Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Is het normaal dat je beste vriendin je laat vallen als ze een relatie heeft?

Pagina's : [1] 2 3

jasmina66
05-02-2005, 22:21

Hoi iedereen, ik zit een beetje met een probleem,nou het is niet echt een probleem maar ik zit er toch wel mee in.Mn beste vriendin heeft een paar maanden geleden iemand leren kennen, ze hebben nu ongeveer 4 maanden een relatie. Normaal zag ik haar bijna elke dag, en nu zie ik haar 1 keer in de maand :( en bellen doet ze ook al niet meer. Ik vind het wel erg, ik ken haar al 9 jaar, en ik ben er altijd geweest voor haar, zij ook voor mij, maar dit ben ik niet gewoon van haar, onze band is sterk verminderd, en dit allemaal omdat er iemand in haar leven is. Ik begrijp dat je dan minder tijd met elkaar doorbrengt, maar dat je een beste vriendin in de steek laat voor een man waarvan je helemaal geen zekerheid hebt, dat begrijp ik niet goed, heeft iemand dit ook al eens meegemaakt?

Batvink
05-02-2005, 22:30
Hoi iedereen, ik zit een beetje met een probleem,nou het is niet echt een probleem maar ik zit er toch wel mee in.Mn beste vriendin heeft een paar maanden geleden iemand leren kennen, ze hebben nu ongeveer 4 maanden een relatie. Normaal zag ik haar bijna elke dag, en nu zie ik haar 1 keer in de maand :( en bellen doet ze ook al niet meer. Ik vind het wel erg, ik ken haar al 9 jaar, en ik ben er altijd geweest voor haar, zij ook voor mij, maar dit ben ik niet gewoon van haar, onze band is sterk verminderd, en dit allemaal omdat er iemand in haar leven is. Ik begrijp dat je dan minder tijd met elkaar doorbrengt, maar dat je een beste vriendin in de steek laat voor een man waarvan je helemaal geen zekerheid hebt, dat begrijp ik niet goed, heeft iemand dit ook al eens meegemaakt? oke wel apart zo'n onderwerp maar waaaat zit je hier toch verkeerd want ik denk niet dat scottie advies heeft voor jou want hij is gay. :D

fire_fighter
05-02-2005, 22:32
1000 X 95% van de mensen die een relatie krijgen, hebben nog amper contact met hun vrienden. Je ziet ze of Niet meer of je wordt door de partner van vriend/vriendin "goedgekeurd" en dan kan je gewoon met "beide" omgaan. Met 1 goed en de ander niet heb ik nog nooit meegemaakt.

a3ir
05-02-2005, 22:34
oke wel apart zo'n onderwerp maar waaaat zit je hier toch verkeerd want ik denk niet dat scottie advies heeft voor jou want hij is gay. :D:hihi:

Wodan
05-02-2005, 23:07

Hoi iedereen, ik zit een beetje met een probleem,nou het is niet echt een probleem maar ik zit er toch wel mee in.Mn beste vriendin heeft een paar maanden geleden iemand leren kennen, ze hebben nu ongeveer 4 maanden een relatie. Normaal zag ik haar bijna elke dag, en nu zie ik haar 1 keer in de maand :( en bellen doet ze ook al niet meer. Ik vind het wel erg, ik ken haar al 9 jaar, en ik ben er altijd geweest voor haar, zij ook voor mij, maar dit ben ik niet gewoon van haar, onze band is sterk verminderd, en dit allemaal omdat er iemand in haar leven is. Ik begrijp dat je dan minder tijd met elkaar doorbrengt, maar dat je een beste vriendin in de steek laat voor een man waarvan je helemaal geen zekerheid hebt, dat begrijp ik niet goed, heeft iemand dit ook al eens meegemaakt? Het is logisch als er liefde in het spel komt, dat alles moet wijken..... je wilt dat zo veel mogelijk tijd met en bij elkaar doorbrengen, en de wereld om je heen is even niet belangrijk meer. Als het "nieuwtje"er af is, dan komt de vriendenkring weer in beeld. Wel sluit ik me bij fire fighter aan, als het niet klikt tussen de vriendenkring en de "verkering" is het risico groot dat er voor de relatie gekozen wordt...... sad but true. Veel sterkte! ;) Wodan

S.samira
06-02-2005, 09:35
ik zou zeggen bel haar ook neit meer op enzo als je zelf al vaak genoeg contact met er hebt gezocht, dan wordt je er op een gegeven moment ook moe van hoor, dus niet mee bellen en zo en wie weet gaat ze zelf bedenken van yasmina waar is ik moet echt meer met er doen etc

Arabiansweety
06-02-2005, 16:47
Meestal de zwakte van een vrouw, word te snel blind en ziet nog alleen haar "grote liefde" nog. Bij mannen is dit minder vaak het geval....

