Bekijk originele versie : Wie kan mij helpen?///
Hey allemaal
Ik ben bezig voor mijn zus die in mei gaat trouwen om een band te regelen alleen weet ik niet wie ik kan nemen...is er iemand die mij een band kan aanraden en ook graag hoeveel ze kosten:)
Ik wil wel een band di eaan zijn afspraken houdt en dat ze ook op tijd komen....en neit eentje waar ik niet op kan rekenen...alvast bedankt:zwaai:
Serati is een topper, die vraagt voor een avondje 1600 euro. Maar ze zijn het absoluut waard.
Serati is een topper, die vraagt voor een avondje 1600 euro. Maar ze zijn het absoluut waard.
1600 voor een paar uurtje vind ik teveel van het goede :)
ken je geen goedkopere??///
Je hebt Mounir El kanar die heb ik genomen die is voor 1400 euro...
Groetjes
Je hebt Mounir El kanar die heb ik genomen die is voor 1400 euro...
Groetjes
zijn ze allemaal zo duur :(
samimosam
04-02-2005, 11:21
zijn ze allemaal zo duur :(
Ja meid, als je iets goeds wil, dan moet je zeker rekenen op € 1300, 00 en goed afdingen!
veel succes!
Ja meid, als je iets goeds wil, dan moet je zeker rekenen op € 1300, 00 en goed afdingen!
veel succes!
sjo erg zeg ..... ze rekenen voor een paar uurtje zoveel ze zijn niet van goud:hihi:
maar goed dan weet ik dat ook weer...bedankt jongedame:)
orchestre haddaoi super goed voor 700 euro 0642982218.
Dan zou ik liever die 200 extra betalen en Sirati nemen
orchestre haddaoi super goed voor 700 euro 0642982218.
serieus:eek:
eyy thanxx dat klinkt veel beter
en wat zingt ie allemaal??//
samimosam
04-02-2005, 11:27
Dan zou ik liever die 200 extra betalen en Sirati nemen
Precies mijn woorden ;)
samimosam
04-02-2005, 11:28
sjo erg zeg ..... ze rekenen voor een paar uurtje zoveel ze zijn niet van goud:hihi:
maar goed dan weet ik dat ook weer...bedankt jongedame:)
astu :)
Ja meisjes wilde ook eerst serati nemen maar was volzet op mijn datum daarmee ... :(
Maar heb ook goeie dingen van Mounir El kanar gehoord dus hopen dat ze ook wat sfeer brengen...
Ja meisjes wilde ook eerst serati nemen maar was volzet op mijn datum daarmee ... :(
Maar heb ook goeie dingen van Mounir El kanar gehoord dus hopen dat ze ook wat sfeer brengen...
thnxx
en hoeveel bereken zij??///
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.