Bekijk originele versie : hoe zijn marokkaanse vrouwen in bed
manny_45
02-02-2005, 16:10
hallo mensen
ik loop al een tijdje met dezelfde vraag in mijn hoofd. Ik heb vriendinnen gehad met wie ik naar bed ben geweest, waarvan geen een een marokkaanse was. Mijn motto is altijd geweest de eerste marokkaanse vrouw met wie ik de liefde ga bedrijven zal ook de laatste zijn, namelijk mijn vrouw.
Maar zou iemand mij nou iets kunnen vertellen over de prestaties van marokkaanse vrouwen in bed.
manny_45
02-02-2005, 16:33
niemand die hierover wat te zeggen heeft
saharaman2
02-02-2005, 16:42
marokaanse meiden zijn de besten in bed..beesjes man,vooral mollige meiden
allatif man ;)
Krik_Fit
02-02-2005, 18:23
hallo mensen
ik loop al een tijdje met dezelfde vraag in mijn hoofd. Ik heb vriendinnen gehad met wie ik naar bed ben geweest, waarvan geen een een marokkaanse was. Mijn motto is altijd geweest de eerste marokkaanse vrouw met wie ik de liefde ga bedrijven zal ook de laatste zijn, namelijk mijn vrouw.
Maar zou iemand mij nou iets kunnen vertellen over de prestaties van marokkaanse vrouwen in bed.
er staan een paar op de wallen en op de rode brug :), en dan heb ik het nog niet eens over bordelen :),
dus als je het echt wilt weten dan weet je waar je moet wezen,
Zinagirl21
02-02-2005, 18:51
marokaanse meiden zijn de besten in bed..beesjes man,vooral mollige meiden
allatif man ;)
Je gaat te vaak naar je buurmeissie :o
sweetjaoued
02-02-2005, 20:15
ze zijn gewoon de beste dus kom niet steeds met die topics status is marokkaanse meisjes zijn de bom!!
Singletje
02-02-2005, 20:18
Vooral als ze nog maagd en onschuldig zijn en jong :stout:
ps: ze kunnnen ook goed acteren, voor de duidelijkheid.
saharaman2
02-02-2005, 20:54
hee buurmeid :maf:
saharaman2
02-02-2005, 20:56
hahha.je weet t nog goed zinagirl,alles goed meid?lang gelede ;)
pak een schaap dat is het zelfde als een marokkaans meisje alleen heeft die schaap minder haar dan de marokkaanse hahahaha
grapje marokkaanse meisjes zijn lief in bed maar dan ook alleen in bed ... dont ask me why :confused:
Suikerlipjuh
03-02-2005, 18:10
pak een schaap dat is het zelfde als een marokkaans meisje alleen heeft die schaap minder haar dan de marokkaanse hahahaha
grapje marokkaanse meisjes zijn lief in bed maar dan ook alleen in bed ... dont ask me why :confused:
hihihihihhi :)..... Gemenerikkkk!!!!! :kwaad: :kwaad:
miss_saliha
03-02-2005, 18:18
Hmmmm... Ga trouwen zou ik zeggen..:maf:
Dan kom je er snel genoeg achter..
lhouceimagirl1
03-02-2005, 18:27
Hmmmm... Ga trouwen zou ik zeggen..:maf:
Dan kom je er snel genoeg achter..
whahaha, hij wil eerst proeven meskin :hihi:
Wajoo deze jongen is deraan echt...zoiets ga je toch niet vragen man!!? denk een beetje na..
En trouwens is het nou zo moeilijk...op station is het vol met marokkaanse hoeren..vaag het gewoon een keer, en mischien mag jij gratis..aangezien ze zo goedkoop zijn...
Doei doei
ah joh ze doen het tegenwoordig bijna allemaal, hoofddoek geen hoofddoek, zit tegenwoordig in het ziekenfonds snappie, dus nu hebben ze allemaal een reden om het te doen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.