Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wanneer zijn we in de meerderheid?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Ned._Moslim
02-02-2005, 20:41

Selam aleykum, Wat denken jullie? Komt er een moment dat Nederland in meerderheid islamitisch wordt, en zoja, wanneer dan? Ikzelf hoop van wel, maar ik vrees, dat dat nog *erg* lang gaat duren en gok dus op 100 jaar. groetjes, Ned. Moslim

garf23
02-02-2005, 20:44
in nog geen 10000 jaar . Nederland is net zoals de rest van europa Christelijk . ga uw huis van de Islam maar ergens anders bouwen .

Rafael
02-02-2005, 20:46
Ik hoop dat dat nog millennia gaat duren. Ik zal er in ieder geval nooit voor buigen.

Ned._Moslim
02-02-2005, 20:47
in nog geen 10000 jaar . Nederland is net zoals de rest van europa Christelijk . ga uw huis van de Islam maar ergens anders bouwen . Pfff, net alsof Nederland altijd christelijk is geweest. Wel eens van Willibrord gehoord, of Bonifatius?

TatTwamAsi
02-02-2005, 20:52

Selam aleykum, Wat denken jullie? Komt er een moment dat Nederland in meerderheid islamitisch wordt, en zoja, wanneer dan? Ikzelf hoop van wel, maar ik vrees, dat dat nog *erg* lang gaat duren en gok dus op 100 jaar. groetjes, Ned. Moslim Waarom zou je dat hopen? Als Nederland een Islamitische staat wordt, zou je dat moeten vergelijken met Iran. Je kunt natuurlijk niet verwachten dat die softe watjes van Nederlanders dan nog uitkerinkjes gaan verstrekken aan niet-werkwillenden, of dat je nog wegkomt met een werkstraf voor een straatroof. Want dan hebben Islamieten de sleutelposities. Ik denk niet dat jullie - allochtonen - en wij - autochtonen - dan nog hier willen leven. Ik zou maar beseffen hoe goed je het hier nog steeds hebt, al brokkelt het nu hard af. Als Islamieten de macht hebben, is het direct met het goede leventje afgelopen! (Of ken je een Islamitische staat die het paradijs nadert? Er dan HEEL ERG GAUW naar toegaan!).

Ned._Moslim
02-02-2005, 20:54
In het "beste" geval mogen vrouwen gewoon een hoofddoek(hidjab) dragen, in het slechtste geval(zoals ahl soenna wal djama'a leer) moeten vrouwen een niqaab dragen met handschoenen. niqaab= een sluier te vergelijken met een burka. Van mij hoef jij echt geen hoofddoek of niqaab te dragen als je dat niet wil. B.t.w. hoeveel sluiers heb je gezien in Turkije of Indonesie?

gaviel
02-02-2005, 20:54
:traan1: Waarom o waarom :traan1: Zijn wij niet gelijk een broeder/zuster. Geloven heeft in het verleden velen mensen voor slechte dingen behoed. Of juist hem heel slechte dingen laten doen. Er is maar 1 ding zeker er is maar 1 aarde. Dan is het volgende voor mij althans er is maar 1 god. En hoe je die genoemd wordt, is voor mij geen punt zijn. Of ik nu Allah zegt of God of The lord of Unseren Herren of Mon dieu of enzv. Het belangrijkste wat in alle geloven zit (er was iemand, ben de thread kwijt, die kon het allemaal heel mooi opschrijven) een zeer belangrijk punt dat de mensen samen met vrede verder komen dan met onvrede. Dus waarom zou ik verwerpen waarin ik geboren ben en verwachten van een ander datzelfde te doen? Laten we SAMEN leven en samen de wereld beleven en bewerken.

garf23
02-02-2005, 20:58
Ik hoop dat dat nog millennia gaat duren. Ik zal er in ieder geval nooit voor buigen. groot gelijk het verzet wordt al voorbereidt. Geen 2de Libanon .

fire_fighter
02-02-2005, 21:00
Ik denk dat er over 100 jaar geen islam meer bestaat.

Ned._Moslim
02-02-2005, 21:07
Waarom zou je dat hopen? Als Nederland een Islamitische staat wordt, zou je dat moeten vergelijken met Iran. Waarom? Indonesie b.v. is ook in meerderheid islamitisch. Je kunt natuurlijk niet verwachten dat die softe watjes van Nederlanders dan nog uitkerinkjes gaan verstrekken aan niet-werkwillenden, of dat je nog wegkomt met een werkstraf voor een straatroof. Volgens mij is dwe Islam bijzonder sociaal. Als iemand niet *kan* werken zal er echt wel wat geregeld worden. Als iemand niet *wil* werken, tja... En misdaad hoort serieus te worden aangepakt, dat lijkt me voor ieder weldenkend mens duidelijk. Want dan hebben Islamieten de sleutelposities. Ik denk niet dat jullie - allochtonen - en wij - autochtonen - dan nog hier willen leven. Word ik nu ineens ook tot allochtoon gebombardeerd? Ik zou maar beseffen hoe goed je het hier nog steeds hebt, al brokkelt het nu hard af. Met dank aan hetzers als Pim Fortuyn, Wilders e.d. ... Als Islamieten de macht hebben, is het direct met het goede leventje afgelopen! Hoe kom je bij die onzin? (Of ken je een Islamitische staat die het paradijs nadert? Er dan HEEL ERG GAUW naar toegaan!). Wat mij betreft gaan we van Nederland dat paradijs maken. (In wezen verwacht ik niet, dat er zo veel zal veranderen. Als de wetgeving van enkele jaren terug consequent werd toegepast, waren we er al haast.)

