Bekijk originele versie : gevoelens (meer voor de heren maar dames mogen ook wel)
zin_n_arif
04-02-2003, 15:13
gevoelens
hey mensen ik zit met een vraag in mijn hoofd deze is dan meer gericht naar de heren onder ons.
namelijk de vraag gaat als volgt
kunnen mannen echt heel sterke gevoelens hebben voor een dame.
kunnen ze met heel hun hart gaan houden van iemand??
wie kan mij uit dit onwetendheid bevrijden? :confused: ja natuurlijk wel heren typ er maar op los
groetjes :belgie:
:zwaai:
Tuurlijk. Volgens heb je een beeld van een man die ongevoelig is en alleen maar ongevoelig kan zijn.
tuurlijk kan da alles kan tegenwoordig :hihi:
=emsoem=
zin_n_arif
04-02-2003, 15:18
nee dat niet maar is het zo dat mannen hun gevoelens niet vlug uiten?
en wat bedoel je emsoem met alles kan tegenwoordig????
ik vraag een nadere verklaring
Origineel gepost door zin_n_arif
nee dat niet maar is het zo dat mannen hun gevoelens niet vlug uiten?
en wat bedoel je emsoem met alles kan tegenwoordig????
ik vraag een nadere verklaring
gewoon dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn ;)
=emsoem=
Ook mannen kunnen het... Diegene die hen gevoelens niet laten zien zijn of ontwetend of juist bang om teveel gevoelens voor een iemand te hebben en die te laten zien
zin_n_arif
04-02-2003, 15:25
emsoem wel jij bent nou iemand die me echt uitleg geeft kan ik veel mee opsteken.
in ieder geval thanx voor jullie reacties
emsoem wel jij bent nou iemand die me echt uitleg geeft kan ik veel mee opsteken.
in ieder geval thanx voor jullie reacties
:D geen dank:D
wil je nog meer weten??? gewoon even emsoem roepen dan kom ik wel :D
=emsoem=
zin_n_arif
04-02-2003, 15:34
thx emsoem, deze vraag is naar jou gericht, heb je ooit gevoelens gehad voor iemand en heb je het ook gezegd of uitgedrukt of iets dergelijks
nu je hoeft er niet op te antwoorden want ik denk dat dat iets persoon,lijks is maar in ieder geval jij en je uitleg mag ik toch vragen hé
thx emsoem, deze vraag is naar jou gericht, heb je ooit gevoelens gehad voor iemand en heb je het ook gezegd of uitgedrukt of iets dergelijks
nu je hoeft er niet op te antwoorden want ik denk dat dat iets persoon,lijks is maar in ieder geval jij en je uitleg mag ik toch vragen hé
ja dat heb ik weleens gehad jah:D
en iedereen die het mocht weten:D behalve die gene dan he:D
en jah heb het uitgedrukt in woorden zie hier beneden:D
maar nu druk ik het even uit in plaatje's :Iluvu: :verliefd: :eek: :kwaad: ;) :(
=emsoem=
zin_n_arif
04-02-2003, 15:43
ok vind het wel mooi wat er staat en eigenlijk vind ik dat ook waar wat er staat, en ik zou zeggen doe zo voort hé
wat als je bevoorbeeld gevoelens hebt voor iemand en die gevoelens zijn wederzijds maar de personen in questie zijn allebei verlegen of bang om het te zeggen.
wat dan???
ok vind het wel mooi wat er staat en eigenlijk vind ik dat ook waar wat er staat, en ik zou zeggen doe zo voort hé
wat als je bevoorbeeld gevoelens hebt voor iemand en die gevoelens zijn wederzijds maar de personen in questie zijn allebei verlegen of bang om het te zeggen.
wat dan???
jaah dan jaah...bluhhh
gewooon een keertje vraagen hoe laat het is en dan vragen alles goed blablabla:D
nou probleem opgelost :D
en nee dat is zina17 niet zij is 18 hoor en ik zeg ik niet :D
=emsoem=
zin_n_arif
04-02-2003, 15:49
hey emsoem ik dacht dat je mij beter zou kunnen helpen ik zie niet in wat de klok daarmee te maken heeft.
kan zijn dat ik dom ben of traag van begrip helaas ik kan er ook niet aan doen dan hé
hey emsoem ik dacht dat je mij beter zou kunnen helpen ik zie niet in wat de klok daarmee te maken heeft.
kan zijn dat ik dom ben of traag van begrip helaas ik kan er ook niet aan doen dan hé
jah kijk zo ga je erlkaar een beetje beter leeren kennen:D jah het moet wel stap voor stap gaan he :D
kun je meteen even chekke of ze beleeft is:D
=emsoem=
zin_n_arif
04-02-2003, 16:05
en als ik zeg dat die personen elkaar bijna een jaar kennen
wat ga je daar dan op antwoorden
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.