Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : en nu is het tijd voor ......

Pagina's : [1] 2 3 4 5

LELIJKERD
03-02-2003, 12:06

Zoals de meeste van jullie weten heb ik een paar maanden terug een auto ongeluk gehad, ik botste met de auto tegen een boom aan en raakte bewusteloos. Mijn hoofd had een flinke klap gehad en ik kwam niet bij, ik heb door dat ongeval totaal 7 weken in coma gelegen. Ik heb verschrikkelijk veel kaarten gehad van de meeste leden van Yasmina, en ik wil er een aantal bedanken. Saidaaatje, bedankt voor je mooie blauwe kaart waarop een muis staat afgebeeld Rachida/Rahmoma en hanane jullie ook bedankt REDA AKA D@T KRAY kifash a bro die kaart van jou deed wel, mijn complimenten sahboooo :p Yasmina85 jij bent gewoon een schat klaar, die verhaal die je schreef heeft me echt geraakt. Farah jij ook bedankt Dan hebben we onze Junkie.... je schreef wat er door je heen ging, toen je hoorde wat er met mij gebeurde, je eindigde je verhaal met "groeten van Johan". En vanaf dat moment, mijn beste vriend, zag ik in dat er nog Nederlanders bestaan die gewoon niet zonder Marokkanen kunnen, ik kan ook niet zonder jou Johantje :Iluvu: SPACECAKE en MISS BETIGA nog steeds actief op het forum ? Trouwens wat was die actie van Miss banana ?? Twee kaarten gestuurd, mag je me zo erg ofzo ??? :verliefd: Ik wil Sophia laaroussi bedanken voor haar A4-Tje tekst die ik met alle liefde heb gelezen Onslought sahbo, wie had ooit van jou gedacht dat je zo een ontroerende brief kon schrijven ? een echte Hamlet bedankt he !! Sahira mijn beste vriendin, jij ook bedankt voor dat kaartje van jou uit het hoge noorden Hilwa die fruitige kaart van jou is een beetje gescheurd dat komt door die etter van mijn broertje, maar ik heb het enorm gewaardeerd. Thanks Emshoom sahbooo gracias. Die kaart die je stuurde was wel uit de kunst !!! No se hubiera molestado :D En er waren er nog meer die ik graag wil bedanken, maar waarvan ik de kaarten kwijt ben geraakt….. Die zusters hebben die kaarten kwijt geraakt ze vonden dat die prikbord boven mijn bed te vol was, ze waren gewoon kanker jaloers !!! dus bij deze BEDANKT, IK HOU VAN JOELLIE ALLIEMAL Ehhh ben ik nog iemand vergeten ??? Nee dat was het dan :zwaai: SARAH en MIMI hoe kan ik jullie nou vergeten ????? Jullie dachten bijna dat ik jullie niet op zou noemen HAHAHAHAHAH :giechel: Hey jullie bedank ik echt uit mijn hart, (de vorige bedankjes waren maar FAKE :stout: ) Sarah is de beste vrouw die je je maar kan wensen :Iluvu: , en Mimi is het meisje met het grootste hart van goud, wie haar zal trouwen, mag Allah voor eeuwig dankbaar zijn DAMN TARIKK moet je jezelf horen, je slijmt zo erg !! dat ben ik niet van je gewend. Ja oke, zo is het wel weer genoeg geweest he :D

cheetah
03-02-2003, 12:12
ik heb jou ook eentje gestuurd.. samen met Roosje en pannekoek.. :zwaai:

True_angel
03-02-2003, 12:20
heyyy welkom terug!!!!!!!!! :blauwkus:

Nadia_
03-02-2003, 12:21
Ik ken je ook niet,maar welkom terug ;)

happywoman
03-02-2003, 12:26

welcom back :boogie: :boogie: :D

Onslaught
03-02-2003, 12:27
Origineel gepost door LELIJKERD [B] Onslought sahbo, wie had ooit van jou gedacht dat je zo een ontroerende brief kon schrijven ? een echte Hamlet bedankt he !! ik hamlet hahaha het komt uit me diepste hart broeder:D echt waar hahahahaha en stop met deze slijm shit(geintje) maak iederee weer gek en je i back you up bro:D en trouwen mimi heft met tetouani79 dus ze heeft zeker een goud hart maar keep smiling:d zoals me brief zei

soumaya1
03-02-2003, 12:27
ik ben blij dat je er weer bovenop ben....! en welkom terug!

