Bekijk originele versie : Blanken en zwarten
matahari
02-02-2005, 19:07
Bron (http://www.hln.be/hln/cch/det/art_37431.html)
Een blanke herenboer in Zuid-Afrika heeft in januari zijn zwarte bedienden bevolen om een ontslagen zwarte werknemer voor de leeuwen te gooien, heeft een van de bedienden dinsdag verklaard in een Zuid-Afrikaanse rechtszaal.
Herenboer Mark Scott-Crossley viel samen met twee bedienden een ontslagen werknemer die zijn spullen kwam ophalen aan met machetes. Daarna bonden ze hem vast, sloegen ze hem en gooiden ze hem over de omheining waarachter zich de leeuwen bevonden.
De man leefde nog toen hij voor de leeuwen werd gegooid en schreeuwde het uit, volgens een getuige. Over zijn baas zei hij: "We konden hem niet stoppen. Hij keek erg boos. Hij is blank. We waren bang om te sterven."
Hoe durft hij!Een beetje je eigendommen gaan ophalen bij een blanke.
Bron (http://www.hln.be/hln/cch/det/art_37431.html)
Een blanke herenboer in Zuid-Afrika heeft in januari zijn zwarte bedienden bevolen om een ontslagen zwarte werknemer voor de leeuwen te gooien, heeft een van de bedienden dinsdag verklaard in een Zuid-Afrikaanse rechtszaal.
Herenboer Mark Scott-Crossley viel samen met twee bedienden een ontslagen werknemer die zijn spullen kwam ophalen aan met machetes. Daarna bonden ze hem vast, sloegen ze hem en gooiden ze hem over de omheining waarachter zich de leeuwen bevonden.
De man leefde nog toen hij voor de leeuwen werd gegooid en schreeuwde het uit, volgens een getuige. Over zijn baas zei hij: "We konden hem niet stoppen. Hij keek erg boos. Hij is blank. We waren bang om te sterven."
Tja, idioten tref je overal aan, niet alleen bij marokkanen :cool:
fire_fighter
02-02-2005, 19:10
Ik vind het uberhaubt al belachelijk dat zwarten eigendommen mogen hebben. Ze horen zelf eigendom te zijn.
Ze moeten die blanke b(h)oer laten verkrachten door een olifant.
matahari
02-02-2005, 19:13
Wel anaal dan.
Als we dat oraal laten doen, dan krijgt hij net zo'n grote mond als ons aller vuurvechtertje.
Amazoelloe
02-02-2005, 19:16
Ik vind het uberhaubt al belachelijk dat zwarten eigendommen mogen hebben. Ze horen zelf eigendom te zijn.
Eindelijk een Nederlander die eerlijk is.
Wel anaal dan.
Als we dat oraal laten doen, dan krijgt hij net zo'n grote mond als ons aller vuurvechtertje.
Geloof me als hij er 1 keer in zit, dan komt hij aan de andere kant er weer uit.
fire_fighter
02-02-2005, 19:17
Eindelijk een Nederlander die eerlijk is.
Weer een Marokkaan die sarcasme niet begrijpt.
Maak je niet ongerust, deze boer ligt waarschijnlijk binnenkort dood op zijn plot, zo werkt het in ZA. Ben je slecht voor je personeel, is je personeel (of de familie) ok slecht voor jouw.
Op die mannier is al menig blankeboer aan zijn eind gekomen
Weer een Marokkaan die sarcasme niet begrijpt.
Mischien gebruikte hij het wel?
Dat is dierenmishandeling!!!
arme olifant :(
Blank versus Zwarten is heel erg genraliserend. Mag ik bovendien eraan herrineren dat er in datzelfde Afrika ook blanke boeren massaal zijn verjaagd en gedood door zwarten zonder goede reden buiten dat ze blank waren?! Ik zeg het alleen maar even meer niet...
fire_fighter
02-02-2005, 19:21
Mischien gebruikte hij het wel?
Daar is onze twee-hersencel-amazoeloe niet toe in staat.
fire_fighter
02-02-2005, 19:22
Dat is dierenmishandeling!!!
arme olifant :(
Wellicht kan die olifant er wel voldoening uithalen.
Blank versus Zwarten is heel erg genraliserend. Mag ik bovendien eraan herrineren dat er in datzelfde Afrika ook blanke boeren massaal zijn verjaagd en gedood door zwarten zonder goede reden buiten dat ze blank waren?! Ik zeg het alleen maar even meer niet...
Volgens mij ben je nu in de war met Zimbabwe, daar waar Mugabe heerst....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.