Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waarom krijgen die *****en zo'n lieve zorgzame boy?en de lieve meiden players??

Pagina's : [1] 2 3

LZN
04-02-2003, 20:31

selem broeders en zusters van me Ik begrijp het gewoon niet. ik bedoel wij lieve meiden verdienen een lieve zorgzame jongen met een hart van goud.maar ja waarom krijgen we die niet??? Bedoel die dames die juist een spelletje wilen spelen met een boy krijgen meestal JUIST een lieve zorgzame jongen. het zal wel die aantrekkingskracht zijn.lieve mooie dames trekken PLAYERS aan. niet altijd natuurlijk maar in de meeste gevallen wel. tegenwoordig bestaat een betrouwbaar iemand niet meer. bedoel vandaag je beste vriend of beste vriendin MORGEN je grootste VIJAND! mohiem was zo'n beetje mijn zegje voor today HEB ik gelijk ??DAMES!! lieve dames dan!! not the *****ess hahah :zwaai:.

camiliaa
04-02-2003, 20:33
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :huil: :huil: :huil: :huil: :huil: :huil:

SweetRose
04-02-2003, 20:33
Geen relatie = Geen problemen als je geen relatie wilt dan maak je rond zulke dingens geen zorgen..:rolleyes: :zwaai:

minous21
04-02-2003, 20:35
Je hebt helemaal gelijK...............................WALLAH

minous21
04-02-2003, 20:36

Je hebt helemaal gelijK...............................WALLAH Liefs Minousje

EMIEN
04-02-2003, 20:38
ik................ ik zeg maar niets

Zin_Rabat
04-02-2003, 20:42
Origineel gepost door jennyblock selem broeders en zusters van me Ik begrijp het gewoon niet. ik bedoel wij lieve meiden verdienen een lieve zorgzame jongen met een hart van goud.maar ja waarom krijgen we die niet??? Bedoel die dames die juist een spelletje wilen spelen met een boy krijgen meestal JUIST een lieve zorgzame jongen. het zal wel die aantrekkingskracht zijn.lieve mooie dames trekken PLAYERS aan. niet altijd natuurlijk maar in de meeste gevallen wel. tegenwoordig bestaat een betrouwbaar iemand niet meer. bedoel vandaag je beste vriend of beste vriendin MORGEN je grootste VIJAND! mohiem was zo'n beetje mijn zegje voor today HEB ik gelijk ??DAMES!! lieve dames dan!! not the *****ess hahah :zwaai: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :kwaad: Dat vraag ik me nou ook al zo vaak af en waarom waarderen jongens die een meisje hebben waar ze nergens zo 1 als haar kunnen vinden haar niet maar goed koelsie bie el maktoeb El hamdoelilah :)

NoordenWind
04-02-2003, 20:52
Is het niet zo dat die jongens van je die je "players" noemt, ook toevallig veel knapper zijn dan de jongens die je niet als players definieerd. Dan zou je dus juist blij moeten zijn met je player. Anders had je een of andere computer kneus ofzo gehad?

Dida
04-02-2003, 20:53
Origineel gepost door zin 'n midar Geen relatie = Geen problemen als je geen relatie wilt dan maak je rond zulke dingens geen zorgen..:rolleyes: :zwaai: preCies!

-Reda-
04-02-2003, 20:59
Origineel gepost door jennyblock selem broeders en zusters van me Ik begrijp het gewoon niet. ik bedoel wij lieve meiden verdienen een lieve zorgzame jongen met een hart van goud.maar ja waarom krijgen we die niet??? Bedoel die dames die juist een spelletje wilen spelen met een boy krijgen meestal JUIST een lieve zorgzame jongen. het zal wel die aantrekkingskracht zijn.lieve mooie dames trekken PLAYERS aan. niet altijd natuurlijk maar in de meeste gevallen wel. tegenwoordig bestaat een betrouwbaar iemand niet meer. bedoel vandaag je beste vriend of beste vriendin MORGEN je grootste VIJAND! mohiem was zo'n beetje mijn zegje voor today HEB ik gelijk ??DAMES!! lieve dames dan!! not the *****ess hahah :zwaai: jaloers?:rolleyes::D

miss_nada
05-02-2003, 01:10
Origineel gepost door jennyblock selem broeders en zusters van me Ik begrijp het gewoon niet. ik bedoel wij lieve meiden verdienen een lieve zorgzame jongen met een hart van goud.maar ja waarom krijgen we die niet??? Bedoel die dames die juist een spelletje wilen spelen met een boy krijgen meestal JUIST een lieve zorgzame jongen. het zal wel die aantrekkingskracht zijn.lieve mooie dames trekken PLAYERS aan. niet altijd natuurlijk maar in de meeste gevallen wel. tegenwoordig bestaat een betrouwbaar iemand niet meer. bedoel vandaag je beste vriend of beste vriendin MORGEN je grootste VIJAND! mohiem was zo'n beetje mijn zegje voor today HEB ik gelijk ??DAMES!! lieve dames dan!! not the *****ess hahah :zwaai: omdat ze lief zijn...... :) beslama :zwaai:

zinalady
05-02-2003, 09:13
J safdar kom maar op met die tips want die kan ik heeeeeeeeel goed gebruiken :D :p En weetje wat om erachter te komen wie en hoe players zijn....moet je gewoon zelf eerst de grootste playster worden... echt waar hoor je leert er heel veel van alle tactieken die er zijn...en geloof me je zult daarna nooit meer een player nietherkennen!!!! EN ja je moet gewoon zeker niet een relatie beginnen met zielige jongens die zoiezo hun leven al VERn...eukt hebben en helemaal geen doel hebben en alleen maar met praatjes komen van dat soort types kan je het al meteen verwachten :p Maar ja lady's alles is elmekteb en op een dag zullen jullie allemaal je ware tegenkomen....ik heb ook de grootste rotte appel meegemaakt maar ze zeggen toch altijd na regen komt zonneschijn dus don't give up!

nadia01
05-02-2003, 10:21
Nou, ik ben een heel lief meisje.. en ik heb een geweldige vriend... Hij is toppie...... En volgens mij ben ik voor het eerst in mijn leven echt verliefd.... ik word helemaal gek zonder hem...

lady_khadija
05-02-2003, 10:35
je bent beter af zonder een vriend, wacht gewoon tot je de ware tegekomt, zo moeilijk is dat toch niet?? mouhim, geklijk heb je wel thalla ve rasac

Onslaught
05-02-2003, 10:42

Origineel gepost door EMIEN ik................ ik zeg maar niets precies:D

Pagina's : [1] 2 3