Bekijk originele versie : Spanje arresteert Marokkaanse terreurverdachten
Gepubliceerd op dinsdag 01 februari 2005 ;bron http://www.planet.nl
MADRID (ANP) - Spanje heeft vier Marokkanen gearresteerd die worden verdacht van rechtstreekse betrokkenheid bij de aanslagen vorig jaar op treinen in Madrid. Dat hebben bronnen bij het ministerie van Binnenlandse Zaken dinsdag gezegd.
De aanslagen op vier treinen op 11 maart 2004 kostten 191 mensen het leven.
:kwaad:
waarom zijn het meestal marokkanen???
waarom zijn het meestal marokkanen???
Ja, waarom geen Eskimo's? :D
Maar goed werk van de Spaanse politie. Ze zijn nog verdacht dus of het waar is moet nog blijken.
Deliverance
01-02-2005, 14:29
Ja, waarom geen Eskimo's? :D
Maar goed werk van de Spaanse politie. Ze zijn nog verdacht dus of het waar is moet nog blijken.
Tuurlijk, onschuldig tot het tegendeel is bewezen.
Ik denk overigens wel dat van alle van terreur verdachte personen minstens 75% uit Marokko komt.
Ik denk overigens wel dat van alle van terreur verdachte personen minstens 75% uit Marokko komt.
?!?!?!?!
:maf:
Denk je het of wéét je het?
Wat denk je zelf :maf:
Ja, want dat vroeg ik me ook af.
(Was ff sprakeloos. :D ).
Godver, pakken ze *weer* marokkanen op, dat is gewoon racisme !!!
Erg he... :D :maf:
Pygmee (vlekje) :p
:eek:
Deliverance
01-02-2005, 14:40
?!?!?!?!
Van de aanslagen in New York en Madrid zijn veel van de verdachten van Marokkaanse afkomst.
Dit betekent niet dat ze het ook gedaan hebben, daarom zijn het verdachten.
We zullen afwachten welke verdachten ook daadwerkelijk veroordeeld worden voor we conclusies trekken.
Van de aanslagen in New York en Madrid zijn veel van de verdachten van Marokkaanse afkomst.
We zullen afwachten welke verdachten ook daadwerkelijk veroordeeld worden voor we conclusies trekken.
Daar heb je gelijk in ;)
Mee eens.
(Maar ik voel helemaal geen associatie met Marokkanen die zo 'doen', als Marokkaanse).
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.