TatTwamAsi
02-02-2005, 21:08
Turkije is geen "islamitische "land. Ik heb het over de "echte islam" zoals veel moslims beweren, dat wil zeggen volgens de ahl soenna wal djama'a dus een land zoals Saoudie Arabië waarin men de "échte islam" toepast.Daar is iedereen verplicht om een sluier(abaya) te dragen moslima of niet. Ik ken persoonlijk iemand die daar is gegaan met haar man om te werken en ze moest een sluier dragen. Daar op straat lopen religieuze politie(moetawas) die alles controleren of het volgens de islamitische regels verloopt. Zo mag een vrouw daar geen auto rijden en dit komt omdat ze de uitspraak van Mohamed aanhalen waarin hij zei dat een vrouw verboden een kameel mag berijden. Auto's interpreteren ze als "moderne" kamelen. Klinkt als een paradijs voor kamelen! Geen spiegeltjes aan beide oren om de make-up te controleren, geen spookrijden op kamelen! Lijkt me een heerlijk land voor Islamieten! Iedere Moslim moet dit weten, zodat ze alvast de emigratieformulieren kunnen gaan invullen!

Ned._Moslim
02-02-2005, 21:12
:traan1: Waarom o waarom :traan1: Zijn wij niet gelijk een broeder/zuster. Geloven heeft in het verleden velen mensen voor slechte dingen behoed. Of juist hem heel slechte dingen laten doen. Er is maar 1 ding zeker er is maar 1 aarde. Dan is het volgende voor mij althans er is maar 1 god. En hoe je die genoemd wordt, is voor mij geen punt zijn. Of ik nu Allah zegt of God of The lord of Unseren Herren of Mon dieu of enzv. Het belangrijkste wat in alle geloven zit (er was iemand, ben de thread kwijt, die kon het allemaal heel mooi opschrijven) een zeer belangrijk punt dat de mensen samen met vrede verder komen dan met onvrede. Dus waarom zou ik verwerpen waarin ik geboren ben en verwachten van een ander datzelfde te doen? Laten we SAMEN leven en samen de wereld beleven en bewerken. Waarom voel je je bedreigd? Ik zie daar geen enkele reden toe. Alle mensen zijn door Allah geschapen, en ik verwacht zeker, dat dat in een Nederlandse Islam tot uiting komt. Nederland zal echt geen Saudi-Arabie worden.

gaviel
02-02-2005, 21:13
Klinkt als een paradijs voor kamelen! Geen spiegeltjes aan beide oren om de make-up te controleren, geen spookrijden op kamelen! Lijkt me een heerlijk land voor Islamieten! Iedere Moslim moet dit weten, zodat ze alvast de emigratieformulieren kunnen gaan invullen! :D :D :rolleyes: echt weer een man hoor :( En waar gebruiken mannen op Kamelen spiegels dan voor? Na na??? Om naar de vrouwtjes te gluren........ ;)

TatTwamAsi
02-02-2005, 21:15
Waarom? Indonesie b.v. is ook in meerderheid islamitisch. Ja. Daarom is het toerisme sinds de aanslagen bijna tot nul teruggelopen. Volgens mij is dwe Islam bijzonder sociaal. Als iemand niet *kan* werken zal er echt wel wat geregeld worden. Als iemand niet *wil* werken, tja... Noem eens een sociale Islamitische staat? Indonesië? En misdaad hoort serieus te worden aangepakt, dat lijkt me voor ieder weldenkend mens duidelijk. Kan inderdaad niet zwaar genoeg, wat mij betreft. Word ik nu ineens ook tot allochtoon gebombardeerd? Met dank aan hetzers als Pim Fortuyn, Wilders e.d. ... Met deze laatste opmerking wel, ja. Hoe kom je bij die onzin? Gewoon, niet nadenken, net zoals jij ... Wat mij betreft gaan we van Nederland dat paradijs maken. (In wezen verwacht ik niet, dat er zo veel zal veranderen. Als de wetgeving van enkele jaren terug consequent werd toegepast, waren we er al haast.) 1000 jaar terug zeker? En paradijzen bestaan niet.

Cabal
02-02-2005, 21:15

Als islamieten de meerderheid hebben maar de nederlanders niet massaal zijn vertrokken zitten we zowiezo met een bevolking van bijna 30 miljoen in ons kleine landje... Zeg eens, bied allah ook een oplossing voor overbevolking?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13