te overtuigen dat hun scheve opvattingen gegrond zijn. Dan kunnen ze die gegevens gebruiken in een andere discussie, in de zin van: "Oja?! Nou, volgens mijn poll zijn er [vul nummer in] mensen die vinden dat al die vieze Hollanders pedofielen zijn dus is dat ook zo!"
Ik vind het altijd wel grappig om die polls te lezen eigenlijk. Ze zijn vaak zo over-the-top subjectief dat je er geen enkele waarde aan kan hechten.
RECHTUIT
06-02-2005, 16:30
Dat maakt het voor de mensen die de polls maken wat makkelijker om zichzelf te overtuigen dat hun scheve opvattingen gegrond zijn. Dan kunnen ze die gegevens gebruiken in een andere discussie, in de zin van: "Oja?! Nou, volgens mijn poll zijn er [vul nummer in] mensen die vinden dat al die vieze Hollanders pedofielen zijn dus is dat ook zo!"
Ik vind het altijd wel grappig om die polls te lezen eigenlijk. Ze zijn vaak zo over-the-top subjectief dat je er geen enkele waarde aan kan hechten.
Je hebt geen respect voor democratie.
Je bedoelt dat kiezers hun stemmen niet tellen omdat ze allochtoon zijn.
Maar zolang er een democratie is zullen wij stemmen .
Daar zal je mee MOETEN leren leven.
Wij hebben ook een mening en die lossen wij op jullie af ,wat
de gevolgen ook moge zijn.
Niet iedereen heeft zoveel ervaring met het maken van poll's. Het is niet voor niets een forum en iedereen mag eraan deelnemen. Ik zeg niet dat mensen die die poll's maken dom zijn, alleen hebben ze nog niet zoveel kennis betreft het maken van objectieve poll's, ik werk bij een marktonderzoekbureau en ik zie dat het in de praktijk ook heel moeilijk is om objectieve stellingen te maken(ik ben trouwens niet degene die ze maakt)
Trouwens de uitslag wordt toch niet voor een hoger doel gebruikt dus waar maak jij je druk om? :nijn:
Bosna_1984
06-02-2005, 16:43
- Ja
Etc. Wat heb je nou aan dit soort subjectieve polls waarin het antwoord al vast ligt en wordt gestuurd door de schrijver van de poll? Hier kan je toch geen serieus antwoord op geven? Het leuke van een poll is juist dat je goed kunt meten wat de bezoekers vinden.
iedereen heeft toch het recht om die polls niet te bezoeken als ie niet wil??? dus ja als jij het toch beter kan, waarom maak je zelf geen poll? is de zaak gelijk opgelost......en dat met nee, ik ben een slijmbal.....dat vind ik gewoon goed verzonnen en een beetje grappig....so sue me
RECHTUIT
06-02-2005, 16:46
Waar heb je het over? Eerst kraak je de stemmers van Fortuin af, en vervolgens beschuldig je iemand van het ontbreken van respect voor democratie.
We hebben het hier over het maken van een OBJECTIEVE poll, niet over degenen die hier op stemmen.
Je maakt 2 grote fouten:
1-Je zegt dat allochtonen moeten stemmen zoals jij dat wil.
2-Nu moet ik ook redeneren zoals jij dat wil.
NEEN ik weiger.Democratie wil zeggen dat iedereen zijn mooie mening kan geven.
Wij keuren die stemmen van neonazi Pim toch niet af.
Wij zeggen enkel dat zij allen vuile Neonazi's zijn zonder smaak omdat zij allen hebben gestemd voor een Neonazi Homo Pim.Wij analiseren gewoon.
Jij probeert onze stemrecht af te pakken.
Dat zal je niet lukken.
Bosna_1984
06-02-2005, 16:46
ik snap niet waar hij zich druk om maakt......heeft dit soms wat te maken met een wereldcrisis of zo?
Ik maak me nergens druk om, maar een forum is er om te overleggen. Er is geen hoger doel nodig om ergens over te discussieren.
Het probleem van een subjectieve poll is dat het onmogelijk is om er een zinnig antwoord op te geven:
"Ben jij slim:
- Ja, ik ben een arrogante stomme lul
- Nee, ik ben een idiote sukkel"
Comprende?
Dus? en wat is het zinnige aan deze topic dan? Als je je niet druk maakt waarom dan deze topic, ik merk het al.. ga naar onzinhoekje daar voel je je denk ik meer thuis ;)
Ik weet niet waarom .Maar ik vind dat niet partijdig.
Massaal stemmen voor een neonazi homo (Pim)als grootste Nederlander allertijden.
Dat noem ik pas partijdig.
tja uw uitspraak getuigd pas van partijtigheid hé.
Ten eerste Pim was gee neonazie ten hoogste rechts.
Ten tweede de nederlanders hebben voor pim gekozen als een signaal ja , ze steunen de boodschap "ik zeg wat ik denk" en niet noodzakkelijk de man zelf.
Jij bent toch maar een zielig PC mannetje
RECHTUIT
06-02-2005, 16:50
Hahahahaha Roberto 22 wordt langs alle kanten
aangevallen .Kappot lachen.
Bosna_1984
06-02-2005, 16:51
Dus als je het op een forum ergens niet mee eens bent, moet je je maar gewoon stilhouden? De groeten :maf:
Ik zeg niet dat ik zelf betere polls kan maken, ik zeg dat de bestaande polls subjectief en daarom slecht zijn. Men noemt dat "kritiek", zoek het eens op zou ik zeggen.
Over die slijmbal, dat was een voorbeeld. Er staan nog veel radicalere polls bij.
nee ik heb niet gezegd dat je je stil moet houden...ik zei alleen dat je dan maar zelf een poll moet maken als je zo graag jouw soort objectiviteit wilt.....dit heet toch marokko.nl???? dus dan is hun perspectief anders dan die van jou....ik ga ook niet op een nazi site om te kijken wat zij typen en tegen ze in gaan...sorry ik verknoei mn leven niet aan ongelovigen....peace
Dus als je het op een forum ergens niet mee eens bent, moet je je maar gewoon stilhouden? De groeten :maf:
Ik zeg niet dat ik zelf betere polls kan maken, ik zeg dat de bestaande polls subjectief en daarom slecht zijn. Men noemt dat "kritiek", zoek het eens op zou ik zeggen.
Over die slijmbal, dat was een voorbeeld. Er staan nog veel radicalere polls bij.
wat je wat ik je adviseer, stap naar de makers van die polls want het zullen maar een handje vol zijn en geef ze tips over hoe ze objectiever kunnen opgaan met stellingen verzinnen :rolleyes: dat zal meer effect hebben denk ik dan hier erover te gaan huilen.
Succes
Bosna_1984
06-02-2005, 16:53
tja uw uitspraak getuigd pas van partijtigheid hé.
Ten eerste Pim was gee neonazie ten hoogste rechts.
Ten tweede de nederlanders hebben voor pim gekozen als een signaal ja , ze steunen de boodschap "ik zeg wat ik denk" en niet noodzakkelijk de man zelf.
Jij bent toch maar een zielig PC mannetje
mensen hebben alleen op die homo gestemd omdat hij vermoord werd. Ook een manier om beroemd te worden...maar nu blijkt gewoon dat zijn partij een groot gelul is zonder ook maar enig besef van de realiteit
...sorry ik verknoei mn leven niet aan ongelovigen....peace
Ongelovigen hebben wel met hun leven betaald om jouw landgenoten te helpen. Peace.
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.