Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ben je bang voor mij? Paradiso

Pagina's : [1] 2 3

Kalevi
31-01-2005, 10:54

Hallo, ik was zondag de hele dag in de Paradiso bij "Ben je bang voor mij?" Wat vonden jullie er van? Voor mij was het echt een openbaring :) Goeie discussies, alleen aan het einde was er wat onvrede. Omdat er tussen de politici Moslim(a)s zaten. Maar goed, dat komt er aan, toch?

MrBrownstone
31-01-2005, 10:56
Misschien is het handig als je ook even uitlegt wat het precies was en waar het over ging?

appie666
31-01-2005, 10:57
Jammer dat Abou Jahjah er niet was.

Kalevi
31-01-2005, 11:00
Sja, over de multiculturele samenleveing vooral. 't is echt latsig samen te vatten, ik was erg druk met werken daar. Als het goed is komen de live opnames vandaag op www.fabchannel.com

Thimoes/Ahma
31-01-2005, 11:03

Jammer dat Abou Jahjah er niet was. :( Ja dat vond ik ook jammer....

rnaj
31-01-2005, 11:21
Hallo, ik was zondag de hele dag in de Paradiso bij "Ben je bang voor mij?" Wat vonden jullie er van? Voor mij was het echt een openbaring :) Goeie discussies, alleen aan het einde was er wat onvrede. Omdat er tussen de politici Moslim(a)s zaten. Maar goed, dat komt er aan, toch? Waar bestond die onvrede dan uit..... Als ik begrijp wat jij schrijft lijkt het net of moslims geen politici mogen/kunnen zijn

rnaj
31-01-2005, 11:22
Jammer dat Abou Jahjah er niet was. In Nederland hebben we geen buitenlanders nodig om een goede discussie te voeren.. :nerd:

appie666
31-01-2005, 11:26
In Nederland hebben we geen buitenlanders nodig om een goede discussie te voeren.. :nerd: Weet ik..maar toch jammer dat hij er niet was, had graag iets van hem gehoord.

Kalevi
31-01-2005, 12:02
ja, zeker jammer dat Abou er niet was. Prem was er wel (das die surinamer met de grote mond, kweet ff niet pssies meer hoe hij heet) en er waren bij het laatste onderdeel (dus het laatste uurtje van een elf uur durend programma. wat ook het politicus deel was) van het programma geen moslims. dus daar was in de zaal wat ontevredenheid over. Maja, volgend jaar als er een moslimse partij in de kamer zit zijn die er wel bij neem ik aan.

gaviel
31-01-2005, 12:10
ja, zeker jammer dat Abou er niet was. Prem was er wel (das die surinamer met de grote mond, kweet ff niet pssies meer hoe hij heet) en er waren bij het laatste onderdeel (dus het laatste uurtje van een elf uur durend programma. wat ook het politicus deel was) van het programma geen moslims. dus daar was in de zaal wat ontevredenheid over. Maja, volgend jaar als er een moslimse partij in de kamer zit zijn die er wel bij neem ik aan. Als de moslims partij er komt. Maar er zijn toch ook goede mensen(moslims) al in de bestaande partijen (buiten die ene.....jullie weten wel gggghh) die toch ook hun best doen. Vind het een intressante discussie.

RuFF_Rydster
31-01-2005, 14:33
Jammer dat de opkomst van de Nederlanders weer zo laag was.

Kalevi
31-01-2005, 14:56
sja, ik moest er werken. Anders had ik er ook helemaal nix van mee gekregen. Ik vind 't wel interessant altijd. En ik ga nu in Amsterdam wonen met veel moslims in de buurt, plus een moskee. Dus dat vind ik wel gaaf :) Mag ik eigenlijk zomaar een moskee bezoeken of niet?

Danielle2
31-01-2005, 15:01
Ik was er eventjes bij, heb alleen het debat met Joppie Cohen meegemaakt. Vond de sfeer heel goed, had het gevoel dat we daar met z'n allen stonden als trotse Amsterdammers (vooral toen Ebru nog-wat Amsterdam afzeikte, en Cohen zei 'het is niet verplicht hier te wonen hoor', en iedereen applaudiseerde!). Op zo'n moment denk ik weer 'zie je wel, we hebben helemaal geen problemen met elkaar, die problemen bestaan alleen in de krant en berusten op een groot misverstand.'

Kalevi
31-01-2005, 15:05
ja, Cohen is echt scherp. Het meisje die dat zei was volgens de zelfde die zo super arrogant was bij het onderdeel er voor. (ze hing zo op die bank) maja, daar was jij dus niet bij dan :P

7alima
31-01-2005, 15:27

Komt dit nog op tv?

Pagina's : [1] 2 3