MrSelecta
07-02-2005, 16:31
Hoi iedereen, ik zit een beetje met een probleem,nou het is niet echt een probleem maar ik zit er toch wel mee in.Mn beste vriendin heeft een paar maanden geleden iemand leren kennen, ze hebben nu ongeveer 4 maanden een relatie. Normaal zag ik haar bijna elke dag, en nu zie ik haar 1 keer in de maand :( en bellen doet ze ook al niet meer. Ik vind het wel erg, ik ken haar al 9 jaar, en ik ben er altijd geweest voor haar, zij ook voor mij, maar dit ben ik niet gewoon van haar, onze band is sterk verminderd, en dit allemaal omdat er iemand in haar leven is. Ik begrijp dat je dan minder tijd met elkaar doorbrengt, maar dat je een beste vriendin in de steek laat voor een man waarvan je helemaal geen zekerheid hebt, dat begrijp ik niet goed, heeft iemand dit ook al eens meegemaakt? Geef je vriendin de ruimte. Je moet er begrip voor hebben dat ze nu haar vrije tijd iets anders spendeert dan voorheen. Laat alles rustig op z'n beloop gaan. Ze draait wel weer bij. Begin van een relatie kunnen dames erg doordraven en helemaal hoteldebotel zijn en vergeten ze vaak alles om zich heen. Ga haar niet te vaak erover lastigvallen want dan denken meiden meteen dat je jaloers bent. Als je merkt dat die vriendschap alleen van jou kant komt, moet je toch echt kanttekeningen gaan plaatsen over wat jullie hebben en of dat echte vriendschap is.

seniorita1988
07-02-2005, 16:34
heLL n0! mn beste vr!end!n heeft 00k een vr!end..m@@r j@ we hebben het er 0ver geh@d..en ze heeft m!j n00!t !n de steek gel@ten..et s ju!st z0w d@t ze !npl@@ts v@n n@@R hem n@@R m!j g@@t ;) dus gew00n pr@ten he :D s0lly v00r me lettergebru!k m@@R n!et @lle letters d0en et s0lly :)

NABILA2004
08-02-2005, 14:09
meid ik heb ook geen vriendinnen meer ze zijn allemaal getrouwd of hebben een relatie en safi ik ben niet meer belangrijk! maar geeft niet ik heb hun ook niet nodig ik ken genoeg andere mensen.... mijn vrienden zijn mijn broers en zussen!

sissi
08-02-2005, 14:20
Geef je vriendin de ruimte. Je moet er begrip voor hebben dat ze nu haar vrije tijd iets anders spendeert dan voorheen. Laat alles rustig op z'n beloop gaan. Ze draait wel weer bij. Begin van een relatie kunnen dames erg doordraven en helemaal hoteldebotel zijn en vergeten ze vaak alles om zich heen. Ga haar niet te vaak erover lastigvallen want dan denken meiden meteen dat je jaloers bent. Als je merkt dat die vriendschap alleen van jou kant komt, moet je toch echt kanttekeningen gaan plaatsen over wat jullie hebben en of dat echte vriendschap is. ik ben het met jou eens MrSelecta...begin van een relatie kunnen wij meiden inderdaad heel erg doordraven en vergeten echt alles om ons heen..ik heb dit zelf ook een keer meegemaakt...maar toen was ik de slechte in dit geval...ik liet mn vriendin ook zomaar in de steek en gaf haar geen aandacht..maar later realiseerde ik me dat ik helemaal fout bezig was...ik ken mn vriendin al 18 jaar lang..dan ga ik haar niet zomaar aan de kant zetten voor iemand die ik pas heb leren kennen...helaas was ik op dat moment niet wakker en slim genoeg en vergat ik echt alles om me heen...maar later besefte ik mn fout...het is inderdaad wel een optie om met je vriendin te gaan praten zoals chika zei...maar het kan nut hebben of het kan het niet hebben...bij mij had het in elk geval geen nut...ik kwam er zelf pas achter nadat mn vriendin me een lesje had geleerd...praten had bij mij dus geen nut :maf: ...en hamdoellah het gaat nu weer heeeel goed tussen ons...dus meid...ik zou zeggen....veel sterkte en wees verstandig!!

el_hoceima_lady
10-02-2005, 12:09
wollah ik heb precies hetzelfde.ze was zahma me beste vriendin maar nu ze een vriendje heeft kent ze me ineens niet meer.ik ben heel blij voor haar dat ze gelukkig is met die jongen maar ik vind het ook niet normaal dat ze me liet vallen voor een jongen.en het is ook niet de eerste keer.pff ik dacht dat ik de enigste was met dit probleem.maarja zo weet je wel meteen wie je echte vrienden zijn toch? beslama meid

Don_Zakaria
11-02-2005, 05:07
Hoi iedereen, ik zit een beetje met een probleem,nou het is niet echt een probleem maar ik zit er toch wel mee in.Mn beste vriendin heeft een paar maanden geleden iemand leren kennen, ze hebben nu ongeveer 4 maanden een relatie. Normaal zag ik haar bijna elke dag, en nu zie ik haar 1 keer in de maand :( en bellen doet ze ook al niet meer. Ik vind het wel erg, ik ken haar al 9 jaar, en ik ben er altijd geweest voor haar, zij ook voor mij, maar dit ben ik niet gewoon van haar, onze band is sterk verminderd, en dit allemaal omdat er iemand in haar leven is. Ik begrijp dat je dan minder tijd met elkaar doorbrengt, maar dat je een beste vriendin in de steek laat voor een man waarvan je helemaal geen zekerheid hebt, dat begrijp ik niet goed, heeft iemand dit ook al eens meegemaakt? zullen wij dat haar aandoen? kijken hoelang jullie relatie nog stand houdt :D

justice21
11-02-2005, 09:16
ik denk dat je er toch met je vriendin over moet praten. probeer ook aan haar uit te leggen hoe jij je voelt en dat je haar mist. misschien is ze nu zo verliefd dat ze het helemaal niet eens door heeft. vriendinnen laat je niet vallen voor een jongen!!!

sissi
11-02-2005, 12:24

zullen wij dat haar aandoen? kijken hoelang jullie relatie nog stand houdt :D :hihi: ik krijg altijd slappe lach van jouw reacties!! Je spoort niet...ennuuh is niet beledigend bedoeld he :o

Pagina's : [1] 2 3