Bekijk originele versie : Wat is leuk om aan
BentDagilia
04-02-2003, 21:22
Je vriendinnen te geven als Cadeau ... Voor Valentijnsdag he?
Help me out please,
:blauwkus: Bent Dagilia
mimi3000
04-02-2003, 21:24
grote grote loly!!!!! :D :D
BentDagilia
04-02-2003, 21:25
Hahaha Ik wil iets dat ze kunnen houden hun hele leven Lang :D
Bent Dagilia :rolleyes:
Origineel gepost door Bent Dagilia
Je vriendinnen te geven als Cadeau ... Voor Valentijnsdag he?
Help me out please,
:blauwkus: Bent Dagilia
faatje sinds wanneer ben je pot:eek::D
BentDagilia
04-02-2003, 21:27
Hahahah Ik ben geen pot GEK!!! Integendeel :p
Ik wil gewoon iets leuks voor ze kopen maar watt???
Bent Dagilia
Hoi,
Ik weet niet waar je woont in NL.Maar in Den Haag hebben we een schilderijen winkel,waar ze hele leuke beeldjes verkopen met een gave tekstje erop. Je hebt teksten voor verschillende personen,zoals voor je vader,moeder en ook voor een vriendin.De tekst die erop staat raakt je echt.Ik heb ook zo'n beeldje van een vriendin van mij gekregen en geloof me het was een van de mooiste kado's die ik ooit heb gekregen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Heel veel succes.
AminA
Origineel gepost door Bent Dagilia
Hahahah Ik ben geen pot GEK!!! Integendeel :P
Ik wil gewoon iets leuks voor ze kopen maar watt???
Bent Dagilia
tsss wat ga je voor die tjiks wat kopen koop liever iets voor mij dan heb je tenminste een echt valentijnskadoo :cool::D
BentDagilia
04-02-2003, 21:31
Oohh Reda je wilt gewoon een valentijdskado.. GIER :p Nu krijg je helemaal niet was je van plan uit te vragen maar jammer gaat niet door :stout:
Ik vraag me vriendinnen wel uit :D
Bent Dagilia ;)
mimi3000
04-02-2003, 21:32
een kussen????? Ik kreeg wahde keer een kussentje van een goede vriend ( toen werd ik ook kus-ontmaagd ;) ) maar goed....het was zware afknapper maar ik dwaal af....kwam ik thuis zei ik tegen me mama dat ik em van salloua had gekregen....Kwam salloua bij me thuis zei me ma zo lief dat kussentje keek ze me ma echt zo aan :eek:
BentDagilia
04-02-2003, 21:36
Hahaha hahaha ja ja zehma moeder fleshe of zo.. Ik kwam ook een keer met rozen thuis me moeder zegt van wie ik zeg zo van Fadoua en Saida... maar ze vroeg ze niks gelukkig want ze wisten en weten tot op de dag van vandaag niet dat ik hun namen heb genoemd dus wieeff wat ben ik blij zeg dat ik niet ben gepakt ;) ik vond het gewoon zonde om ze weg te gooie ;)
Bent Dagilia
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.