Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : spijt na sex!!

jenniferlopezzz
06-02-2005, 12:36

heb jij spijt na afloop van sex?? stem boven

fajah69
06-02-2005, 12:55
heb jij spijt na afloop van sex?? stem boven is wel dom ... :D

aloi
06-02-2005, 14:07
is wel dom ... :D Als het met een speciaal iemand is NOOIT ;)

Shahinez
06-02-2005, 14:57
Ik zou niet begrijpen waarom je spijt zou hebben nadat je sexuele betrekking hebt gehad met je MAN! Ik zou er gewoon van kunnen genieten

jenniferlopezzz
06-02-2005, 16:16

Ik zou niet begrijpen waarom je spijt zou hebben nadat je sexuele betrekking hebt gehad met je MAN! Ik zou er gewoon van kunnen genieten goed gezegd met je man! maar ik heb t over sex voor t huwlijk dus met je (vriend/in)

mishari
06-02-2005, 16:21
Meetstal heb ik wel spijt van, dan denk ik van; waar ben ik meebezig? Is dat alles? maar soms denk ik van wow, het was geweldig dan besef je niet dat het fout is.

zakia1
18-02-2005, 16:42
Meetstal heb ik wel spijt van, dan denk ik van; waar ben ik meebezig? Is dat alles? maar soms denk ik van wow, het was geweldig dan besef je niet dat het fout is. Selem wa3lekom warhmatutulah warbrakatuh Macha allah broeder! je beseft waar mee je bezig bent....MAAR je zegt soms geniet je er van, maar dat is aleen maar in die seconde, volgende dag voel je rot, maar dan is het al gebeurd.. als een man een vrouw aleen zijn is er altijd een derde persoon CHITAN, en die houd jullie voor de gek broeder probeer er niet in te trappen, want als je zegt wooww het was geweldig realzeer je niet dat chitan je zit uit te lachen, dat hij jou heeft verslagen dat hij zijn zin krijgt. broeder probeer sterk in je schoennen te staan!!! Moge allah je hierbij helpen inscha allah AMIN WASLAMO3LEKOM WARHAMTUAH WARBAKATUH JE ZUSTER IN DE ISLAM

Mr.Tarik
18-02-2005, 16:50
Selem wa3lekom warhmatutulah warbrakatuh Macha allah broeder! je beseft waar mee je bezig bent....MAAR je zegt soms geniet je er van, maar dat is aleen maar in die seconde, volgende dag voel je rot, maar dan is het al gebeurd.. als een man een vrouw aleen zijn is er altijd een derde persoon CHITAN, en die houd jullie voor de gek broeder probeer er niet in te trappen, want als je zegt wooww het was geweldig realzeer je niet dat chitan je zit uit te lachen, dat hij jou heeft verslagen dat hij zijn zin krijgt. broeder probeer sterk in je schoennen te staan!!! Moge allah je hierbij helpen inscha allah AMIN WASLAMO3LEKOM WARHAMTUAH WARBAKATUH JE ZUSTER IN DE ISLAM slijm slijm

zakia1
22-02-2005, 14:04
slijm slijm Selem wa3lekom warhmatulah Voor wat moet ik slijmen broeder, wij zijn moslims en we moetten elkaar steunnen, ik weet niet hoe jij het opvat, maar zolang allah het weet hoef ik me nergens druk om te maken Allah weet het best Waslam3lekom warhmatulah wabrkatuh je zuster in de islaam

ALHOCEIMA_2004
22-02-2005, 16:53
goed gezegd met je man! maar ik heb t over sex voor t huwlijk dus met je (vriend/in)het moet ooit wel eens je eerste keer zijn dus tja de een vind het niet lekker en krijgt spijt de ander denkt ik weet al hoe het is nu maar w8 op een goede prins met zijn grote paard :D

miss_melilla
22-02-2005, 20:58
goed gezegd met je man! maar ik heb t over sex voor t huwlijk dus met je (vriend/in) Daar zal ik nooit spijt van krijgen. IK denk eerst na voordat ik iets doe. En sex met mijn vriend. Never!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar sex met mijn man, zal ik alleen maar van genieten!!!!!!!!!!!! :p

Soullesswoman
25-02-2005, 21:21
Ik heb 1 keer goed spijt gehad van mijn daden......