Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Klon geeft samen met vriendin Daphne cursus aan allochtonen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

klonbyz
01-02-2005, 12:29

Ook Klon trekt zich de sfeer in Nederland erg aan, en heeft besloten om met een vriendin (Daphne) en een vriend(Knorrie) de cursus "communicatie met de Hollander" te geven aan allochtonen. Het loopt storm en zit dus helemaal vol, er zijn echter nog op zondag 6 februari van 12.00 tot 15.00 uur plaatsen vrij, dus haast je. Het doel van de workshop is om allochtonen en Hollanders dichter bij elkaar te brengen. Meld je hier (http://www.dafnewesterhof.nl/varkensmassage/) aan.

Bumper
01-02-2005, 12:31
whahahahaha, Grapjas

ErikS
01-02-2005, 12:33
Ook Klon trekt zich de sfeer in Nederland erg aan, en heeft besloten om met een vriendin (Daphne) de cursus "communicatie met de Hollander" te geven aan allochtonen. Het loopt storm en zit dus helemaal vol, er zijn echter nog op zondag 6 februari van 12.00 tot 15.00 uur plaatsen vrij, dus haast je. Het doel van de workshop is om allochtonen en Hollanders dichter bij elkaar te brengen. Meld je hier (http://www.dafnewesterhof.nl/varkensmassage/) aan. Hij is leuk .... :)

Globi
01-02-2005, 12:34
Ook Klon trekt zich de sfeer in Nederland erg aan, en heeft besloten om met een vriendin (Daphne) en een vriend(Knorrie) de cursus "communicatie met de Hollander" te geven aan allochtonen. Het loopt storm en zit dus helemaal vol, er zijn echter nog op zondag 6 februari van 12.00 tot 15.00 uur plaatsen vrij, dus haast je. Het doel van de workshop is om allochtonen en Hollanders dichter bij elkaar te brengen. Meld je hier (http://www.dafnewesterhof.nl/varkensmassage/) aan. Leuk!

klonbyz
01-02-2005, 12:56

Kom op mensen!Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar voor de laatste datum. Na deze workshop is het voorlopig afgelopen dus meld je z.s.m. aan. Volgende maand zijn de geiten aan de beurt.

matahari
01-02-2005, 14:49
Het is wel leerzaam.

Kaaskopius
01-02-2005, 14:54
Fijn om te zien dat je moeder ook meewerkt.

Bongo
01-02-2005, 14:58
Ook Klon trekt zich de sfeer in Nederland erg aan, en heeft besloten om met een vriendin (Daphne) en een vriend(Knorrie) de cursus "communicatie met de Hollander" te geven aan allochtonen. Het loopt storm en zit dus helemaal vol, er zijn echter nog op zondag 6 februari van 12.00 tot 15.00 uur plaatsen vrij, dus haast je. Het doel van de workshop is om allochtonen en Hollanders dichter bij elkaar te brengen. Meld je hier (http://www.dafnewesterhof.nl/varkensmassage/) aan. helaas, je hebt de verkeerde doelgroep te pakken :) OPEN DEUR VOOR DE BELGISCHE (VARKENS)BOEREN

klonbyz
01-02-2005, 15:00
.Fijn om te zien dat je moeder ook meewerkt.. Kom kom, wees eens een beetje lief voor je moeder! Niet alle moeders lijken op elkaar.Dat jij bij het zien van de foto van een zeug gelijk aan een moederfiguur denkt, wil niet niet zeggen dat wij die associatie allemaal maken....sommige mensen hebben namelijk menselijke moeders...echt waar.

klonbyz
01-02-2005, 15:04
helaas, je hebt de verkeerde doelgroep te pakken :) Het wordt in Amsteveen gehouden :D

gEwE
01-02-2005, 15:10
Kom kom, wees eens een beetje lief voor je moeder! Niet alle moeders lijken op elkaar.Dat jij bij het zien van de foto van een zeug gelijk aan een moederfiguur denkt, wil niet niet zeggen dat wij die associatie allemaal maken....sommige mensen hebben namelijk menselijke moeders...echt waar. :haha: Dacht ie dat? Hahahaha! :hihi: gEwE :hook:

no_brains
01-02-2005, 15:10
Dr. Klonbyz: varkenist, zeucholoog, Biggenkenner en strontoloog.

Wodan
01-02-2005, 15:12
Ik wou niet..... echt niet!!!!! Maar ik schoot onbedaarlijk in de lach! :) :)

klonbyz
01-02-2005, 15:15
Ik wou niet..... echt niet!!!!! Maar ik schoot onbedaarlijk in de lach! :) :) Lach of ik schiet :D

Kaaskopius
01-02-2005, 15:19

Kom kom, wees eens een beetje lief voor je moeder! Niet alle moeders lijken op elkaar.Dat jij bij het zien van de foto van een zeug gelijk aan een moederfiguur denkt, wil niet niet zeggen dat wij die associatie allemaal maken....sommige mensen hebben namelijk menselijke moeders...echt waar. Ik had het over die vrouw, ik weet niet hoe jij bij het varken uitkomt...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7