Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : bang voor de huwelijksnacht !!!

Pagina's : [1] 2 3

HULYA
04-02-2003, 21:48

mensjes ik heb deze site eerst helemaal doorgezocht voordat ik zo'n vraag ging stellen. ik durf het aan niemand te vragen maar ik moet het weten. ik dacht ik zie jullie gezichten toch niet dus hoef ik me niet te schamen :) ik ben al 1 jaar verloofd. maar wat mijn probleem is ik ben bang ik weet het eigenlijk hoef ik niet bang te zijn. nou ik zal ook eens zeggen waarvoor ik bang ben :D ik ben bang voor de huwelijksnacht. ik ben nog maagd daarvoor ben ik niet bang maar gewoon voor die grote dag. we gaan in de zomer trouwen dus ongeveer over 6 maanden. als hwe zoenen doet hij dat snel en ruw ik houd meer van rustig relax softy. en zo denk ik o hij doet ruw dus zal hij dat ook met de huwelijknacht doen. zusters help me ik ben zo bang voor de dag hebben jullie tips ? en hoe kan ik het hem blijken dat ik rustig aan wil zonder verlegen te worden.? ik hoop dat een van mijn zusters dus jullie mij kunnen helpen...

mimi3000
04-02-2003, 22:33
ach meissie ik wou eigenlijk tegen je zeggen als je em vertrouwt en hij van je houdt zal hij het zeker rustig aan met je doen...Het enige advies dat ik je te geven heb is vertel het hem gewoon...praat erover....zeg dat je het eng vind en dat ie rustig met je moet doen

jamalski
04-02-2003, 23:45
meissie, het is echt de moeite waard, je moet niet zomaar bang zijn, helemaal niet waar!!!! blijf gewoon jezelf!

rachid_maroc
05-02-2003, 10:04
als ik jou was zou ik er met hem over praten ik heb ook zussen en ze zeggen dat het zo een pijn doet dat je dood wilt dus ga er voor en praat er over groetjes van mimount

Bleu_Sky
05-02-2003, 10:06

Ik denk dat ie nu nog zo ruw is, omdat jullie elkaar nog niet zo goed kennen. Pas als je dag en nacht samen bent dan leer je elkaar kennen en weet je precies wat jullie bij elkaar lekker vindt. hij leert wel om zacht en lief voor je te zijn... Verder zou je kunnen voorstellen om het een nacht later te doen, dan is het niet zo beladen... en heb je meer de tijd. Vertel hem dat je bang bent en zorg ervoor dat je eerst wat knuffelt en streelt. Ik wens je succes en believe me, als je ontspannen bent (althans je voelt je op je gemak bij hem) dan doet het bijna geen pijn!!!! Laat je niets wijsmaken, elke vrouw is anders en elke ontmaagding zal anders verlopen. De een heeft ontzettend pijn en de ander heeft nergens last van! Liefs Bleu Sky

rachid_maroc
05-02-2003, 10:09
je moet je zelf zijn en sucses als je van hem houd en je voeld jebij hem op je gemak dan zal je huwelijksnach goed verlopen groetjes mimount

Safia21
05-02-2003, 10:20
Het hoeft helemaal niet pijnlijk te zijn, kan ook heel fijn zijn!!! Liefs Safia

Emotions
05-02-2003, 11:34
Terecht dat je bang bent, het is een nachtmerrie, als hij rustig en teder is laat staan als hij ruw gaat doen. Ik heb er nu nog nachtmerries over als ik eraan denk, echt waar. Maar dat was bij mij, hoeft bij jouw natuurlijk niet zo te gaan.

nurdin
05-02-2003, 11:44
Ik vind hij moet je op je huwelijksnacht overal kussen en kussen en nog eens kussen (een uur lang) tot dat jij helemaal gek wordt...dan word je automatisch ontspannen...dan zal het wel makkelijker gaan... Dit is mijn ervaring en vrouwen vinden dit prettig...

Safia21
05-02-2003, 11:50
Origineel gepost door nurdin Ik vind hij moet je op je huwelijksnacht overal kussen en kussen en nog eens kussen (een uur lang) tot dat jij helemaal gek wordt...dan word je automatisch ontspannen...dan zal het wel makkelijker gaan... Dit is mijn ervaring en vrouwen vinden dit prettig... Ervaring en vrouwEN????? Je hoort toch ervaring op te doen met 1 vrouw?? Liefs Safia

nurdin
05-02-2003, 11:53
Ik ben nog niet getrouwd en woont alleen... Ik hoef geen verantwoording af te leggen... als ik gebonden ben dan zal ik NOOIT vreemd gaan...

Anya
05-02-2003, 11:55
ach meid, komt allemaal goed beetje elhoub, beetje geduld en wat respect is zo geklaard... don't worry it will be over before you know it

Safia21
05-02-2003, 16:09
Origineel gepost door nurdin Ik ben nog niet getrouwd en woont alleen... Ik hoef geen verantwoording af te leggen... als ik gebonden ben dan zal ik NOOIT vreemd gaan... Maar als je een Moslim bent pleeg je toch zina? Liefs safia

Toufik19
05-02-2003, 16:11
Origineel gepost door nurdin Ik ben nog niet getrouwd en woont alleen... Ik hoef geen verantwoording af te leggen... als ik gebonden ben dan zal ik NOOIT vreemd gaan... vraag vergiffenis voor deze zonde ipv er trots op te zijn.Dit is één van de grootste zonden die iemand kan begaan. Jij behoort tot de dwalenden. Moge Allah swt jou op het rechte pad leiden

Toufik19
05-02-2003, 16:13

Origineel gepost door Safia21 Maar als je een Moslim bent pleeg je toch zina? Liefs safia wie zegt dat hij moslim is?een moslim doet zoiets niet.

Pagina's : [1] 2 3