Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Eid el Adha Festival

Oem_AbdulNoor
04-02-2003, 15:02

Essalaamou 3aleikoum, Beste Studenten, leden en toekomstige leden, Maandag 17 februari 2003 organiseren Interculturele Studentenvereniging Cameleon en Eindhovense Multiculturele Studentenvereniging Mosaic een "Eid el Adha Festival". Deze zal plaatsvinden in de Blauwe Zaal, van het Auditorium op het terrein van de Technische Universiteit Eindhoven. Om 17:00uur begint het festival en zal duren tot 21:15uur. Wegens het overweldigend succes van vorig jaar (ruim 300 bezoekers) raden we aan van te voren te reserveren. Vanzelfsprekend komt er weer een Anasheedgroep die met prachtige liederen zullen zorgen voor een gezellige sfeer. Ook de comedy zal op deze avond nier ontbreken, daarvoor zal er een comedy-groep aanwezig zijn. We heten iedereen van harte welkom en hopen jullie dan te mogen verwelkomen. Even kort op een rijtje: Datum: Maandag 17-02-2003 Locatie: Technische Universiteit Eindhoven Auditorium, Blauwe zaal (op 5min. loopafstand van CentraalStation) Tijd: 17:00 - 21:15uur Niet-leden: € 6,- Leden: € 3,- voor een routebeschrijving kun je hier terecht... klik op het campus plaatje, en zoek naar AUD ergens links (auditorium) We zouden het zeer op prijs stellen, wanneer jullie deze mail zoveel mogelijk doorsturen naar andere geïnteresseerden. En neem iedereen mee die deze avond niet wil missen. Bij voorbaat dank. Hisham, namens het bestuur van Cameleon en Mosaïc. p.s. voor eventuele vragen kunt u mailen Info@iscameleon.nl of mosaic@tue.nl

emsoem
04-02-2003, 15:47
huh ik had hiero wat geplaats hmm wie heeft dat bericht van mij verwijdert....maaruh waarom nou op een maandag??? =emsoem=

Aboe_AbdulNoor
04-02-2003, 21:12
Klinkt allemaal leuk ja :) maar ja weer fitna :jammer:

oujdia20
04-02-2003, 21:15
Origineel gepost door Aboe_AbdulNoor Klinkt allemaal leuk ja :) maar ja weer fitna :jammer: :confused:

Sweet_G
05-02-2003, 09:32

Origineel gepost door emsoem huh ik had hiero wat geplaats hmm wie heeft dat bericht van mij verwijdert....maaruh waarom nou op een maandag??? =emsoem= ik weet nie...beheer doet wat raar misschien :confused:

masterabdel
07-02-2003, 16:09
te ver geen zin om een paar uurtjes in de auto te zitten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sweet_Chic
07-02-2003, 16:12
wat is dat nou de hele tijd, UP???