Bekijk originele versie : sluier???????
Hannane_da_Best
04-02-2003, 11:29
He mocro's,
Ik hoorde laatst over die meisjes die in Amsterdam door de ROC eruit gekicked werden. Opzich vind ik het wel lullig voor ze. Maar met een sluier naar school vind ik echt belachelijk!!!!!
Het hoort geen eens bij de islam. En dankzij dit gebeure, is islam weer de mikpunt in het nieuws.
En ik vind mensen die een hoofddoek dragen echt goed, want dat is de real islam. Die meisjes moeten al blij zijn dat ze de vrijheid hebben om een hoofddoek te dragen, hou het dan ook hierbij en ga geen extreme dingen doen. Zo maak je het alleen maar moeilijker voor de andere moslims in Nederland!!!!
En tot slot, deze vrouwen/meisjes denken dat ze zo hun gezicht bedekken, dat niemand op hun zal reageren. Maar zo trekken ze juist aandacht!!!!1
Wat vinden jullie hiervan???????
Jemal2002
04-02-2003, 14:12
Die meiden trekken onnodige aandacht naar moslims toe.
Chador is geen verplichting in de islam, het is een cultureel iets.
Als ze dat willen dragen om een culturele reden moeten ze dat doen, maar ze moeten niet steeds grijpen naar de islam, want het heeft niks te maken met de islam.
Hannane_da_Best
04-02-2003, 14:17
Origineel gepost door Jemal2002
Als ze dat willen dragen om een culturele reden moeten ze dat doen, maar ze moeten niet steeds grijpen naar de islam, want het heeft niks te maken met de islam.
Precies Jemal, ze zeggen steeds dat ze een chador willen dragen omdat het volgens de islam moet, terwijl dat helemaal niet zo is. Ze moeten er gewoon bij zeggen dat ze het zelf willen doen en niet dat het moet volgens de islam!!!!
marakchia21
04-02-2003, 14:43
hahahha ik vind het heel knap dat zo;n meiden nog jong en alles weten en kunnen ze hebben tenminste lef , toevallig is een van die drie meiden fam van mij en wil k hier bij mee duscusseren!!!!
Jemal2002
04-02-2003, 15:15
Origineel gepost door marakchia21
hahahha ik vind het heel knap dat zo;n meiden nog jong en alles weten en kunnen ze hebben tenminste lef , toevallig is een van die drie meiden fam van mij en wil k hier bij mee duscusseren!!!!
Waarvoor hebben ze lef nodig? wat goeds brengen ze onze moslims broeders en zusters? Heel weinig!!!!!!!!!!
Als ze met een chador willen rond lopen, ik ga ze niet tegen houden het is hun leven maar ga niet zeggen dat het in de naam is van de islam.
Weet jij dat het een Grote zonde is om dingen in de naam van Allah (swt) of De islam zonder dat het iets met beide te maken heeft?
Omdat ze met een Chador rond lopen wil niet zeggen dat ze goede moslims zijn.
marakchia21
04-02-2003, 15:21
ja jullie denken alleen aan de kawrijiens hun doen ook hun gaan ook hun eigen gangetje en doen waar ze zin in hebben als ze in marokko op vakanrtie zijn,dus waarom mogen hun geen sluier waaerom???
Origineel gepost door Jemal2002
De media zegt ook maar wat hoor. En dan gaan ze aan de domste directeur van een islamitische school vragen wat het verschil is. Zegt de directeur, er is geen verschil... haaaaaalo.. tuurlijk is er een verschil..
het verschil in communicatie..
Jemal2002
04-02-2003, 15:24
ja jullie denken alleen aan de kawrijiens hun doen ook hun gaan ook hun eigen gangetje en doen waar ze zin in hebben als ze in marokko op vakanrtie zijn,dus waarom mogen hun geen sluier waaerom???
Waarom niet omdat het overdreven is het is nergens voor nodig, dat is de reden.
Hijaab: NA3AM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Chador: LAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
marakchia21
04-02-2003, 15:26
en dat beslis jij helleau de toekomst zullen het ermeer dragen hoor
marakchia21
04-02-2003, 15:28
k dacht dat we in een vrije land leven en je mag doen wat je maar niet laten kunt.. en nu wordt er gezegt dat er geen sluier mag!!! gelul....
en dat beslis jij helleau de toekomst zullen het ermeer dragen hoor
zelfs in marokko dragen ze het niet.. waarom hier dan wel...
en n og wat.. die vrouwen in afghanistan waren blij dat ze hem af mochten doen.. en hier willen ze het.. nou sorry hoor. Een hoofddoek is genoeg naar mijn mening..
k dacht dat we in een vrije land leven en je mag doen wat je maar niet laten kunt.. en nu wordt er gezegt dat er geen sluier mag!!! gelul....
Hoe wil jij je werk doen met een sluier op?? Nee wacht.. hoe wordt je aangenomen??
Jemal2002
04-02-2003, 15:32
Origineel gepost door Nadiah
De media zegt ook maar wat hoor. En dan gaan ze aan de domste directeur van een islamitische school vragen wat het verschil is. Zegt de directeur, er is geen verschil... haaaaaalo.. tuurlijk is er een verschil..
het verschil in communicatie..
Schandalig dat moslims het verschil niet eens weten wat de verschillen zijn. :verdriet:
Jemal2002
04-02-2003, 15:35
Dat is waar wat je zegt maar als mensen er last van hebben moet er wat aan gedaan worden. dat is met alles zo.
Lil_Saida
04-02-2003, 15:38
Nadiah, wil jij zeggen dat meisjes/ vrouwen die een sluier dragen hun werk niet kunnen doen???
Ik heb er niks op tegen dat sommige meisjes een sluier dragen...
Een meisje bij mij op school draagt een sluier, weliswaar niet op school, want dat mag niet, maar gewoon op straat. Als ze de school binnen komt haalt ze hem er af, maar als ze naar buiten gaat doet ze hem weer op...
:zwaai: Lil_Saida
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.