Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hogeschool in Holland

LZN
04-02-2003, 12:51

salam mensen. volgende jaar ga ik inchallah naar de HBO. ik zit nog te twijfelen tussen HvA en HH. zijn er hier prikkers die op de Hogeschool in Holland zitten? zo ja, hoe is de sfeer daar op die school? is het aan te raden? is het een beetje levendig daar? laat het me weten aub..

Tnawie
04-02-2003, 13:28
er zitten veel marocs daar, dus gezellie zal t zeker zijn. en ja er lopen een stuk of vijf memsen hier rond die daar studeren.

-xxx-Rachida
04-02-2003, 13:29
waar in Holland? :gniffel:

Tnawie
04-02-2003, 13:41
Origineel gepost door TxYxTxYxTxYxT DIEMEN aha. oke dank je wel. de sfeer is dus gezellig. en hoe zit het met kwaliteit van het lesgeven en zo? of kan je me daarbij niet helpen? k studeer zelf nie in holland :p vraag maar aan muzzy aa, hij kan jou meschien erbij helpen

Tnawie
04-02-2003, 14:38

Origineel gepost door TxYxTxYxTxYxT oooooooooo oke thanxx zal ik doen............. ik noemde je al schoolgenoot in een vandie topics hhahahaha ma3lish ex-schoolgenoot ma3lish k ken wel veel mensen uit in holland. die gasten hebben hebben geen leven en komen naar onze bieb in koningsplein om daar te leren. k ga ze binnenn kort allemaal eruit trapen