Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gooi het eruit!!!!

Pagina's : [1] 2

Just_me_Dina
04-02-2003, 11:02

Salaam broeders en zusters.. Zo ik wou ook maar weer eens topic openen.. En ja eigenlijk is er alles al, de zelfde onderwerpen vliegen voorbij... het word zelfs een beetje saai vind ik persoonlijk zo'n af en toe.. Ik bedoel het niet gemeen.. Maar het gaat meestal over het zelfde... Maar goed zo zie je wel wat de meeste jongeren zich bezig houden..alleen iedereeen formuleert het anders.. Nou ik dacht laat ik iets openen waar je van alles kwijt kan.. Al ben je verdrietig :huil:, Of juist heeeeeeeel happy :D Of helemaal in Love :Iluvu: (waar het meestal over gaat), Of...kan je mooi dichten.. :o , Of wat geks meegemaakt :wat?!:, Of iets schokkend meegemaakt :schok: ...van alles dus!!! Nou, ik weet ik zelf zal nou ook niet echt ORGINEEL zijn bloos bloos bloos... Maar ik hoop dat ik jullie even een duwtje in de rug heb gegeven ;) Verder zou ik zeggen maak er wat leuks en gezellig van..Heb respect voor je zelf en voor anderen :goedzo: daar kom je heeel ver mee.. Enne ik ben zelf op me werk..en kijk dus zo nu en dan hier op het forum.. Kijken of er nog wat leuks is..hihihih Nou Dina ;) genoeg gebabel..hoor ik jullie denken.. Dus Adios!!! :zwaai: Liefs, Dina

saidaaatje
04-02-2003, 11:04
ik ben zielluuggg ben me telie kwijt boehoeee:huil::huil::huil:

Just_me_Dina
04-02-2003, 11:07
Lieverd...dat wist ik al :( Ik hoop toch nog voor je..dat je hem terug vind!!! Incha allah!!! Die van mij is helemaal kapoet :huil: en heb nu een LEENKOELKAST!! hihihi..echt erg.. Liefs, Dina... p.s: VeRdEr NoG iEmAnD??;)

Nadia_
04-02-2003, 11:07
ik ben blij :boogie: toetsenweek is afgelopen

Safia21
04-02-2003, 11:08

Dus je bent er wel vandaag Lieve meid Sorry dat ik gister zo abrubt weg was... had het heel druk Liefs Safia

Just_me_Dina
04-02-2003, 11:12
Maak niet uit hbiba Ik ben allang blij dat je me weer hebt gevonden :hoera: Ik dacht laat er even..want ik had jou voor het laast gemaild ;) over onze heftige discussie...dus ik wacht op antwoord hihihi En mensen SAFIA Is echt een lieverd, kanjer echt wallah!! Wou ik even kwijt :o

Onslaught
04-02-2003, 11:14
zo topic bestaat al d8 ik van zin'n midar maar deze is ook leuk

Just_me_Dina
04-02-2003, 11:16
:o ik weet het Onslaught...Ik moet toch wat.. Maak er wat leuks van... enne Soekran..

Said_DH
04-02-2003, 11:27
momenteel...speel een meisje met mijn gevoelens....!!! :(

Safia21
04-02-2003, 11:34
Origineel gepost door Just_me_Dina Maak niet uit hbiba Ik ben allang blij dat je me weer hebt gevonden :hoera: Ik dacht laat er even..want ik had jou voor het laast gemaild ;) over onze heftige discussie...dus ik wacht op antwoord hihihi En mensen SAFIA Is echt een lieverd, kanjer echt wallah!! Wou ik even kwijt :o thanX meid, echt heel tof van je :Iluvu: Ik zal je pm zo beantwoorden! Liefs Safia :zwaai:

Just_me_Dina
04-02-2003, 11:37
Origineel gepost door Busje_207 momenteel...speel een meisje met mijn gevoelens....!!! :( :( nou dat is niet eerlijk..vertel wat precies..misschien kunnen je zusters hier je helpen!!! :) Liefs, Dina :zwaai:

Safia21
04-02-2003, 11:37
check je pm!

Just_me_Dina
04-02-2003, 11:38
Origineel gepost door Safia21 thanX meid, echt heel tof van je :Iluvu: Ik zal je pm zo beantwoorden! Liefs Safia :zwaai: Hbibaa het komt rechttreeks uit mijn hart!!! :Iluvu: Liefs, Dina :zwaai: p.s: But You know that!!

Just_me_Dina
04-02-2003, 11:39
Origineel gepost door Safia21 check je pm! :o sollyyy..Ik ga meteen kijken.. hihihiih :zwaai:

Said_DH
04-02-2003, 11:44

Origineel gepost door Just_me_Dina :( nou dat is niet eerlijk..vertel wat precies..misschien kunnen je zusters hier je helpen!!! :) Liefs, Dina :zwaai: AlLeS GaAt VoOrBiJ...VoOr jE HeT WeeT Is HeT OvEr...WeEs Er VoOr ElKaAr..EerLijKHeiD.. het doet pijn om daarover te praten....!!!!

Pagina's : [1] 2