Bekijk originele versie : Zwangere vrouwen hoe reageerde jullie mannen!!!!
ey meiden... ik was ff aan het surfen... en las de leuke berichten van de vrouwen die zwanger zijn (geweest).... ten eerste van harte gefeliciteerd ... maar ik werd daardoor ook nieuwsgierig... hoe je het vertelde aan jullie mannen toen je eenmaal zwanger was... en hoe was de reactie van jullie mannen.... ben zelf niet getrouwd... weet ook echt niet hoe ik het zou aanpakken...maar lijkt me echt een mooi moment..... :p
Atlas_Gebergte
31-01-2005, 22:48
Hoi, ik ben nog niet zwanger (ben wel bezig), maar ik kan je wel zeggen dat me man super blij zou zijn als ik hem zou vertellen dat ik zwanger ben, ik kijk uit naar dat moment.
hamdoulilah
31-01-2005, 23:06
Hallo
Ik was al een paar maanden gestopt met pil en elke keer als ik ongsteld werd begon ik te huilen maar gelukkig steunde mijn man mij en zij altijd dat ik geduld moest hebben. Toen ik overtijd was heb ik een test gedaan waaruit bleek dat ik niet zwanger was, 2 dagen daarna was ik nog niet ongesteld en heb ik nog een keer de test gedaan, maar toen durfde ik niet te kijken en heeft mij man dat voor me gedaan en hamdoulilah ik was zwanger :) En ik zal zijn blik nooit vergeten hij was zo blij en gelukkig.
Insch'allah over 4 weken verwachten wij ons eerste kindje
Superblij natuurlijk. Dit hebben we samen gewild en gehoopt en Allah heeft het ons geschonken!!!
marjam1983
01-02-2005, 10:52
Ik had test gedaan op zijn verjaardag en in de tussentijd zat ik door de telefooon te kletsen met een vriendin, toen ik het plusje zag verschijnen heb ik snel opgehangen en schreeuwde het uit dat ik zwanger was. Me man die was aan het eten en hij zei dat het niet klopte, plusje was zehmek in zijn ogen niet duidelijk zichtbaar. Goed ik hem naar apotheek sturen en volgende ochtend vroeg weer een test gedaan en toen blij reageren en hij omhelsde me. Dit was ff kort omdat ik gelijk moest kotsen hahaha. Maar goed kortom een fantastische ervaring en inchaAllah ben ik op 23 juli uitgerekend.
oh wat cool joh.... :D ... lijkt me echt grappig... ik denk dat ik mijn man zou verassen met i.p.v een glas drinken tijdens eten een babyfles met fanta voor 'm klaar te leggen... hahahahaha zijn reactie??? :schok:
:jeweetog:
331 keer gelezen :D 6 reacties... :rolleyes: :kwaad: :rolleyes:
En mijn verhaal:
ik werd 3* ongesteld voordat ik zwanger werd! en het was best wel zwaar omdat je heel graag zwanger wil worden.
heb een cyclus van precies 26 dagen maar dat ene maand kwam het maar niet, maar mijn man die was al op de hoogte en 2dagen overtijd en op de 3de dag maar een testje gekocht en die was dik positief!!!
wij omhelsden elkaar en we moesten echt allebei huilen van blijschap!en we bedankten Allah dat het gelukt is.
het is zeker een apparte moment, ik kon mijn man niet met het nieuws verrassen omdat ie precies wist wanneer ik ongesteld zou worden en hij was nieuwsgieriger dan mij, dus elke keer bellen vauit zijn werk: en en en?dus kon ook niet liegen!
sahab
Profiela
03-02-2005, 11:03
Wat een leuke reactie allemaal:)
ja dat is echt een leuk moment, ik heb het hem niet verteld maar kado gedaan, hij kwam thuis van het werk en ik had de test al gedaan, en toen zei ik dat ik een kadootje voor hem had, zomaar voor de leukigheid.
Hij pakte het uit en er zat een speentje in met als afdruk papa is the best en een slabbertje ook met de zelfde text.
na een seconde viel het kwartje en wist ie dat ik zwanger was, dat moment zal ik nooit vergeten :D
is echt leuk en dat speentje en slabbertje heb ik nog steeds bewaard :love:
Toen ik mijn man vertelde dat ik zwanger was, zat hij op zijn werk. Ik kon niet wachten tot hij thuis was en belde hem op. Hij was echt supperblij en stuurde om de uur van die lieve smsjes met : jaaa we zijn zwanger, hiep hiep hoera!!! hahaha dat was echt leuk. En toen hij thuis kwam had hij een bosje bloemen voor me meegenomen en een dagboek "mijn eerste vijf jaar" van Anne Geddes. Vond het echt lief van 'm. :koppel:
Toen ik mijn man vertelde dat ik zwanger was, zat hij op zijn werk. Ik kon niet wachten tot hij thuis was en belde hem op. Hij was echt supperblij en stuurde om de uur van die lieve smsjes met : jaaa we zijn zwanger, hiep hiep hoera!!! hahaha dat was echt leuk. En toen hij thuis kwam had hij een bosje bloemen voor me meegenomen en een dagboek "mijn eerste vijf jaar" van Anne Geddes. Vond het echt lief van 'm. :koppel:
ik heb ook een dag boek gekocht van hetzelfde schrijfster.
mijn zwangerschap dagboek!
het is leuk om alles bij te houden is leuk om later te lezen!
ik was een paar dagen overtijd maar wilde de test niet doen, omwille van al die tegenslagen maanden daarvoor. maar op een dag had ik echt krampen, pijnlijke krampen, net of je ongesteld gaat worden maar niets. heb ik mn man naar de apotheek gestuurd en hebben we samen de test gedaan. 4 minuten na de test was ik zo ongeduldig en ik zei mn man lees jij eens want ben zo zenuwachtig. hij zo :"schatje, je bent niet zwanger. je moet naar een dokter voor die krampen want is niet normaal". ik verbaasd van nee kan niet je neemt me in de maling. hij kon het niet uithouden en zei jaaaaaaaaa je bent zwanger. awillieeeeee was zooooooooooo blij als een gek :)
how adorable..... so cute.... :p
aaah echt zooo liefff...is echt ene prachtige moment!!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.