Bekijk originele versie : Etentje, wie kan en wil er koken?
serenity
01-02-2005, 09:21
Hoi dames,
ik ben op zoek naar iemand die voor mij wat dingen klaar kan maken voor een etentje dat ik voor collega's geef op zaterdag 12 februari.
Ik denk hierbij aan een visbestilla, kipbestillla, groenteloempia's en een salade.
Ben jij degene die dat kan of ken je iemand die dat kan, geef het even door svp!
Alvast bedankt!
Misstekerisht
01-02-2005, 10:29
Hai ik heb gereageerd maar je antwoord niet?
serenity
01-02-2005, 10:30
Ik heb je net geantwoord, ik heb je berichtje net 10 seconden binnen! ;-)
Misstekerisht
01-02-2005, 10:31
oh ok ik ben het aan het lezen
riffiagirl-17
01-02-2005, 12:45
waar zit je eigelijk
serenity
01-02-2005, 13:00
Utrecht
kan je niet koken? Je nodig iemand je gaat zelf niet koken? Vind ik zelf niet zo bezonder moet ik zeggen, maar ja.
Zo heb je ook minder te doen he gewoon alles op tafel neer zetten yak. Als je ze maar niet gaat vertellen dat je het allemaal zelf hebt gemaakt.
succes zaterdag..........
Misstekerisht
01-02-2005, 13:15
Sorry hoor waar bemoei je je mee is toch niet jouw probleem hoe zij het regelt net alsof jij zehma pastilla kan maken het is gewoon zo dat ze haar gasten blij wilt maken met een lekkere hapje en hoe wat waar en wanneer gaat je voor de rest helemaal niks aan!!!!!
riffiagirl-17
01-02-2005, 13:21
ik twee dames in amsterdam die voor mensen koken.
serenity
01-02-2005, 14:17
Nora01, meisje, ga je druk maken over je eigen zaken, en oordeel niet over anderen!
Ik kan zelf heel goed koken zelfs, en ik HOU van koken, maar ik krijg Nederlandse gasten, en die willen graag weten hoe een Marokkaans ge-caterd etentje eruit ziet, dus ik kon met ze naar een restaurant gaan, maar wilde het toch liever thuis houden.
En wie ben jij dat ik verantwoording aan je schuldig ben?
Ik vroeg of je iemand bent/ kent die kan koken, dus blijf on-topic of blijf weg.
...Wat heb ik toch een hekel aan al die onvriendelijk, bitcherige troela's die zo'n grote bek hebben over mensen die ze niet kennen.
MisstekerishtSorry hoor waar bemoei je je mee is toch niet jouw probleem hoe zij het regelt net alsof jij zehma pastilla kan maken het is gewoon zo dat ze haar gasten blij wilt maken met een lekkere hapje en hoe wat waar en wanneer gaat je voor de rest helemaal niks aan!!!
Luister mevrouwtje:
Ik kan pistilla maken en nog veel meer, maar mij ga je niet hier zien lopen showen met wat ik allemaal kan. En volgens mij vroeg ik jou om niets en jij moet eens nodig met je eigen zaken bemoeien. En als ik mensen uitnodig kook wel zelf. Ik laat niet andere vrouwen voor me koken.
Maar zo te zien ben jij ook zo'n dame die er niets van bakt. Zolang je er maar goed uitziet yak. Dus hou je maar bezig met jezelf en kom niet vertellen hoe en wat.
Ga liever de keuken in om wat nuttigs te leren ok. Dan doe je tenminst wat nuttigs dan hier je bla bla praatjes komen verspreiden.
Daaaag en reageer vooral niet terug, want ik verlaag me niet tot jou NIVO.
serenity
01-02-2005, 14:33
Misschien moet je een cursus Nederlands nemen, of je teksten eerst door een spellingcheck halen (gewoon in Word, heel simpel).
Verder moet je snel weggaan uit dit topic, want off-topic berichten worden op deze site niet gewaardeerd zoals je in de policy kunt lezen.
Of zijn die woorden daar te moeilijk?
En even algemeen; als wij onze etentjes niet uitbesteden, hoe kunnen cateraars dan zaken doen? Wij bewijzen hun een dienst en zij bewijzen ons een dienst. Zo gaat dat in de maatschappij.
Leven en laten leven.
Of verbouw jij ook je eigen groenten?
Lees eerst en dan pas mag je een conclusie trekken. Ik had niets tegen jou gezegd. Het was vooral bedoeld voor dat meisje die zo bla bla praatjes had.
En volgens mij zei ik alleen tegen jou : ""kan je niet koken"
En als je beledigd voelt, jaaa dan is het jou probleem en niet de mijne ok.
serenity
01-02-2005, 14:51
Ik heb gelezen, en ik weet dat jij het tegen iemand anders hebt, maar dat is ook mijn punt; val geen mensen lastig in dit topic!
Ik voel mij niet beledigd, waarom zou ik; iemand op Internet die ik totaal niet ken en andersom, die niet weet of ik kan koken, en daarover praat, hmm...vind ik dat erg?
Geloof me, ik heb betere dingen om me druk over te maken.
Maar dit is mijn zoektocht naar iemand die dus voor me gaat koken, dus als u me wilt excuseren??
jij moet trouwens ook wat aan je gramatica doen. Je moet het verschil weten tussen tegenwoordigetijd en verledentijd.
Mijn excusezzzzzzzzzz voor de misverstanden. Jammer dat je het anders had begrepen, want zo had ik het niet bedoeld.
Ik wens je nog veel succes met het zoeken en vooal veel plezier zaterdag.
Eind verhaal.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.