Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : bron van inkomsten

Pagina's : [1] 2

LZN
05-02-2005, 22:02

link (http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2005/02_februari/03/buitenland/0203_Pinautomaat_salaris_1145.xml).

fire_fighter
05-02-2005, 22:27
Laatst gewijzigd: 03-02-2005 11:38 'Pinautomaat betaalt salaris ouders' Kinderen in Hongkong hebben een wel heel vreemde kijk op de economische gang van zaken in hun land. Salaris Veel kinderen in het Aziatische land denken dat geldautomaten hun ouders 'salaris' uitbetalen. Drie van elke tien kleuters zijn van mening dat de automaten de enige bron van inkomsten van papa en mama zijn. Werken Dat blijkt uit een onderzoek op kleuterscholen, waarvan de resultaten vandaag zijn gepubliceerd. De overige 70% gaf het juiste antwoord dat de ouders voor hun geld moeten werken. Marokkaanse kleuters zullen wel denken dat het GAK een soort pinautomaat is. Helaas zal die 30% van Marokkaanse kleuters het dan ook nog goed hebben dat hun ouders NIET voor hun geld hoeven te werken.

moppi
05-02-2005, 22:36
Marokkaanse kleuters zullen wel denken dat het GAK een soort pinautomaat is. Helaas zal die 30% van Marokkaanse kleuters het dan ook nog goed hebben dat hun ouders NIET voor hun geld hoeven te werken. hahaha :hihi: LOLzz

IlLeGal_NaDoR
05-02-2005, 22:43
Marokkaanse kleuters zullen wel denken dat het GAK een soort pinautomaat is. Helaas zal die 30% van Marokkaanse kleuters het dan ook nog goed hebben dat hun ouders NIET voor hun geld hoeven te werken. Ik heb gelachen...

gaviel
05-02-2005, 22:50

Ik heb gelachen... ik heb gehuild! :traan1:

IlLeGal_NaDoR
05-02-2005, 22:54
ik heb gehuild! :traan1: 3lesh? :)

gaviel
05-02-2005, 22:57
3lesh? :) negatieve berichtgeving doet jouw lachen :confused: bendem thack eliena!

Constateerder
05-02-2005, 23:00
Marokkaanse kleuters zullen wel denken dat het GAK een soort pinautomaat is. Helaas zal die 30% van Marokkaanse kleuters het dan ook nog goed hebben dat hun ouders NIET voor hun geld hoeven te werken. MEGA LOLzzzzzzzzz.. whahahahaha eigelijk enigzins ook weer triest.

fire_fighter
05-02-2005, 23:11
MEGA LOLzzzzzzzzz.. whahahahaha eigelijk enigzins ook weer triest. Het is eigenlijk ook een beetje triest maar zo had ik het niet bedoeld.

Hoogervorst
05-02-2005, 23:25
Marokkaanse kleuters zullen wel denken dat het GAK een soort pinautomaat is. Helaas zal die 30% van Marokkaanse kleuters het dan ook nog goed hebben dat hun ouders NIET voor hun geld hoeven te werken. Ik lag ook dubbel. Ik vind Fire Fighter trouwens sowieso de user met de meeste humor hier.

moppi
05-02-2005, 23:27
Ik lag ook dubbel. Ik vind Fire Fighter trouwens sowieso de user met de meeste humor hier. beetje humor kunnen we wel gebruiken toch in dit landje :D

fire_fighter
05-02-2005, 23:28
Ik lag ook dubbel. Ik vind Fire Fighter trouwens sowieso de user met de meeste humor hier. Je hebt vandaag al puntjes van me gekregen :p

Hoogervorst
05-02-2005, 23:34
Je hebt vandaag al puntjes van me gekregen :p Ik moet meer mensen puntjes geven. Ik kan ze niet teruggeven namelijk. Raar systeem trouwens, omdat het anoniem kan.

fire_fighter
05-02-2005, 23:55
Ik moet meer mensen puntjes geven. Ik kan ze niet teruggeven namelijk. Raar systeem trouwens, omdat het anoniem kan. Je moet geen anonieme puntjes geven, je moet een rooie aan RECHTUIT geven en erbij schrijven "achterlijke moslim dat je bent, Dorian"

Hoogervorst
06-02-2005, 00:08

(al is dit niet erg inhoudelijk druiloor) erg slim van die marokkaanse kleuters nietwaar? nederlandse kleuters beseffen niet eens dat zij slaaf zullen worden van "het systeem". spijtig vor zo een toekomst voor hen, moge allah hen leiden in de toekomst Of je nou een 'slaaf' bent van het 'systeem', of een onderwerpende van een god maakt ook niet zoveel uit

Pagina's : [1] 2