Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : golvend haar maar ik krijg geen krullen help!!!!!!

safaetje
31-01-2005, 20:40

dames ik zet mousse en al in men haar en dan met een elastiek vast zetten en dan komen er krullen maar men haar droogt dan en word het een grote bos kort haar wajow en ik heb ook een pony nog groter probleem help me aub :(

BentDagilia
31-01-2005, 21:06
hoi meid, zo jij doet veel moeite! meid ik heb ook golvend haar, en als ik krullen wil dan gooi ik me hoofd voorover, en dan keed in mousse in me haar ( nat, handoekdrooghaar) en dan kneed ik het er goed in en dat doe ik vooral goed bij de punten en dan is het belangrijk om je haar goed warig te maken en dan krijg ik mooie krullen. ik gebruik fructis mousse voor krullend haar misschien zou je die even kunnen proberen! en jah wat betreft je pony die moet je maar stijlen denk ik want een krul krijg je er niet in en is niet zo mooi. dus je pony moet je stijlen en schuin doen. succes meid, BD

safaetje
01-02-2005, 17:58
ik doe andrelon die paarse moehim ik laat het wel een keer horen hoe het is gegaan

walida
01-02-2005, 19:53
gebruik eens palmolive cremespoeling voor normaal-droog haar, na het wassen in het haar doen. krijg je mooie krullen van geen gel of andere produkten gebruiken. veel succes. groetjes krulle bol

chiweed
01-02-2005, 20:09

Ik heb van mezelf al krullen, maar doe er taft schuimgel in en daarna een beetje haarlak om de krullen extra versteviging te geven, dan worden ze nog mooier... Help echt! Tenminste bij mij :D

safaetje
02-02-2005, 16:34
bedankt

Miss_Shahrukh
07-02-2005, 12:54
Kan het ook met kort haar???

sanae_sanae
07-02-2005, 14:12
Kan het ook met kort haar??? als ik al de vrouw van Shahrukh Khan ben, hoe kan jij dat dan ook zijn :confused:

Sweet_SouHaila
18-03-2005, 00:18
gebruik eens palmolive cremespoeling voor normaal-droog haar, na het wassen in het haar doen. krijg je mooie krullen van geen gel of andere produkten gebruiken. veel succes. groetjes krulle bol ja die gebruik ik ook en het ruikt ook lekker en je krijgt er echt een bos krullen van

oOBentagadirOo
18-03-2005, 10:48
Ik heb kort haar en begrijp je probleem.. Je moet je haar gewoon met Taft behandelen.. zoals ik al eerder las..! Is echt een goed!! En Ja je Pony.. die kan je te lijf gaan met een stijltang.. of een fohn.. maar ik raad je het eerste aan..! :goedzo: Ben je zo klaar.. geen tijdverspilling

nurita
18-03-2005, 11:15
mijn haar golft ook, en ik kan het makkelijk stijl stylen. maar krullen is een ander verhaal, doordat het lang is zakt het snel weer uit, dus dan maar gewoon warmte rollers erin! gegarandeerd resultaat!

chinwija
18-03-2005, 13:17
Ik heb van mezelf ook golvend haar, als het nat is dat gaat het sterk krullen. Ik doe soms die creme van Frizz ease in op nat, handdoekdroog haar. Als het droog is, zitten de krullen er nog in. En de krullen blijven de hele dag in en blijven veerkrachtig. Ik heb wel soms last van droog haar. Als ik dus mijn haar ga stylen, dan is het mooi als ik het pas gedaan heb. Zodra het wat warmer wordt in de kamer of iets dergelijks gaat mijn haar sterk pluizen en "opzwellen". Van dat gestylde haar zie je niets meer van terug. Misschien hebben jullie een tip voor mij?