Bekijk originele versie : overheerlijkte Salades op jouw Bruiloft? Klik dan hier
beste aankomende bruidjes en bruidegommen allereerst wil ik jullie van harte feliciteren met het feit dat jullie er voor hebben gekozen om samen heerlijk door het leven te gaan en natuurlijk willen jullie dat je trouwfeest vlekkeloos verloopt daarom heb ik voor jullie hier een:
GRANDIOZE AANBIEDING
Wil jij jouw gasten lekker verwenen met overheerlijkte Salades, hiernaast ook nog mooi uitziend en dit maar voor 15 € per schaal
dan zou ik zeggen neem contact op met mij
ik ben te bereiken op nr: 0613460919/0643040874
Dus ga jij binnekort trouwen en woon jij in Den haag of omgeving(verder dan delft dan komen er helaas extra reiskosten bij ongeveer 30/35€)neem dan snel contact op
Ik hoor van jullie
15 euro per schaal.
wat zit er dan allemaal in dan?
Toch niet alleen aardappels en nogmaals aardappels. En niet te vergeten zoveeeeeeeel rijst. Dat is jammer genoeg wat ik zo vaak zie.
IK hou zelf meer van simpele salades.
Maar als jullie voor 15 euro per schaal iets moois kunnen aanbieden vind ik het wel een goede prijs.
hoi hoi nora
nou meid ik kan je zeggen dat wanneer je mijn salade ziet dat je er tog heel anders over gaat denken want ik kan je garanderen dat er zker niet alleen aardapeltjes en nogmaals aardappeltjes in zitte maar in plaats daarvan zie een schaal vol met heerlijke groentes die heel mooi versierd zijn rond de schaal met in het midde natturlijk rijst gevormd in 2 bolle wat ook weer gemngd is met mais en tonijn en met groentes bedoel ik
- augurkjes
- rode kool
- wit lof die opne gesneden is en gevuld is met mais en tonijn
- garnalen
- wortels
kortom een spectaculaire salade om naar te kijken maar zeker de moete waard om te proeven
xx Soureya
Yousriena
07-02-2005, 16:06
ja leuk heb wel intresse maar kan je mij foto's sturen.....
hoi hoi yousriena
nou meid ik ben er mee bezig om fotos te plaatsen hier maar ik kan je zeggn het is niet gemakkelijk ik ben nou op zoek naar iemand die het voor mij kan doen dus ik hoop binnenkort wat fotos te plaatsen
xx Soureya
Yousriena
08-02-2005, 08:10
is goed meid ik wacht wel.......
Groet,
Yousriena.
hoi hoi dames nou ik heb het eindelijk voor mekaar ja je leest het goed ik heb de foto's nou ik hoop dat jullie het wat vinden en ik hoop in sha allah dat jullie wat van je laten horen oke
ik kan het helaas niet hier op zetten lukt me niet maar laat je email achter en dan krijg je gelijk antw van me oke doeg doeg
xxx Soureya
midarlady
15-02-2005, 18:31
hoi zou je mij die foto willen sturen alvast bedankt fatima_just_a_lady@hotmail.com
Chalissa
15-02-2005, 18:39
Zou je mij ook die foto willen sturen,alvast bedankt ow ja mij msn is sammy_bentblady@hotmail.com
hoi hoi meid dank je wel voor het reagren nou ik heb je mailtje gestuurd kijk maar effe of je het ontvangen hebt want ik heb nog meer foto's dan stuur ik die ook
xxxSoureya
roefaida
15-02-2005, 18:43
wil je mij ook de foto's sturen meid??
alvast bedankt..
zinia_nadoria@hotmail.com
MocroQueen2
15-02-2005, 20:01
Wil je mij InshaAllah ook de foto's sturen?Oem_Moslima@hotmail.com
rachidaaaaa
16-02-2005, 10:43
Zou je mij ook de foto's op willen sturen....Thnx
Ma3asalamaa, Rachida
Rachida98@hotmail.com
salade met wormen hmmmn :p
Ik ben ook erg benieuwd.
Zou je mij ook foto's kunnen sturen naar:
hniwna_@hotmail.com
dankjewel!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.