Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : huwlijks nacht na dat je hebt gepompt

Pagina's : [1] 2

T0NY
02-02-2005, 23:57

vroeger hadden ze zo witte doek met bloed die ze dan door de zaal laten gaan van kijk ze is ontmaagd hahahaha best wel zieke cultuur of niet maar gebeurt dat bij jullie family nog want ik kan het me echt niet meer herineren dat ze dat deden :maf: :confused:

hafsaaaatje
03-02-2005, 10:19
vroeger hadden ze zo witte doek met bloed die ze dan door de zaal laten gaan van kijk ze is ontmaagd hahahaha best wel zieke cultuur of niet maar gebeurt dat bij jullie family nog want ik kan het me echt niet meer herineren dat ze dat deden :maf: :confused: Zoals je al zei dat lijkt me echt ziek :maf: Een doekje om te bewijzen dat je nog maagd bent,en dan nog laten zien aan andere mensen Sorry hoor maar dat is echt niet normaal,bij ons in de familie komt zo'n maagdendoekje niet voor hamdoelilah,de eerste keer dak ervan heb gehoord is hier op marokko.nl,en ik dacht echt van what the f*ck :eek: Greetz hafsa

Ouiam22
03-02-2005, 12:38
Hoi Ja dat is zeker ziek, maarja het gebeurt nog steeds. Ieder heeft zijn geloof en dus zijn mannieren. Sommige schamen er zich voor en sommige ook weer niet. Maar ik denk dat het nu nog wel voor komt en dit zeker in dorpen. Ik in ieder geval vind het niet kunnen. Ik vind dat dit iets persoonlijks is. Iets wat voor mij en me man is, familie er om heen heeft hier niets mee te maken. Nogmaals ieder denkt anders. Groetjes Ouiam

meknessia86
03-02-2005, 17:32
Hoi Ja dat is zeker ziek, maarja het gebeurt nog steeds. Ieder heeft zijn geloof en dus zijn mannieren. Sommige schamen er zich voor en sommige ook weer niet. Maar ik denk dat het nu nog wel voor komt en dit zeker in dorpen. Ik in ieder geval vind het niet kunnen. Ik vind dat dit iets persoonlijks is. Iets wat voor mij en me man is, familie er om heen heeft hier niets mee te maken. Nogmaals ieder denkt anders. Groetjes Ouiam Ieder heeft zijn geloof en dus zijn mannieren. Sorry hoor maar deze zin klopt niet echt. Ik neem aan dat ''we'' allemaal moslims zijn. Het heeft dus niks met het geloof te maken maar met de cultuur!!!!!!! Dat verschilt wel............................................... . :zwaai:

Suikerlipjuh
03-02-2005, 17:44

Ja klopt dat gebeurt inderdaad nog steeds ja, ik heb een keer zo een bruiloft meegemaakt, de dag na de huwelijksnacht moest de bruid dansend door de hele kamer met de doek waar dus dat bloed aan zat.. Ik zou dat zelf nooit kunnen dat is toch iets persoonlijks, dat moet iets zijn tussen jou en je man en niet tussen de mensen in je omgeving..

Chalissa
03-02-2005, 18:00
Dat echt ZIEK jah!!!!

miss_roena
03-02-2005, 20:20
Het zit m in RAS van de marokaanse afkomst niet in de gelooff zoals al eerdre is gezegt de geloof is hetzelfde bij iedereen :rolleyes: Maar wat betreft de RAS het ligt eraan wat de personen zijn en dit gebeurt echter nog alleen in DORPEN :maf: Ik zou het zelf persoonelijk nooit toe staan dat de rest van de famillie ziet hoe de n8 is gegaan :ego: hahaha maareeee ciao0oo (K)

Ratje
03-02-2005, 20:41
Het heeft inderdaad te maken met cultuur en niet persé met ras. En in sommige culturen is dat heel normaal en ze kunne er mee leven. E, a,deren weer niet. als je in een bepaalde cultuur opgroeit dan vind ja dat normaal.Net zoals sommige dat nu abnormaal vinden dat het gebeurt. We moeten leren leven dat we allemaal wat anders zijn en elkaars culturen erbij nemen zonder erover te oordelen. je kunt er een eigen mening over hebben, maar we moeten ook wten dat het anderen kan kwetsen. groetjes

sielieboy
03-02-2005, 20:50
Het zit m in RAS van de marokaanse afkomst niet in de gelooff zoals al eerdre is gezegt de geloof is hetzelfde bij iedereen :rolleyes: Maar wat betreft de RAS het ligt eraan wat de personen zijn en dit gebeurt echter nog alleen in DORPEN :maf: Ik zou het zelf persoonelijk nooit toe staan dat de rest van de famillie ziet hoe de n8 is gegaan :ego: hahaha maareeee ciao0oo (K) je hebt volledig gelijk, maar er zijn mensen die denken dat cultuur en geloof hetzelfde is

NaChTmErRiE
04-02-2005, 13:34
jip maare de cultuur is veel anders dan het geloof

Hanady
04-02-2005, 13:42
Ik heb weleens meegemaakt op zo'n bruiloft dat de hele familie tijdens huwelijksnacht..voor de deur gaan staan luisteren naar hoe die twee tekeer gaan...ZIEKELIJK WAS DAT!!! En dan snachts met zo'n doek gaan zwaaien yalatif!! Ik ga zoiets never nooit doen uuf!!!

Hanady
04-02-2005, 13:43
Bij verre familieleden van me lten ze dat weleens zien of gaan ze er weleens mee dansen uuff!!! gelukkig niet bij my real familia:)

T0NY
04-02-2005, 17:27
marokkanen zijn ziek

meknessia86
04-02-2005, 17:32
marokkanen zijn ziek Nee hoor, mensen die ''een bepaalde'' cultuur volgen zijn ziek :D

T0NY
04-02-2005, 17:37

marokkanen dus

Pagina's : [1] 2