Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tekort aan ??

Pagina's : [1] 2

praatjes
03-02-2003, 21:45

Iedereen heeft bepaalde relaties niet meer gaande, of relaties die stuk kunnen lopen, deze relaties komen iets te kort, Wat komt jouw relatie meestal te kort ? Maak het openbaar, dat wil ook wel eens helpen. Oja, wees duidelijk a.u.b

yasminne
03-02-2003, 21:51
Weet je wat me zo irriteerd die stille momenten. Omdat je al wat weet van die gene, dan denk je zo van waar zullen we het nu weer over hebben, nadat je natuurlijk hebt gevraagd hoe het met hem gaat en wat heb je zoal vandaag gedaan...... Dus het al te veel praten met elkaar komt me te kort. Yasminne

praatjes
03-02-2003, 21:56
Origineel gepost door yasminne Weet je wat me zo irriteerd die stille momenten. Omdat je al wat weet van die gene, dan denk je zo van waar zullen we het nu weer over hebben, nadat je natuurlijk hebt gevraagd hoe het met hem gaat en wat heb je zoal vandaag gedaan...... Dus het al te veel praten met elkaar komt me te kort. Yasminne Misschien zijn jullie snel uitgepraat, dan moet je intiem gaan.

saloua_lopez
03-02-2003, 21:59
Origineel gepost door praatjes Misschien zijn jullie snel uitgepraat, dan moet je intiem gaan. :eek: intiem?????????????????? :eek:

chicamaroquia
03-02-2003, 21:59

ik kom tijd met hem tekort!!!!!!!!!!!!!!!! ik zie 'm standaard van acht tot zeven en daarna niet meer, dat kom ik tekort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik wil meer tijd met mijn schatje, maar dat komt inch'allah als we getrouwd zijn :Iluvu:

yasminne
03-02-2003, 22:00
Ja dat kan ook maar "communiceren'' is een heel belangrijk onderdeel om een relatie te begaan. Vind je niet???

yasminne
03-02-2003, 22:01
Origineel gepost door chica*******a ik kom tijd met hem tekort!!!!!!!!!!!!!!!! ik zie 'm standaard van acht tot zeven en daarna niet meer, dat kom ik tekort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik wil meer tijd met mijn schatje, maar dat komt inch'allah als we getrouwd zijn :Iluvu: :goedzo: Insha allah

chicamaroquia
03-02-2003, 22:02
Origineel gepost door yasminne :goedzo: Insha allah inch'allah

praatjes
03-02-2003, 22:09
Origineel gepost door yasminne Ja dat kan ook maar "communiceren'' is een heel belangrijk onderdeel om een relatie te begaan. Vind je niet??? Ja waneer communicatie nodig is, moet die er ook zijn in een 2 zijdige vorm, is aan te raden. Relaties moeten ook intiem gaan, zoals knuffelen. Je moet je partner dus niet dood praaten maar dood knuffelen. :sjans: Ja oke. Inchalah

praatjes
03-02-2003, 22:11
Origineel gepost door saloua_lopez :eek: intiem?????????????????? :eek: Intiem = ff knuffelen Je weet wel :Iluvu:

praatjes
03-02-2003, 22:14
Origineel gepost door chica*******a ik kom tijd met hem tekort!!!!!!!!!!!!!!!! ik zie 'm standaard van acht tot zeven en daarna niet meer, dat kom ik tekort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik wil meer tijd met mijn schatje, maar dat komt inch'allah als we getrouwd zijn :Iluvu: Je moet de tijd die je hebt met je schatje optimaal benutten, wees niet terughoudend.

chicamaroquia
03-02-2003, 22:18
Origineel gepost door praatjes Je moet de tijd die je hebt met je schatje optimaal benutten, wees niet terughoudend. we benutten onze tijd ook optimaal, als we geen les hebben zijn we bij elkaar (bijna de hele dag dus!), we reizen samen en als we thuis zijn dan zitten we de hele tijd aan de foon of op msn!!!!!!!!! optimaler kan niet, we kennen elkaar door en door, maar raken nooit uitgepraat, we zijn nu twee jaar en drie weken samen en el7amdoelilah het gaat nog steeds kei goed en we zorgen ook voor de nodige intieme sfeer :stout:

praatjes
03-02-2003, 22:26
Origineel gepost door chica*******a we benutten onze tijd ook optimaal, als we geen les hebben zijn we bij elkaar (bijna de hele dag dus!), we reizen samen en als we thuis zijn dan zitten we de hele tijd aan de foon of op msn!!!!!!!!! optimaler kan niet, we kennen elkaar door en door, maar raken nooit uitgepraat, we zijn nu twee jaar en drie weken samen en el7amdoelilah het gaat nog steeds kei goed en we zorgen ook voor de nodige intieme sfeer :stout: Jouw relatie komt niets te kort, jullie steken er veel tijd aan, het lijkt op de idiaale ga zo door.

SweetRose
03-02-2003, 22:28
Kheb geen relatie..:rolleyes: wat nu? :maf2:

yasminne
03-02-2003, 22:28

Origineel gepost door chica*******a we benutten onze tijd ook optimaal, als we geen les hebben zijn we bij elkaar (bijna de hele dag dus!), we reizen samen en als we thuis zijn dan zitten we de hele tijd aan de foon of op msn!!!!!!!!! optimaler kan niet, we kennen elkaar door en door, maar raken nooit uitgepraat, we zijn nu twee jaar en drie weken samen en el7amdoelilah het gaat nog steeds kei goed en we zorgen ook voor de nodige intieme sfeer :stout: Wat ben ik toch jaloers op je!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2