Angel
03-02-2003, 12:33
LELIJKERD!!!! je bent terug dat is SUPER, hier hebben we erg lang op moeten wachten :D :blauwkus:

saidaaatje
03-02-2003, 12:46
hehe dit heb ik gemist:D:D

Laylainthahouse
03-02-2003, 13:00
Ook ik kende je niet, maar ik heb wel heel erg veel over je gehoord en met je meegeleefd, gelukkig heeft mimi ons goed op de hoogte gehouden. Fijn dat je er weer bent en hopelijk blijf je dit keer ook! Layla

Dida
03-02-2003, 14:11
ben blij dat je er weer bent. das het belanGrijkst:)

mimi_tangaouia
03-02-2003, 14:31
Origineel gepost door LELIJKERD Zoals de meeste van jullie weten heb ik een paar maanden terug een auto ongeluk gehad, ik botste met de auto tegen een boom aan en raakte bewusteloos. Mijn hoofd had een flinke klap gehad en ik kwam niet bij, ik heb door dat ongeval totaal 7 weken in coma gelegen. Ik heb verschrikkelijk veel kaarten gehad van de meeste leden van Yasmina, en ik wil er een aantal bedanken. Saidaaatje, bedankt voor je mooie blauwe kaart waarop een muis staat afgebeeld Rachida/Rahmoma en hanane jullie ook bedankt REDA AKA D@T KRAY kifash a bro die kaart van jou deed wel, mijn complimenten sahboooo :p Yasmina85 jij bent gewoon een schat klaar, die verhaal die je schreef heeft me echt geraakt. Farah jij ook bedankt Dan hebben we onze Junkie.... je schreef wat er door je heen ging, toen je hoorde wat er met mij gebeurde, je eindigde je verhaal met "groeten van Johan". En vanaf dat moment, mijn beste vriend, zag ik in dat er nog Nederlanders bestaan die gewoon niet zonder Marokkanen kunnen, ik kan ook niet zonder jou Johantje :Iluvu: SPACECAKE en MISS BETIGA nog steeds actief op het forum ? Trouwens wat was die actie van Miss banana ?? Twee kaarten gestuurd, mag je me zo erg ofzo ??? :verliefd: Ik wil Sophia laaroussi bedanken voor haar A4-Tje tekst die ik met alle liefde heb gelezen Onslought sahbo, wie had ooit van jou gedacht dat je zo een ontroerende brief kon schrijven ? een echte Hamlet bedankt he !! Sahira mijn beste vriendin, jij ook bedankt voor dat kaartje van jou uit het hoge noorden Hilwa die fruitige kaart van jou is een beetje gescheurd dat komt door die etter van mijn broertje, maar ik heb het enorm gewaardeerd. Thanks Emshoom sahbooo gracias. Die kaart die je stuurde was wel uit de kunst !!! No se hubiera molestado :D En er waren er nog meer die ik graag wil bedanken, maar waarvan ik de kaarten kwijt ben geraakt….. Die zusters hebben die kaarten kwijt geraakt ze vonden dat die prikbord boven mijn bed te vol was, ze waren gewoon kanker jaloers !!! dus bij deze BEDANKT, IK HOU VAN JOELLIE ALLIEMAL Ehhh ben ik nog iemand vergeten ??? Nee dat was het dan :zwaai: SARAH en MIMI hoe kan ik jullie nou vergeten ????? Jullie dachten bijna dat ik jullie niet op zou noemen HAHAHAHAHAH :giechel: Hey jullie bedank ik echt uit mijn hart, (de vorige bedankjes waren maar FAKE :stout: ) Sarah is de beste vrouw die je je maar kan wensen :Iluvu: , en Mimi is het meisje met het grootste hart van goud, wie haar zal trouwen, mag Allah voor eeuwig dankbaar zijn DAMN TARIKK moet je jezelf horen, je slijmt zo erg !! dat ben ik niet van je gewend. Ja oke, zo is het wel weer genoeg geweest he :D hahahahhahaha grapjas graag gedaan ben weer blij dat je er weer bent trouwens ook nog gefeliciteerd met je verjaardag liefs mimi

Nadiah
03-02-2003, 14:36
ben blij te horen dat je er weer bent.. Nadia

lina18
03-02-2003, 14:41
ik ben al een lange tijd lid hier op deze site, maar was altijd iemand die meer mee las dan reageerde. Ik moet zeggen dat ik blij ben dat je weer beter en terug bent. ;) Groetjes Lina

Chaimaa
03-02-2003, 15:09

Welcome Back Sweety!!!! i missed you! :Iluvu: :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3 4 5