Bekijk originele versie : Hoe lang duurde het?
Dag mensen,
Ik ben nog geen moeder, maar wil binnenkort beginnen....!!!
Ik probeer het een beetje te plannen met stages en werk, maar dat zal volgens mij moeilijk worden, daarom een enquete:
Hoe lang duurde het om zwanger te worden van je eerste?
Groetjes en veel liefs,
Sam :zwaai:
Bij mij stopte ik midden in het maand met de pil en toen werd ik ongesteld en daarna niet meer :D ik had wel voorgenomen dat het nog heeeeel lang zal duren, dat komt door alle verhalen die je hoort. Maar alhamdoelilah het ging heel snel
Ik hoop dat het niet lang bij mij zal duren!!
Maar je weet maar nooit...
Groetjes
zwangermeisje
17-02-2005, 15:20
meteen Alhemdoelilah niet verwacht maar wel een beetje gehoopt
Atlas_Gebergte
17-02-2005, 21:38
Ik ben nu nog bezig, 2de maand nu.
zwangermeisje
18-02-2005, 12:54
Ik ben nu nog bezig, 2de maand nu.
oww dat is ook nog niet zo lang...komt wel goed insha Allah
(p.s ik moet niets zeggen want de eerste maand was ik al helemaal zeneuwachtig of ik wel of niet zwanger was ;)
anoniem20
18-02-2005, 13:55
Bij de eerste duurde het 6 maanden, ik had nooit pil geslikt.
Bij de tweede was het na 1 maand raak, ik heb de pil 1,5 jaar geslikt.
Groetjes
Bij mij was het de derde maand raak, veel succes dames die bezig zijn en vergeet niet van deze momenten te genieten!
laillabenzekri
18-02-2005, 14:14
salaamalaikom,
Ik ben nu 4 maanden bezig om zwanger te raken maar het wil nog niet echt lukken.
maar ja het komt nog wel hoop ik.
groetjes lailla
Bij mij heeft het 8 maanden geduurd ,leek wel een eeuwigheid
Jeetje Sefina, maar nu is het eindelijk ervan gekomen,
Inshallah zal ieders kinderwens in vervulling komen...(op de een of andere manier)
HoneyBee
18-02-2005, 16:08
De eerste keer was ik na 4 maanden zwanger, en de tweede keer was het gelijk raak.
Zo zie je maar dat het iedere heel anders kan aflopen.
ik hoop dat het goed gaat met je baby als je die krijgt
stilleverlangen
24-02-2005, 08:39
De meiden hier zijn best wel snel zwanger geraakt (al kan ik me heel goed voorstellen dat het een eeuwigheid lijkt te duren). Ik zit nu in mijn derde cyclus en hoop dat het dit keer raak is. Het lijkt zelfs voor mij een eeuwigheid te duren. Voorheen keek ik nooit zo uit naar de dag waarop ik "eigelijk" ongesteld moet worden.....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.