Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik als de dood voor de dood.

Pagina's : [1] 2

NisriN
03-02-2005, 14:49

Salam allemaal, Elke avond als ik in bed stap denk ik: '' Dit kan mijn laatste dag zijn''. En dat geeft me een naar gevoel. Het idee al om dood te zijn. Het zal El Mektab zijn, dat weet ik maar toch. Ik krijg er gewoon de rillingen van. Wie heeft hier ook vaak last van? Ma3a salama, Nisren.

hafsaaaatje
04-02-2005, 10:09
Salam allemaal, Elke avond als ik in bed stap denk ik: '' Dit kan mijn laatste dag zijn''. En dat geeft me een naar gevoel. Het idee al om dood te zijn. Het zal El Mektab zijn, dat weet ik maar toch. Ik krijg er gewoon de rillingen van. Wie heeft hier ook vaak last van? Ma3a salama, Nisren. hey nisrin, Ik denk ook vaak aan de dood,héél vaak zelfs zoals je al zei soms als ik ga slapen of gewoon midden in de dag,en dan krijg je toch wel zo'n angstig gevoel :( Dan denk je van het kan elk moment gedaan zijn met me Greetz hafsa

sweetest_me
04-02-2005, 13:28
SaLaam Ik heb ook Altijd zon naar Gevoel Maar ik Ben bANG maar dan ook weer niet... Mara Salama IK hoop Dat dit alleen iets goed betekent..

NisriN
04-02-2005, 13:34
hey nisrin, Ik denk ook vaak aan de dood,héél vaak zelfs zoals je al zei soms als ik ga slapen of gewoon midden in de dag,en dan krijg je toch wel zo'n angstig gevoel :( Dan denk je van het kan elk moment gedaan zijn met me Greetz hafsa Salam Hafsa, Ja,precies. En dat geeft je gewoon een heel eng gevoel. Dat je je dierbaren achterlaat :(

hafsaaaatje
04-02-2005, 15:04

Salam Hafsa, Ja,precies. En dat geeft je gewoon een heel eng gevoel. Dat je je dierbaren achterlaat :( Yep inderdaad,maarja alles ligt in de handen van Allah swt,onze dag zal komen als het er tijd voor is Greetz hafsa

NisriN
04-02-2005, 15:27
Yep inderdaad,maarja alles ligt in de handen van Allah swt,onze dag zal komen als het er tijd voor is Greetz hafsa Precies, Toch blijft het eng.

.karim
04-02-2005, 17:02
Precies, Toch blijft het eng. Misschien ook omdat je nog niet dood wilt.. je hebt het naar je zin, het leven zelf! Ik zou er ook niet aan moeten denken

NisriN
04-02-2005, 17:07
Misschien ook omdat je nog niet dood wilt.. je hebt het naar je zin, het leven zelf! Ik zou er ook niet aan moeten denken Natuurlijk wil ik niet dood. Niemand wil dood. Eigenlijk zou je er niet aan moeten denken maar toch, ik doe het automatisch.

seniorita1988
04-02-2005, 17:09
Salam allemaal, Elke avond als ik in bed stap denk ik: '' Dit kan mijn laatste dag zijn''. En dat geeft me een naar gevoel. Het idee al om dood te zijn. Het zal El Mektab zijn, dat weet ik maar toch. Ik krijg er gewoon de rillingen van. Wie heeft hier ook vaak last van? Ma3a salama, Nisren. d@t heb k 00k.. en @ls k w@kker w0rd d@n denk k 0w k leef n0g... :(

sweet-berkania
04-02-2005, 18:24
k denk ook vaak aan de dood, maar het heeft wel een voordeel de dood betekent dus datt als je dood gaat je leven niet meer kunt verbetere, dus dan doe k erg goed mijn best, om goede daade te verichte en slechte te vermijde!! je kunt het dus ook op een goeie manier zien!! xxx sara xxx

NisriN
04-02-2005, 20:57
d@t heb k 00k.. en @ls k w@kker w0rd d@n denk k 0w k leef n0g... :( J@, d@t b3do3l ik dus.Jij sn@pt h3t. :moe: P.s: Irritant letter-gebruik.

NisriN
04-02-2005, 20:58
k denk ook vaak aan de dood, maar het heeft wel een voordeel de dood betekent dus datt als je dood gaat je leven niet meer kunt verbetere, dus dan doe k erg goed mijn best, om goede daade te verichte en slechte te vermijde!! je kunt het dus ook op een goeie manier zien!! xxx sara xxx Juist, Je kunt het wel op de goede manier zien, maar een beter gevoel krijg je er niet van.

seniorita1988
04-02-2005, 21:02
J@, d@t b3do3l ik dus.Jij sn@pt h3t. :moe: P.s: Irritant letter-gebruik. tsj ch@gg0w :) n!et @LLE letters d0en et b!j m!j dusj j@.. s0lly v00r et 0ngem@k d@n he :D

NisriN
04-02-2005, 21:03
tsj ch@gg0w :) n!et @LLE letters d0en et b!j m!j dusj j@.. s0lly v00r et 0ngem@k d@n he :D Ik ben niet chagarijnig. Vreemd dat je letters het niet doen.

seniorita1988
04-02-2005, 21:06

Ik ben niet chagarijnig. Vreemd dat je letters het niet doen. wH@H@H@ n@h ehm d@t k0mt d00r w@ter... (msnen en @fW@ssen tegel!jk.......:$)

Pagina's : [1] 2