Bekijk originele versie : Landelijk verbod voor gezichtssluier??
wow ik keek net naar een nederlandse zender (ned 2 denk ik) en ik zag een reportage, het ging erover dat de cdh (ofzo iets) een landelijk dus niet alleen een verbod in scholen! :kwaad:
waar gaan we naar toe? :confused:
Ach joh,,Alleen maar praatjes
Origineel gepost door Salaama
Ach joh,,Alleen maar praatjes
ik hoop het toch
ewa jullie mogen tenminste een hoofddoek dragen op school, wij niet!!!!!!
Origineel gepost door fatimab
ik hoop het toch
ewa jullie mogen tenminste een hoofddoek dragen op school, wij niet!!!!!!
O, ja ik zie dat je uit BelgiƩ komt. Is het echt zo dat jullie geen hoofddoek mogen dragen op school.
O, ja ik zie dat je uit BelgiƩ komt. Is het echt zo dat jullie geen hoofddoek mogen dragen op school.
jaja, vanaf dat je in het gebouw bent moet ie er normaal af, maar ja ik doe hem pas af als ik in de klas ben!!! :D
jaja, vanaf dat je in het gebouw bent moet ie er normaal af, maar ja ik doe hem pas af als ik in de klas ben!!! :D
Tfoe jehoek, wat een rasisten, hebben ze nooit gehoor van vrijheid van geloofs overtuigingen.
Tfoe jehoek, wat een rasisten, hebben ze nooit gehoor van vrijheid van geloofs overtuigingen.
ja maar ze hebben altijd van die excuses,
:kwaad:
ja maar ze hebben altijd van die excuses,
:kwaad:
Kan Aboe Jatha (sorry, kan zijn naam niet goed schijven) Niks voor jullie betekenen, Aboe schijnt hele goede argumenten te hebben, die niet op excuses zijn gebaseerd.
Kan Aboe Jatha (sorry, kan zijn naam niet goed schijven) Niks voor jullie betekenen, Aboe schijnt hele goede argumenten te hebben, die niet op excuses zijn gebaseerd.
ewa nu is het nog afwachten, hij moet eerst in de regering komen.
en het is abou jahjah
ewa nu is het nog afwachten, hij moet eerst in de regering komen.
en het is abou jahjah
Nou hoop ik maar dat ze niet zo rasistich gaan doen, en hem gewoon binnen laten,,Hij is gewoon de best.
Alhamdullilah dat je hier gewoon hijab mag dragen, maar Fatimab heb je ook jongens in je klas zitten?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.