Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Moordenaar Sedar lachend cel in

Jane77
02-02-2005, 00:29

Als het vonnis is uitgesproken, staat Gerald H. 29 uit Rotterdam lachend op. Hij draait zich om naar de publieke tribune, slaat met zijn hand op zijn hart en maakt een zegevierend gebaar. Alsof hij een moment eerder níet tot 15 jaar cel is veroordeeld. H. kreeg de straf omdat hij precies twee jaar geleden de 13-jarige Sedar Soares doodschoot toen die met vriendjes sneeuwballen gooide vanaf het parkeerdek bij metrostation Slinge in Rotterdam. Een van die ballen raakte de Honda van H., die uitstapte en een aantal schoten op de jongens afvuurde. Sedar dook niet op tijd weg. De havo-scholier werd in zijn hoofd geraakt. Volgens de rechtbank is H. een agressieve, arrogante man, die zich onaantastbaar voelt. Kom niet aan zijn auto, vriendinnen of drugs, verklaarde een halfzus bij de politie, want dan is Gerald in staat iemand te vermoorden. De schrik van Pendrecht is snel gekrenkt en als dat gebeurt, reageert hij buitensporig. Dat deed hij ook op de avond van 1 februari 2003. ,,Wat als betrekkelijk onschuldig kindervermaak begon, is in een drama geëindigd, oordeelde de rechtbank. ,,H. heeft het jongetje zonder pardon doodgeschoten. H., een forse Antilliaan met dreadlocks, hoort het vonnis onbewogen aan. Medelijden met de familie Soares, die vlak achter hem zit, toont hij niet. Bij binnenkomst en vertrek passeert hij hen met een grijns op zijn gezicht. De familie Soares is engel Sedar kwijt, maar H. wordt daar niet warm of koud van. Hij verwacht in hoger beroep te worden vrijgesproken en te worden herenigd met de tien kinderen die hij bij zeven vrouwen verwekte. Dankzij twee belangrijke getuigen veroordeelde de rechtbank Gerald H. Het alibi dat zijn familie H. verschafte, bleek op leugens gebaseerd. De belangrijkste getuigenis kwam van een vrouw die tijdens het schietincident op 1 februari 2003 in een telefooncel stond. Ze hoorde een schot en zag H. daarna met een pistool in de hand in zijn auto stappen. De rechtbank hechtte sterk aan die verklaring omdat de vrouw H. al van gezicht kende. Daarnaast was de schutter duidelijk herkenbaar aan zijn grote postuur, zijn opvallende kleding en zijn dreadlocks. De getuigenis kwam zeer moeizaam tot stand. Aanvankelijk verklaarde de vrouw slechts een gil te hebben gehoord. Maanden later, H. was inmiddels gearresteerd, erkende ze uit angst voor de schutter te hebben gelogen. Een medegedetineerde van H. leverde ondersteunend bewijs. Hij verklaarde dat H. in het Huis van Bewaring had toegegeven verantwoordelijk te zijn voor de dood van Sedar. H. heeft dat altijd ontkend. Hij beweerde dat hij tijdens het schietincident bij zijn vriendin op bezoek was. H.s moeder, zijn vriendin en haar zus bevestigden dat. De rechtbank noemde hun verklaringen echter leugenachtig. Aanvankelijk zou het vonnis vandaag worden uitgesproken, maar omdat 1 februari de sterfdag is van Sedar werd de uitspraak een dag vervroegd. Bron: AD.nl

Anseo
02-02-2005, 00:34
Wat een ongelovelijke lul zeg, die "Gerald H". Nou maar hopen dat hij die 15 jaar inderdaad moet uitzitten.. Dat valt altijd nog maar af te wachten met de idiote justitie in Nederland.

leoafricanus
02-02-2005, 00:39
Hijword Ook Lachend De Hel In Geworpen

Anseo
02-02-2005, 00:41
Ik ben niet gelovig, maar in dit geval help ik je het hopen..

Bongo
02-02-2005, 00:51

Hijword Ook Lachend De Hel In Geworpen hopen dat dat niet te lang op zich laat wachten

ElAlamein
02-02-2005, 10:26
dit is gewoon discriminatie; onze broeder G is zwart, en heeft dreadlocks, dát is het! Zullen we gaan demonstreren op de Dam?

xxNassiraxx
02-02-2005, 11:26
Hij verwacht in hoger beroep te worden vrijgesproken en te worden herenigd met de tien kinderen die hij bij zeven vrouwen verwekte :eek: tien kinderen bij zeven vrouwen....en hij is 29 jaar :confused:

Adil
02-02-2005, 11:56
Zo'n persoon moet gewoon een 1 jaartje vastzitten in Marokko zal 'm goed doen.

MennovdMeer
02-02-2005, 11:59
Pendrecht, hier woon ik. Heb meegelopen in stille tocht vanaf plein 53 naar parkeerdek. Pendrecht staat in criminaliteit top 5. Sedar Souares was geen lieverdje, maar z''n belager nog minder!

moppi
02-02-2005, 12:00
vijftien jaar?schande!!!....levenslang!!!!!

moppi
02-02-2005, 12:01
Zo'n persoon moet gewoon een 1 jaartje vastzitten in Marokko zal 'm goed doen. nee doe maar een jaartje in saudi arabie;) of bezet-palestina :nijn:

Blade20
02-02-2005, 12:09
Zozo, wat een idioot. Psychoot klink mij eerder beter in dit geval. Maar goed dat hij 15 Jaar weg gaat in de bak. (alhoewel, na 10Jaar kan hij dus als ik het goed zie weer op straat rond lopen) Het had wel wat langer mogen zijn een jaar of 20 a 30. Kom me niet aanzetten met dat die jongen die is neergeschoten levenslang heeft, ieder mens kan beteren en je moet ieder mens die kans geven. Hopelijk verbeterd deze man zich in de bak, ookal heb ik nog zo'n hard hoofd in, het kan wel.

moppi
02-02-2005, 12:13
Zozo, wat een idioot. Psychoot klink mij eerder beter in dit geval. Maar goed dat hij 15 Jaar weg gaat in de bak. (alhoewel, na 10Jaar kan hij dus als ik het goed zie weer op straat rond lopen) Het had wel wat langer mogen zijn een jaar of 20 a 30. Kom me niet aanzetten met dat die jongen die is neergeschoten levenslang heeft, ieder mens kan beteren en je moet ieder mens die kans geven. Hopelijk verbeterd deze man zich in de bak, ookal heb ik nog zo'n hard hoofd in, het kan wel. als je lachend de cel in gaat en geen medelijden toont, dan vraag ik me af of hij zichzelf kan verbeteren...wat denk jij??

Danielle2
02-02-2005, 13:26
:eek: tien kinderen bij zeven vrouwen....en hij is 29 jaar :confused: Het verwekken van tien kinderen kan in twee dagen voor elkaar zijn...